Ehm ik weet niet waar jij het over hebt maar ze heeft WISET level 1 en 2 afgemaakt hoor
edit: en B academy ook nog eens. certificaat en alles.
Ehm ik weet niet waar jij het over hebt maar ze heeft WISET level 1 en 2 afgemaakt hoor
edit: en B academy ook nog eens. certificaat en alles.
Ik heb ook nog een zwarte pieten diploma maar die is racistisch en telt dus niet meer mee. En een veterstrikdiploma. Wie biedt er meer???
Ik ben te oud voor het strikdiploma… dat bestond in mijn tijd nog niet.
Geen zorgen hoor trouwens. Ik heb strikken uiteindelijk wel geleerd aan de university of life.
Ik moet toegeven dat ik daar wel even stil van ben 
Fijn dat je toch ergens gestrikt voor was. Mij wilden ze niet hebben dus heb ik het maar bij een velcrology gehouden.
Is dat klittenband? Loser.
Ga nou niet allemaal bij elkaar klitten en mij uitlachen. 

Ik kan zó goed strikken. Maar jij dus niet. Jij doet het verkeerd.
Misschien valt er ergens nog wel iets te ritselen. 
Vrij pittig allemaal
Was leuk hier. Ik ga naar bed voor mijn slaapopleiding. Schijnt 8 uur studiebelasting te zijn per nacht. Ga ik zó niet halen!
Dan doe je niet hard genoeg je best misschien even op twitter zetten dat je slecht slaapt en op zoek bent naar een nieuw bed. 

Ja, ik vraag me af hoe je daar je voldoening uithaalt. In theorie klinkt het heerlijk, maar in de praktijk lijkt het me zo’n leeg bestaan?
Wow onherknbaar bijna.

Onze Cynthis is dus eigenlijk de Ivo Niehe onder de wijnkenners.
Ik denk dat ik je wel begrijp. Zij heeft zichzelf zo geprofileerd dat ze zelf gaar werk is, en ze schrijft zo veel over haar hobbies, vrije tijd en vakanties dat die ook als werk gaan aanvoelen. Cynthia (hier moet eigenlijk zo’n trademark logo) zijn is haar werk.
Maar ik wil nog steeds wel ruilen hoor,
Goh ik zou ook wel zo’n baan willen waarbij je wat oninteressante artikeltjes voor d.o.v.e tikt waarvan je ook nog geen hol meent.
Zes keer per jaar naar Terfuckingschelling gaat. Dure wijn kan zuipen waar je dan ook weer een bullshit artikel over schrijft waar niemand wat om geeft. EN DAN OOK NOG TIJD OVERHOUDEN OM EEN BOEK TE LEZEN! Hoe doet ze het??? Oh dan moet ik dat boek zeker kopen.
Je moet eerst een visonboard maken. Anders wil je het niet graag genoeg.