Beutyblogtopic XL

Ik krijg zo’n jeuk van dr. Misschien moet ze maar eens een van haar vele burnout/bijnaburnout/broodfonds-filmpjes en posts bekijken/teruglezen. Als er nou iemand dit soort dingen niet moet zeggen, is zij het wel.

5 likes

Al die bloggers/vloggers staan zo enorm ver van de werkelijkheid. De meeste mensen moeten gewoon 40 uur werken om rond te komen. En dan komt alles er nog bij kijken zoals het huishouden, studie en een sociaal leven

2 likes

Hahahahahahahaha prachtiggggg al deze reacties. Lijk wel een gek, hoe ik in mn eentje moet lachen met mijn telefoon.

5 likes

Ik zou sowieso al die bloggers wel eens een master willen zien volgen. :upside_down_face: (En dan niet met master planners komen met handige inlays met wijntips en hondenstickers.)

3 likes

Mij lijkt het leven van Cynth best saai eigenlijk. Met de hond wandelen, wijncursus etc. klinkt allemaal leuk, maar om dat nou elke dag te doen? Volgens mij ga je dat juist waarderen als je wel echt fulltime werkt

6 likes

Van mij hoeft niemand te studeren, fulltime te werken, te sporten of fulltime te lezen. Of alledrie tegelijk. Of alles niet.

Een beetje nuance vanuit degenen (in dit geval Lip) die op alles zo radicaal zijn zou wel echt heel verfrissend zijn. Ipv denken (edit: steeds benadrukken) dat je zelf alles kunt, beter kunt, het beste weet.

Ehm ik weet niet waar jij het over hebt maar ze heeft WISET level 1 en 2 afgemaakt hoor

edit: en B academy ook nog eens. certificaat en alles.

3 likes

Ik zat meer te denken aan:

of een papiertje van

3 likes

Ik heb ook nog een zwarte pieten diploma maar die is racistisch en telt dus niet meer mee. En een veterstrikdiploma. Wie biedt er meer???

6 likes

Ik ben te oud voor het strikdiploma… dat bestond in mijn tijd nog niet.

Geen zorgen hoor trouwens. Ik heb strikken uiteindelijk wel geleerd aan de university of life.

20 likes

Ik moet toegeven dat ik daar wel even stil van ben :no_mouth:

Fijn dat je toch ergens gestrikt voor was. Mij wilden ze niet hebben dus heb ik het maar bij een velcrology gehouden.

Is dat klittenband? Loser.

1 like

Ga nou niet allemaal bij elkaar klitten en mij uitlachen. :pensive::pensive::pensive:

6 likes

Ik kan zó goed strikken. Maar jij dus niet. Jij doet het verkeerd.

1 like

Misschien valt er ergens nog wel iets te ritselen. :scream:

Vrij pittig allemaal

2 likes

Was leuk hier. Ik ga naar bed voor mijn slaapopleiding. Schijnt 8 uur studiebelasting te zijn per nacht. Ga ik zó niet halen!

62 likes

Dan doe je niet hard genoeg je best misschien even op twitter zetten dat je slecht slaapt en op zoek bent naar een nieuw bed. :kiss:

5 likes

image

1 like