Ja, ik vraag me af hoe je daar je voldoening uithaalt. In theorie klinkt het heerlijk, maar in de praktijk lijkt het me zo’n leeg bestaan?
Wow onherknbaar bijna.
Onze Cynthis is dus eigenlijk de Ivo Niehe onder de wijnkenners.
Ik denk dat ik je wel begrijp. Zij heeft zichzelf zo geprofileerd dat ze zelf gaar werk is, en ze schrijft zo veel over haar hobbies, vrije tijd en vakanties dat die ook als werk gaan aanvoelen. Cynthia (hier moet eigenlijk zo’n trademark logo) zijn is haar werk.
Maar ik wil nog steeds wel ruilen hoor,
Goh ik zou ook wel zo’n baan willen waarbij je wat oninteressante artikeltjes voor d.o.v.e tikt waarvan je ook nog geen hol meent.
Zes keer per jaar naar Terfuckingschelling gaat. Dure wijn kan zuipen waar je dan ook weer een bullshit artikel over schrijft waar niemand wat om geeft. EN DAN OOK NOG TIJD OVERHOUDEN OM EEN BOEK TE LEZEN! Hoe doet ze het??? Oh dan moet ik dat boek zeker kopen.
Je moet eerst een visonboard maken. Anders wil je het niet graag genoeg.
Maar ze heeft er zooooo hard voor gewerkt!!!
Inderdaad ja, ze vergeet dat het in de meeste 9 to 5 jobs niet gaat om de hoeveelheid werk je verzet maar om de tijd die je spendeert aan je bureau. Ik werk ook snel, maar dat wil jammer genoeg niet zeggen dat ik om 14u kan zeggen “ok nou doei jongens tot morgen!”.
Omg jongens studeren jullie ook op de Terschelling Uni?
nou ik denk aan de andre van duin academie, gelachen hier. Bedankt!
Fulltime werken betekent toch ook gewoon letterlijk dat je ‘de volle tijd’ werkt. Dan heb je dus geen tijd voor al die andere dingen, want dan werk je maar een deel van je tijd. Ook wel parttime
Ik vraag me serieus af of je nu serieus bent of een grap maakt. Niet iedereen heeft de luxe om te zeggen ‘ik ga minder werken’.
Ik vind mn werk ook helemaal niet erg, heb het enorm naar mn zin. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik iedere dag 2,5 uur in de auto zit, en 's avonds echt kapot ben.
Ja fuck je rekeningen, ga gewoon minder werken en lezen.
Sorry maar dit is voor heel veel mensen gewoon geen optie.
Mijn baas ziet me aankomen. Ja waarom wil je dan minder gaan werken? ‘Nou om boeken te lezen!’.
Dat zou toch niet uit moeten maken als jij het wil? Ik snap dat minder werken lang niet altijd een mogelijkheid is hoor (voor baas of voor werknemer), maar mijn baas zijn mening over wat ik met die tijd zou doen is wel het laatst waar ik wakker om zou liggen.
Verder: ging stuk om al jullie grappen.
Jaloers op Mascha! Ik wil ook naar NY!
Ja maar Cynthia zegt zelf dat ze wel fulltime werkt. Als ze zou zeggen “ik weet al mijn werk in minder dan de fulltime uren te doen” dan zou ze meer een punt hebben.
ook hoe ze de vlog “afsloot”? ze liepen gewoon nog ergens heen en toen opeens was het gedaan met zo’n domme mededeling dat ze de vlog afsloot?
Precies, fulltime werken is gewoon 40 uuf of 1,0 fte. Dan kan Cynthia met haar lariekoek aan komen zetten dat ze zo goed kan werken dat ze tijd overhoudt voor andere leuke dingen, maar ik geloof dat menig baas het niet per se kan waarderen als je om 15u zegt, ooh ik heb vandaag zo goed gewerkt ik ga lekker eerder naar huis
Weet je, ik ben zelf ook zzp’er en dat heeft bepaalde nadelen, naar ook voordelen zoals een uur lunchen, 13 reasons why als pauze kijken (), of soms je werk eerder afkrijgen dan gepland. Waarom hebben yt’ers/bloggers/Cynthia zoveel problemen dat te erkennen? In mijn omgeving, met veel zzp’ers, wordt ook niet gedaan alsog ze altijd tot 21u hoeven te werken om om 6.30 weer op te staan?