Vind Vera heel leuk en deze outfit ook wel, maar deze broek zit toch echt niet mooi bij haar kruis?
Ja, ik wilde dit ook posten. Misschien ligt het aan haar houding? Ik kan me niet herinneren dat de broek ook zo zat in de video.
Holy shit ik was daar ook gisteren, haha. Zat ik gewoon met Vera in de zaal. Grappig.
Ja dat zou ook kunnen. Mij viel het inderdaad in de video ook niet ook.
haha sorry voor de like uitdeel overload maar heb echt heerlijk genoten van al jullie reacties. Erger me ook groen en geel aan Cynthia. Denk dat als ze met mijn leven zou ruilen ze instant een burn out had (afstuderen, stage, 2 bijbaantjes) maar ik zou met geen goooud met haar willen ruilen. My god wat heeft dat mens een saai leven. Ik zeg altijd tegen mn vriendinnen dat als ik zo saai en burgerlijk wordt ze me alsjeblieft voor mn kop willen slaan.
Maar als die wijncursus een studie is, dan is ze student en dan wilt ze zeker ook studentenkorting!11!1!!!
Lijkt mij ook helemaal niks. Zou dan liever beroemd worden met iets waar ik ook echt getalenteerd in zou zijn (bijv. sporten, zingen, oid).
(nee ik zie mooie instagramplaatjes schieten niet als een talent)
Ik vind Cynthia wel een inspiratie, ze weet het combineren van Wining&Whining tot kunst te verheffen! Logisch dat die arme meid dan behoefte heeft om eens literair bij te tanken aan het eind van haar zeer drukke werkdag
Ik vind dit echt niet netjes bij Aranka, ze schrijft:
Dit soort berichten komen vaak online met Moederdag om te vertellen hoe goed je moeder eigenlijk, maar ik besluit het gewoon op een ander moment te doen
Nee, je ‘besluit niet gewoon om dit op een ander moment te doen’, je hebt een betaalde samenwerking met een bedrijf, daarom schrijf je dit op dit moment.
Het is goed als bloggers proberen betaalde content interessant proberen te maken, maar waarom kan dat nou nooit eens netjes vooraf vermeld worden? Waarom moet het altijd onder het mom van “ik kwam toevallig deze koffer tegen”, “wij hadden laatst een heerlijk relaxed dagje uit” en “ik besloot spontaan jullie eens een kijkje in het leven van mijn kat te geven”
Heel smerig ja.
51?! Omg.
Ik vond mijn 30 al behoorlijk wat
Ik vind het wel veel, maar ik weet dat het “makkelijk” zou moeten kunnen, als ik kijk naar Goodreads. Zit zelf op 37 geloof ik.
Same haha! Ik vind het niet zo veel? Maar ik leef dan ook op boeken, dus dan lijkt alles al snel normaal haha.
Ik snap Cynthia’s comments dan ook wel weer een beetje: als je meer wil lezen en je hebt geen tijd dan moet je ergens anders in je vrije tijd minder tijd aan besteden (maar zeggen dat je dan minder moet werken is gewoon BS). Als je lezen minder belangrijk vindt dan de andere dingen die je doet, dan lees je niet/minder.
Ik moet altijd zo lachen als mensen in de (zomer) vakantie ineens gaan lezen en dan trots vertellen dat ze zoveel hebben gelezen. Vraag je wat ze dan hebben gelezen zijn het 2 tijdschriften begrijp me niet verkeerd, iedereen die leest of gaat lezen, top! Maakt niet uit wat je leest. Maar ik besef me dan altijd hoe scheef mijn besef van veel is wat betreft lezen haha.
Ik heb geluk, mijn zusje is net zo erg als ik. Samen lekker boeken bespreken en van elkaar lenen, heerlijk!
Ik ben jaloers! Ik ben altijd al de grootste lezer in huis geweest, en we houden ook nog eens van totaal andere dingen.
Als ik 5 boeken in m’n leven heb gelezen (op schoolboeken na) vind ik dat veel. I aint sorry.
Heb dan wel weer HEEL veel series gezien hehehe.
Ik bewonder dat velen lezen wel hoor. Ik was altijd een enorme boekenwurm. Maar sinds een jaar of drie kan ik me zo moeilijk concentreren op lezen. Daarnaast merk ik dat ik het moeilijker vind om boeken te vinden die ik echt goed vind. De vorige keer dat ik in de boekwinkel was vond ik dat veel schrijver heel veel overbodige context nodig hadden om hun verhaal te vertellen. Een van de laatste boeken die ik echt nog in een ruk heb uitgelezen is never let me go. Dat fijne gevoel van echt in een verhaal getrokken worden mis ik wel.
Haha echt gelachen over al deze berichten!
Maar ik vind het wel teringirritant hoe veel mensen tegenwoordig klagen over hoe druk ze zijn. Lijkt wel alsof je niet met de tijd mee gaat als je het niet super druk hebt. Heb wel respect als mensen gewoon tijd hebben en/of niet klagen. Zou mooi zijn als Cynthia met haar vakanties, wandelingen ect dat ook zou doen.
Zou Cynthia niet het gevoel hebben dat ze “zoveel werkt” door haar hsp?
Dan lijkt alles ook intensiever en drukker.
#noexcuse