Eens maar dan moet je inderdaad wel je maatschappij er op inrichten. Als iedereen met een bullshit job vandaag op eigen houtje stopt stort te economie in. Dus om nu te zeggen dat ze het zo veel beter doet? Ze heeft in ieder geval weinig inlevingsvermogen.
Het lijkt me wel een heel interessant boek! Had ik nu maar tijd om te lezen…
(Grapje.)
Precies, ik ben er zelfs trots op dat ik soms met minder werken gewoon rondkom etc en dat ik dan dus lekker series kan kijken oid. Heb echt niet de drang om te bewijzen dat ik fulltime werk. Ik werk hard, doe mn best voor mijn klanten en als beloning ben ik soms zomaar ineens een halve of hele dag vrij omdat ik eerder klaar ben dan verwacht.
Woooow waarom gaat het nog niet over de meega slechte video / spon / ad van Mascha?!
Vertel
Hoeveel studebelastingsuren is 1 studiepunt ook alweer? Ik denk dat ik Cynthia naar ga boycotten.
Alhoewel, I live for the drama…
28 uur!
Je weet niet wat je ziet.
Nog voor de 10 seconden: tevens ook.
Kan het niet aan.
Edit: inmiddels op 1.40. Dit is toch gewoon een steiltang? Gaat er nog iets gebeuren?
Edit: o mijn god. Jezus wat slecht. Ik kan er niks anders over zeggen.
De still lijkt uit 2005 te komen
Ik ga nu kijken
“Hij schijnt dus een soort van speciale kristallen platen te hebben, en dat is heel bijzonder.”
Goed geïnformeerd, guwrl.
(Edit: oké dit zei ik voordat ik het einde had gezien, haha. Maar alsnog. Typisch Mascha om zo’n vage houding te hebben.)
Wat ís dit? Ik kan haar oprecht niet meer serieus nemen. Wat een ramp. Alles aan dit filmpje schreeuwt “dit is nep, dit is geacteerd en SPON’. En wel bijna 3 minuten lang zeg pfoe.
Edit: Het is niet alleen door dit filmpje dat ik haar niet meer seireus kan nemen hoor. Maar dit draagt er flink aan bij. Dat ze hier ook nog voor betaald krijgt ook echt
Als je ziet dat ze hem op instagram post met een stukje waar ze haar hoofd lijkt te verbranden (geen idee of dit gebeurt heb enkel stukje op insta gekeken) weet je dat het slecht gaat zijn, herinner me nog dat ze eens een filmpje opnam met die ene tang die je haar soort van opzuigt en ze er ook een boeltje van maakte
Hahahahaha ik snapte het niet!! Ik dacht dat het promotie was voor die tang hahaha
Oh god massa
De reacties ook! Prachtig!
En: 3 minuten? Is dit een grap?
EN HIER KRIJGT ZE NOG GELD VOOR OOK.
Sjezus haha wat een slechte commercial dit.
Dat jurkje wat ze aan heeft doet dr trouwens niet veel goeds. Lijkt wel heel breed aan de onderkant. En ja dat doen jurkjes in dat model altijd wel maar ik had dan toch wel iets anders gekozen om aan te trekken als ik ging filmen.
Voor mijn gevoel heeft ze die jurk al sinds ze nog op haar roze kamer zat 10(?) jaar geleden.
dit is toch haar waanzinnige zelfontworpen jurrek?