Beutyblogtopic XL

oja en wat een afschuwelijke video :face_with_raised_eyebrow:

Oooohh ja!! Daar herken ik hem van. Maar dat is ook al super lang geleden toch?

Is dat niet haar eigen jurkje? Die ze ontworpen had

Even gegoogeld, maar 2015, valt dus eigenlijk nog wel mee.

Doet me nog altijd denken aan een typisch exemplaar van de Primark, sorry not sorry

6 likes

Ik ga elke keer weer stuk als ze haar favo parfum ‘ange ou demon’ uitspreekt in dr vlogs, of croissantje, eau de toilette, enz. Frans in het algemeen eigenlijk. Maar net zoals het niet begrijpen van sarcasme komt dit vast doordat ze russisch is :upside_down_face:

2 likes

Dat Beautygloss jurkje hahaha

1 like

Ja klopt. Dacht het al maar wist niet zeker of die er toen ook met print was. Dat was het ook net niet😶

Dat is niet het beautygloss-jurkje toch? Die was er toch niet met een printje? Staat me vaag iets van bij dat ongeveer tegelijkertijd met het beautygloss-jurkje een winkel (h&m? Primark?) hetzelfde model jurkje had en dat ze die ook had.

Jawel het jurkje was er in deze print

1 like

Dat is een jurkje uit de collectie die ze samen met Josh V had ontworpen.

Mascha heeft die social code niet nodig. Je hoort en ziet aan haar meteen wanneer iets spon is.

En OMG wat een waardeloze afschuwelijk slechte video WAUW.

12 likes

Klopt. Via Josh V werd het verkocht voor 70 of 80 euro. Ik weet het exacte bedrag niet meer maar het was best duur voor een dun jurkje om over je bikini te trekken.
In Primark hing zoiets soortgelijks voor 20 euro in de rekken.

1 like

Ik was mijn poetslappen al kwijt maar Mascha heeft ze toch nog een keer aangetrokken voor haar video

19 likes

De korte zelfs 89.99 en lang was volgens mij over de 100

:fearful:
Was het echt zo duur? Ik weet alleen nog dat het best veel was.
Maar gelukkig stonden ze snel in de sale.

2 likes

Jep echt

Kijk

En de lange 120

1 like

Ik ben echt verbaasd dat dit jurkje alle Konmari sessies heeft overleefd. Ik dacht dat Mascha ieder seizoen haar gehele kledigkast verving met gesponde Boohoo-meuk.

9 likes

Haha ik vond het best een leuk filmpje. Volgens mij heeft PayPal het zelf geproduceerd aangezien ze een paar weken geleden met een crew in de huiskamer ging filmen volgens de vlogs.

1 like

Volgens mij had iemand toen op EGF helemaal ontrafeld wat er allemaal gephotoshopt was aan die persfoto’s (shocking: alles). Inclusief bewijsmateriaal. Dus misschien zag ze er wel net zo uit als nu haha!