Beutyblogtopic XL

Paypel :joy:

1 like

Vond haar daar heel mooi!

2 likes

Jij bent af:wink:

Ik vind dit zo’n toffe video van Lisa Eldridge. Een verslaggeefster die ook in beeld komt, maar weinig over make up weet. Ze schreef Lisa over haar probleem en kreeg gewoon een werk en uitgaansmake up look. En een normale make up look, geen insta-make up, maar gewoon everyday make up.

Ik merk dat ik dat toch wel mis in de huidige beautyvideos. Gewoon praktische tips voor normale mensen.

12 likes

Ik dacht ook eat het wel echt in haar huiskamer gefilmd is?

Is dit dan de beutygloss video van deze week? :confused:

Haha ik vind het wel een lachen filmpje en denk dat Paypal/pel niet zoveel moeite heeft met de slechte kwaliteit en productie ervan, zolang de minions het maar kijken

1 like

Nou ik moest laatst toevallig voor het eerst een video editen, ben er ongeveer een uur mee bezig geweest en het was een video van 5 minuten. Die van Mascha duurt 3 minuten en zij edit al jaren, dus als ze er meer dan een uur aan spendeerde vind ik het knap :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik voel telkens een beetje plaatsvervangende schaamte voor Mascha tegenover Marije en Max in de NY vlogs. Met haar ‘ohhhh waaaaauw’ en alles aanraken in die interieur winkel

2 likes

Hahaha ja van de week las ik bij Marije op insta dat ze naar de Wal-Mart waren geweest. Ze vond het leuk maar ze maakte ook een sneer naar de consumptie maatschappij. En toen dacht ik… en dan ben je met Mascha daar? :") Dat is een.vrij duidelijke hint toch :sweat_smile:

17 likes

Was ik de enige die door dit sponfilmpje van die flashbacks naar die blauwe plekken video kreeg?

Zo afgeraffeld en weer eens net niet

Claire heeft Mascha gestyled, nu ziet ze er echt als een instagirl uit. Wel beter dan het werk van de styliste. De roze jurk met spijkerjasje staat haar trouwens wel erg leuk!

3 likes

Jaja Cynthia heeft het maar zwaar

27 likes

Gatver die hond in bed :roll_eyes:

17 likes

kun jij ook hoor, als je er maar tijd voor maakt. Of staat het niet op je vision board?

3 likes

10 man crew. 10 man.

3 likes

Ik vind dat ook uitslapen! Vooral in de zomer lukt langer me ook gewoon echt niet, ben al blij als ik dat haal. Als ik moet werken dan sta ik meestal tussen zes en zeven op en als ik niet hoef te werken word ik meestal alsnog rond die tijd wakker.

2 likes

Laura Ponticorvo maakte een zelfde soort video, ook in samenwerking met PayPal, vond die ook niet veel beter dan Mascha haar versie :sweat_smile:

1 persoon voor de styling. Oh wacht er was geen styling. Het oude jurkje/vod is uit de kast getrokken.

Snap oprecht niet dat zo’n oud jurkje voor deze spon is gebruikt. Het staat haar gewoon niet (meer)

2 likes

sinds wanneer heeft vera een poging to roze haar? Het trekt echt op geen hol…

2 likes