Beutyblogtopic XL

“Voor de duidelijkheid, dit is een commercial”
Lol. Dat merkte je toch al aan het acteren.

En als ik het zo lees, werk ik al jarenlang samen met merken zoals

• lidl voor mijn boodschappen
  • hema voor kantoorspullen
  • Nike voor mijn schoenen.
    Etc.
8 likes

En dan nog iets… is dit merk stijltang echt? Want het lijkt me dat de marketingmensen daar niet per se blij worden van zo’n (zogenaamde) product fail.

3 likes

En het rook.

11 likes

Echt een typische mascha reactie weer. Met die toon alsof WIJ het niet begrijpen. Man man zij heeft echt alle realiteitszin verloren. Iedere kleuter ziet toch dat dit ondermaats is

9 likes

al het styling budget was uitgegeven om de woonkamer er eindelijk een beetje normaal uit te laten zien. Het zag er zo geweldig uit dat mensen dachten dat het nep was !!!1!!1!

27 likes

hahaha zo waar

Haha een like is niet genoeg xD

1 like

Komt vast omdat ze Russisch is :’)

2 likes

Pure arremoei

4 likes

Like is niet genoeg :joy:

huh was het 1 april?

ik vind mascha’s vlogs in new york heel leuk. ze gaan leuke dingen doen, zijn de hele dag onderweg. ik denk wel bij mezelf dat als het alleen mascha en gregor waren geweest dat we alleen target/sephora/fastfood tenten van binnen zagen, en nu omdat ze met dat andere koppel & claire zijn, doen ze andere & meer dingen.

5 likes

Citaat

Alle realiteitszin in (het) rook opgegaan

4 likes

Oh jongens… al even op Debbie haar xxx Instagram gekeken?

3 likes

Anders is het ook zo zonde van al die tijd in de sportschool, als je het alleen voor jezelf houdt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mijn bek valt open van de vlog van massa. Ze hoeft bij het afrekenen geen plastic zakje bij haar blikje drinken, want ze hebben heel veel over plastic(vervuiling) geleerd van max en marije… …EEN REIS NAAR DE FREAKING SMELTENDE POOLKAP WAS NIET GENOEG???

65 likes

Ik schrok ook heel erg van dat “dat hebben we van Max en Marije geleerd”. Iedereen kan toch bedenken dat plastic zakjes niet milieu-vriendelijk zijn?? :o_o:

32 likes

Als rasechte pessimist ben ik vooral bij dat tweede blijven hangen :confused:

5 likes

Ik vraag me af wat M&M er zelf van denken…

1 like

New York is wel echt de meest vervuilende stad waar ik ook geweest ben. Alles doen ze voor je in tasjes en er wordt geadverteerd met het feit dat als je je bonnetje niet krijgt van de caissière je de boodschappen gratis krijgt :no_mouth: