Komt vast omdat ze Russisch is :’)
Pure arremoei
Like is niet genoeg 
huh was het 1 april?
ik vind mascha’s vlogs in new york heel leuk. ze gaan leuke dingen doen, zijn de hele dag onderweg. ik denk wel bij mezelf dat als het alleen mascha en gregor waren geweest dat we alleen target/sephora/fastfood tenten van binnen zagen, en nu omdat ze met dat andere koppel & claire zijn, doen ze andere & meer dingen.
Citaat
Alle realiteitszin in (het) rook opgegaan
Oh jongens… al even op Debbie haar xxx Instagram gekeken?
Anders is het ook zo zonde van al die tijd in de sportschool, als je het alleen voor jezelf houdt 
Mijn bek valt open van de vlog van massa. Ze hoeft bij het afrekenen geen plastic zakje bij haar blikje drinken, want ze hebben heel veel over plastic(vervuiling) geleerd van max en marije… …EEN REIS NAAR DE FREAKING SMELTENDE POOLKAP WAS NIET GENOEG???
Ik schrok ook heel erg van dat “dat hebben we van Max en Marije geleerd”. Iedereen kan toch bedenken dat plastic zakjes niet milieu-vriendelijk zijn?? 
Als rasechte pessimist ben ik vooral bij dat tweede blijven hangen 
Ik vraag me af wat M&M er zelf van denken…
New York is wel echt de meest vervuilende stad waar ik ook geweest ben. Alles doen ze voor je in tasjes en er wordt geadverteerd met het feit dat als je je bonnetje niet krijgt van de caissière je de boodschappen gratis krijgt 
Wát een ordinaire troela, niet te zuinig.
Ik mopper vaak op Cynthia en vind al die dingen nog steeds waar, maar ik waardeer het wèl (accentje om in haar stijl te blijven
) dat zij blijft uploaden op haar blog en het niet alleen een hol vat voor gesponsorde artikelen laat zijn waarop verder niets meer verschijnt.
Zo blijft er tenminste soms nog iets te lezen.
je zult zien dat het nu binnen 6 maanden een aflopende zaak is en ze de boel opdoekt om volledig voor ‘structuurjunkie’ en ‘wijn’ te gaan
maar ik hoop het niet
Ja ik zag die foto ook op instagram. Dat bovenstukje lijkt veel te klein, en sowieso waarom zou je jezelf op die leeftijd zo online zetten.
Waarom zou je jezelf UBERHAUPT zo online zetten
Scheurrandjes met structuur dus
Good heavens, op middelbare leeftijd hoor je te beseffen dat alles naar Zuid-Afrika wil hangen.
Ook de silliconenversies tarten de zwaartekracht!
Overduidelijk melk-tieten. Zo zagen mijnes er ook uit na de bevalling… geloof mij dan wil je echt geen te klein bovenstuk aan 
Ze zien er idd uit als nep-Boobies maar komt door de melkproductie.
Vind het overigens echt niet iets om zo op de foto te zetten… beetje goedkoop