Wát een ordinaire troela, niet te zuinig.
Ik mopper vaak op Cynthia en vind al die dingen nog steeds waar, maar ik waardeer het wèl (accentje om in haar stijl te blijven ) dat zij blijft uploaden op haar blog en het niet alleen een hol vat voor gesponsorde artikelen laat zijn waarop verder niets meer verschijnt.
Zo blijft er tenminste soms nog iets te lezen.
je zult zien dat het nu binnen 6 maanden een aflopende zaak is en ze de boel opdoekt om volledig voor ‘structuurjunkie’ en ‘wijn’ te gaan maar ik hoop het niet
Ja ik zag die foto ook op instagram. Dat bovenstukje lijkt veel te klein, en sowieso waarom zou je jezelf op die leeftijd zo online zetten.
Waarom zou je jezelf UBERHAUPT zo online zetten
Scheurrandjes met structuur dus
Good heavens, op middelbare leeftijd hoor je te beseffen dat alles naar Zuid-Afrika wil hangen.
Ook de silliconenversies tarten de zwaartekracht!
Overduidelijk melk-tieten. Zo zagen mijnes er ook uit na de bevalling… geloof mij dan wil je echt geen te klein bovenstuk aan
Ze zien er idd uit als nep-Boobies maar komt door de melkproductie.
Vind het overigens echt niet iets om zo op de foto te zetten… beetje goedkoop
Huh? Bedoel je dat Debbie nog borstvoeding geeft? Ik snap het niet
Ja aan Bo, iedere avond voor het slapen gaan
Volgens mij gebruikt Cynthia haar blog nog zo veel omdat ze gewoon geen andere mogelijkheid heeft. De meeste gaan over naar YT maar als Cynthia dat zou doen zou dat meteen het einde betekenen aangezien dat echt niet haar sterkste punt is.
Ja eens, dit denk ik ook. Op YouTube stelt ze niet veel voor t.o.v. alle nieuwere Youtubers van afgelopen jaren, ook op Instagram moet ze denk ik uitkijken met teveel spon want zo heel veel volgers heeft ze niet en ze is er al lange tijd volgers aan het verliezen. Dus dan blijft er inderdaad niet veel over om je geld te verdienen. Kan me niet voorstellen dat ze kan leven van die Structuurlezingen waar maar steeds een man of 18 komen 1x per maand ofzo.
Ik denk ook dat Cynthia de eerste gaat zijn die effectief iets anders gaat moeten zoeken voor een inkomen. De meesten hebben YT waarbij ze nog goed verdienen maar ik zie niet echt een toekomst in die lezingen en planner’stuff’ want over een jaar is die hype ook weer over.
Ze hintte in haar blog toch op het openen van een wijnbar zie haar dat wel nog niet meteen doen eigenlijk…
Eens, maar ik denk wel dat zij wat dat betreft de meeste opties en connecties heeft. Ook zie ik haar als columniste voor de libelle of de flair.
haha love deze video van Jessie!
O fuck ik dacht dat het serena was…
Het is weekend hè…
Dat is zeker waar, maar dan nog waardeer ik dat gewoon omdat ik het zelf fijn vind.
Wow zo’n moeilijke laatste zin. Zie je het haar juist wel of niet doen?
Ik niet. Weet je hoeveel herrie er in een wijnbar is. En soms blijven mensen dan wel tot na 23.00uur zitten! Gekke mensen.
Nee ik zie het haar dus ook niet doen (excuses voor mijn Vlaams accent lol)! Dan kan ze niet meer zomaar onder een dekentje op de bank zitten, 100 dagen per jaar op Terschelling zitten… Echt geen optie!
Ik vind haar lichaam wel goals voor haar leeftijd (minus de nep tetten), maar om nou dit soort foto’s op insta te zetten. Dat kan ik van niemand hebben, of het nou Anna Nooshin of Debbie is.