Ze heeft vooruit gewerkt maar één video gewist. Neem niet aan dat ze extra video’s heeft gemaakt maar dat zou ik ook niet doen.
Ze heeft haar geheugenkaart gewist in de veronderstelling dat die beelden al op haar computer stonden. Wat dus niet het geval was.
Denk dat het als youtuber wel handig is om gewoon een aantal extra video’s te maken, just to be sure. Zou ze nu niet deze stress hebben. Scheelt ook dat ze nooit video’s maakt over actuele onderwerpen
Hahaha je dropt het hier ook gewoon, no comment

Ze hebben echt zo’n toeristen outfit aan dat je denkt ‘van welk jaar komen zij vandaan?’
Dit is correct!
Hoe spreek jij het dan zogezegd op z’n Frans uit? Dit is toch op z’n Frans?
Iedereen check ff de instastories van Rens Kroes!
Gregor heeft wel mooooves! Tenminste gewoon leuk op de dansvloer haha. Echt super geinig!
Oh ja idd. Had niet gehoord hoe Vera het zei en ik dacht dus door de reactie van VickyViolence dat Vera het ook op die manier zei.
Moet m wel nageven dattie leuke moves heeft inderdaad!
Heb je misschien een linkje? Kan nergens wat vinden
Ik vind dat echt niet! met die gekke armpjes en handjes. Hij doet of hij moves heeft ja… 
Haha ik vind dit ook leuk moves als je ze voor de grap doet, niet als je het zo serieus neemt als hij 
Nah Gregor kan beter dansen dan 9/10 mannen in Nederland.
Vind ik ook! Niet zo stijve harkerig of 1 move. Sommigen kunnen ook alleen maar hakken of springen hahaha.
Ik vind dat Mascha en Gregor er echt een leuke vakantie van maken in New York! Ze doen veel toffe dingen en zo’n mini-road trip lijkt me ook gaaf. Ik zou het alleen doodzonde vinden van de AirBNB die ik ook gewoon moet blijven betalen 
Ik heb alleen maar flarden gezien maar is het niet zo dat ze leuke dingen doen omdat ze met anderen zijn?
Mascha benoemt echt continu hoeveel iets kost en hoe groot iets is.
Ja, daar draait echt haar hele wereld om…