Beutyblogtopic XL

Ze is een hele poos gestopt met bloggen maar toevallig onlangs weer opnieuw begonnen!

1 like

Ben benieuwd naar de outfits van Mas gestyled door Claire. Denk dat ze er dan echt mooier uitziet!

1 like

Is ook niet zo heel moeilijk.

6 likes

Ja dat is al snel als ze het zelf niet uitgekozen heeft :joy:

2 likes

Of als ze niet is ‘geholpen’ door Gregor.

1 like

Hahaaa Claire vraagt in de vlog van mas en Greg vandaag of hun weten waar ze nu zijn. En je merkt aan alles dat ze geen flauw benul hebben maar vooral Greg kan dat natuurlijk niet accepteren dus die begint vanalles te roepen in de hoop dat het in de buurt is🤣

7 likes

In die GRWM zegt mas: “Mocht je je afvragen waarom ik een dag voor ik op reis ga nog aan het filmen ben, ik heb de beelden van de andere video per ongeluk gewist”. En dan komt er een heel verhaal over dat ze er nu veel minder sress van had dan met december cinemonth omdat ze goed vooruitgewerkt heeft en ze als persoon gegroeid is. Maar als ze zo goed vooruitgewerkt heeft, waarom moet ze dan een dag voor ze op reis gaat nog een video opnemen?
Ze spreekt zich daar weer lekker tegen. En als ik toch bezig ben;

Ik erger me eraan als ze zegt: “Voor wie de vlogs kijken: ik ben nu aan het sporten met een pt.” etc etc. Maar ze zegt dat toch juist voor de mensen die de vlogs NIET kijken! :thinking: Want de mensen die kijken weten dat wel. Die fout maakt ze vaker. Heel irritant.

18 likes

Ze heeft vooruit gewerkt maar één video gewist. Neem niet aan dat ze extra video’s heeft gemaakt maar dat zou ik ook niet doen.

Ze heeft haar geheugenkaart gewist in de veronderstelling dat die beelden al op haar computer stonden. Wat dus niet het geval was.

Denk dat het als youtuber wel handig is om gewoon een aantal extra video’s te maken, just to be sure. Zou ze nu niet deze stress hebben. Scheelt ook dat ze nooit video’s maakt over actuele onderwerpen

5 likes

Hahaha je dropt het hier ook gewoon, no comment

2 likes

28 likes

Ze hebben echt zo’n toeristen outfit aan dat je denkt ‘van welk jaar komen zij vandaan?’

2 likes

Dit is correct!

2 likes

Hoe spreek jij het dan zogezegd op z’n Frans uit? Dit is toch op z’n Frans?

Iedereen check ff de instastories van Rens Kroes!
Gregor heeft wel mooooves! Tenminste gewoon leuk op de dansvloer haha. Echt super geinig!

3 likes

Oh ja idd. Had niet gehoord hoe Vera het zei en ik dacht dus door de reactie van VickyViolence dat Vera het ook op die manier zei.

Moet m wel nageven dattie leuke moves heeft inderdaad!

Heb je misschien een linkje? Kan nergens wat vinden

1 like

Ik vind dat echt niet! met die gekke armpjes en handjes. Hij doet of hij moves heeft ja… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes