Beutyblogtopic XL

Haha ik vind dit ook leuk moves als je ze voor de grap doet, niet als je het zo serieus neemt als hij :smirk:

3 likes

Nah Gregor kan beter dansen dan 9/10 mannen in Nederland.

15 likes

Vind ik ook! Niet zo stijve harkerig of 1 move. Sommigen kunnen ook alleen maar hakken of springen hahaha.

1 like

Ik vind dat Mascha en Gregor er echt een leuke vakantie van maken in New York! Ze doen veel toffe dingen en zo’n mini-road trip lijkt me ook gaaf. Ik zou het alleen doodzonde vinden van de AirBNB die ik ook gewoon moet blijven betalen :sweat_smile:

4 likes

Ik heb alleen maar flarden gezien maar is het niet zo dat ze leuke dingen doen omdat ze met anderen zijn?

5 likes

Mascha benoemt echt continu hoeveel iets kost en hoe groot iets is.

1 like

Ja, daar draait echt haar hele wereld om…

1 like

Ja, ik denk omdat Max en Marije bekend zijn in New York en dus veel leuke eettentjes en activiteiten kennen!

6 likes

Dit is al wat ik hoopte te zien op het forum :sunglasses:

1 like

Ik krijg altijd vlekken in mijn nek van dat ‘wandeldewandel’ van Mascha. Ze heeft gewoon echt niets te vertellen.

20 likes

zooo mee eens, ik erger me hier ook echt knalhard aan. Ze zegt het ook de héeeele tijd

1 like

Zoals in die supermarkt? Ik had ook zoiets van, na een paar producten weet je wel dat het duur is hoor?

En dan als ze ergens loopt waar eten is, de hele tijd dat ge omnonononm en ooooooooh en aaaaaaah, jesus zou krankzinnig worden als ik langer dan een uur in haar bijzijn zou zijn, om me daarnaast trouwens kapot te schamen voor alles en iedereen die om me heen liep en begreep dat ik bij haar zou horen :cry:

9 likes

Weet iemand hier toevallig waar Mascha haar gouden (make-up) spiegel vandaan komt? #dtv

Ik kijk geen vlogs meer maar je bedoelt die roségouden toch? Die zie ik af en toe bij Xenos!

1 like

Thanks! Ga binnenkort eens kijken :grin:

Wisten jullie dat ze daar ooit heeft gewerkt? Startedatthexenos…

19 likes

And now she’s at de Kruidvat (met shampoo maar dat doet er ff niet toe).

7 likes

Ja, en toen ze in de supermarkt over een bakje fruit zei dat ie zo duur was (10 dollar ofzo, weet niet meer) en je Claire daarna hoorde: nee dat is per x aantal gram

En Mascha, teleurgesteld: ohhh oke

7 likes

Mascha wil heel graag uitstralen dat ze het dure, exclusieve leven leidt. Dat is echt een rode draad in haar leven. Ze spreekt het ook altijd met nadruk uit. (LUXE gietvloer, EXCLUSIEF feest, DURE boodschappen.)
Ze heeft het natuurlijk ook erg goed, maar ik vind het echt niet chique om dat zo te benadrukken.

29 likes

Ik heb sowieso altijd het gevoel dat mensen die het écht voor elkaar hebben minder erover opscheppen dan mensen die dénken dat ze vip exclusief luxe zijn maar relatief mee vallen :woman_shrugging:t3:

15 likes