Beutyblogtopic XL

Omg in de vlog van vandaag gaan ze een stukje lopen. Mascha overdrijft eerst natuurlijk weer en zegt 15 km. Gregor zegt nee maar 7. En dan komt Mascha met oooh dat is maar 2 uurtjes…
Hoe langzaam loop jij Mascha.

15 likes

rosebud!;!;!;!;!;!;!;!;

26 likes

Maar die hike in Japan (waarbij je allemaal kinderen voorbij zag hobbelen) was écht HEEL zwaar. Terwijl ze zo’n goede conditie hebben. :thinking:

9 likes

Kijk haar vlogs in principe niet hoogstens flarden maar het lijkt wel manisch. Net als toen in Japan met dat grijpspel!

3 likes

Wie zijn eigenlijk Marije en Max?

4 likes

Zij was toch eerst samen met een ander meisje?

3 likes

Is uit, heeft nieuwe vriend. Niet spannend, geen speculaties. Kan je allemaal gewoon lezen in haar dagboekjes op Cynthia.nl

3 likes

Dit blijkt maar weer hoe zo’n slechte blog volger ik ben. Ik wist niet eens dat ze nog samenwerkte met Cynthia. :sweat_smile:

2 likes

echt, wat was dat voor ‘fitness oefening’ die massa daar deed in de new york gym?

4 likes

Dat vraag ik me af bij iedere sport oefening die ze doen.

11 likes

Vergeet vrijstaande villa niet!

5 likes

haha klopt maar deze zogenoemde donkeykick was wel heel bijzonder haha

3 likes

Ik vond het wel fijn om te zien. Ik zie er ook altijd zo debiel uit als ik sport maar ik ben blijk aar niet de enige.

1 like

oh ik ook hoor maar deze kick zag er gewoon niet heel effectief uit

2 likes

En vervolgens doen ze er 4u over :sweat_smile:

1 like

Echt verschrikkelijk als mensen dit doen, het geeft zo overduidelijk aan dat je dan dus juist niet het exclusieve dure leven leidt of in ieder geval niet weet hoe dat moet… zoals @Stateofmind ook zegt, hoe harder je het zegt hoe minder je het hebt (voor mijn gevoel). Bij mensen die dat echt hebben, kan je het zien en hoef je het niet de hele tijd te benadrukken. Vermoeiend

5 likes

Volgens mij heeft ze in een van de ny vlogs weeer gezegd dat ze die dag wel 50.000 stappen hadden gezet. NO MASJA YOU DID NOT! :mad:

9 likes

Zo grappig hoe mascha ook met haar longchamp tas die wandeling doet en marije in haar jurkje met een clutch om haar schouder. :sweat_smile:

Kom ik aan in mijn wandelbroek en rugzak

19 likes

Dat niemand van jullie valt over die eeuwige vingers op het glas van de foefjes. Ze wijzen werkelijk alles aan achter glas door OP HET GLAS TE DRUKKEN MET HUN VETTE POTEN.

SORRY MAAR IK GIIIIL!!!

38 likes

haha nee dat heb ik nog nooit opgemerkt, doe ik zelf waarschijnlijk ook.