Dacht ik zojuist ook terwijl ik de vlog keek. Mijn moeder zei altijd toen ik klein was ‘kijken doe je met je ogen, niet met je handen!’.
Dit geldt echt voor alles in het leven en is tevens niet waar. Klagen is heel gezond.
Zo droog ook dat net ZIJ zegt dat anderen moeten stoppen met zeuren. MEID.
Ik vind het vooral vreemd om werkelijk ieder detail over die kleine online te gooien. Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Te veel zon op je gezicht kan een zonnesteek opleveren. Deze tweet is het bewijs.
Flinke fail op het geboortekaartje van Marshall
Als ze het helemaal gehad heeft om als blogger/wijnproever door het leven te gaan kan ze nog altijd basisschooljuf worden met die toon.
Niet zó zeuren juf. Áls je het zó warm hebt dóór de dresscode kan je ook gewóón een wijntje drinken. óf mijn planner kopen, dan kan natuurlijk óók.
Kan iemand tweeten naar haar dat klagen over mensen die klagen over het weer ook niemand helpt.
Nou! Viel me ook meteen op. Ook goede reclame voor het sponbedrijf dat ze dat niet gecontroleerd hebben.
Ik vind het idee van het kaartje heel leuk trouwens. Alleen jammer van dat tekstje bovenin. Persoonlijk was ik denk ik dan helemaal in de paspoortstijl gebleven,
Ohneee wat erg! Ook dat "er is een stempel van Berlijn want ja… Dat kun je zelf wel invullen " jeeeee ik zou echt niet willen dat de hele wereld mijn verwerkingsdatum en locatie weet. (Wil het zelf niet eens weten) whyyyy
Oh ik ben wel even verrast want ik dacht dat zij ooit had gezegd ‘dat ze zo lesbisch was als maar kon’. Nou ja, verder natuurlijk niet boeiend waar ze op valt maar was wel even verrast.
ik ga stuk hierom, bedankt dennis met de vis
Ik denk dat iemand anders dat gezegd heeft, want ik kan me juist herinneren dat ze noemde dat ze op een persoon valt en niet op een geslacht. Al ken ik geen andere lesbische bloggers (op ikvrouwvanjou na dan, misschien waren zij het?).
Kan best dat ze dat ooit gezegd heeft omdat ze het zelf dacht en er nu achter is gekomen dat ze ook op mannen valt!
Ik vind eerlijk gezegd dat er nu wel heel fel op Cynthia wordt gereageerd (niet perse hier, ook op twitter). Tuurlijk heeft zij een baan waarin ze makkelijker rekening kan houden met het weer dan sommige anderen, maar haar boodschap is alleen maar ‘klagen heeft geen zin’. Daar vind ik helemaal niets mis mee, en ik vind eigenlijk ook niet dat je zoiets pas zou mogen tweeten als je het zelf het allerzwaarste hebt ofzo.