Beutyblogtopic XL

En dan komt die droeftoeter Jelmer de Boer voor d’r op. :roll_eyes:

17 likes

Wil zo graag reageren dat ze het fout begrijpt. Maar dan denk ik weer dat het toch allemaal moeite voor niks is…laat maar varen

1 like

en geloof mij dat de noodsituaties hoger zijn bij goed weer

2 likes

Ja want veel mensen klagen ook niet over het weer an sich of omdat ze denken dat het helpt (?!) maar ze klagen over de invloed ervan op hun leven. Dat het haar leven niet beïnvloedt betekent niet dat de klachten van anderen ongegrond zijn.

7 likes

Ja Willem en kees toch? Of zijn dat rekwisieten?

21 likes

Ongelofelijk he… valt me echt op dat Cynthia dingen vaak verkeerd begrijpt.

4 likes

Ik vind Jelmer juist wel leuk. Snap niet dat hij zo erg team Cynthia is

6 likes

Cynthia klaagt al als ze een tiramisu als avondeten moet eten…

12 likes

Was het niet ontbijt?

2 likes

Misschien kunnen we allemaal even een moment noemen waarop Cynhia klaagde over iets waar je zelf weinig aan kunt veranderen. Eens kijken of we voor of na het weekend klaar zijn.

@quantum
Dit noem ik nog eens een terechte klacht.

7 likes

Klagen over een boete die ze terecht moest betalen

Ok ik snap het wel, maar ook daar heb je geen invloed op

7 likes

Madam regageerde om deze ambulancemedewerker met:
Is dit serieus jouw eerste tweet? :joy:

Sorry? Ik was laaiend
Ze heeft die tweet nu ook weer verwijderd.

12 likes

Bloggen is nu al dood, ze ze heeft een onsympathieke uitstraling voor tv/youtube, masterclasses geven voor die prijs, tja, ik weet het niet Ze wordt ook te oud straks voor sponbedrijven, zijn ze op zoek naar frisse nieuwe gezichten . Op een gegeven moment houdt het op voor Cynt en dan zal ze ook fulltime moeten werken met deze hitte.

8 likes

en dan kan je vinden wat je wil over massa, maar zij is het voorbeeld van jezelf steeds opnieuw uitvinden en relevant blijven (blog, vloggen, vloggloss)

11 likes

Cynthia leek me altijd zo leuk (ik volg haar niet meer sinds haar nieuwe website) maar wtf, ze komt op Twitter telkens zó onsympathiek over?

4 likes

echt. Grrrrr

Cynth haar video’s hebben ook minder dan 5000 views :scream: Vraag me af hoeveel haar blog nog gelezen wordt. Ik kijk er alleen op als er sensatie is wat ik dan weer hier lees

2 likes

Hahaha ik heb echt precies hetzelfde. Wat erg eigenlijk :joy:
Maar moet zeggen dat ik sowieso niet echt meer blogs lees. Niet dat ik nu veel YouTube kijk ofzo. Want daarvan kijk ik vaak ook niet standaard de nieuwste video’s. Het interesseert me gewoon in het algemeen minder ofzo. Zo kijk ik soms op Bloglovin’ en dan staan er echt tig ongelezen post. De meesten verwijder ik dan direct omdat het me niet aanspreekt en sommigen “bewaar ik voor later” maar daar blijft het dan vaak ook weer bij. Jammer eigenlijk en gek hoe dat zo kan veranderen. Een paar jaar geleden kroop ik steevast achter m’n laptop om alles bij te lezen. Maar toen interesseerde het me ook écht.

2 likes

Welke? Die eerste over beauty? Heb ik ooit in een kringloop gekocht en vond er niet veel aan. Dat boek over plannen heb ik niet gelezen.

Dan zou ze bij nasi al helemaal flauwvallen.

6 likes