Beutyblogtopic XL

Ja dat gevoel begrijp ik wel hoor, alleen op deze manier kan ze natuurlijk niets meer doen. Als ze klaagt vinden mensen dat vervelend en heeft ze een gebrek aan realiteitszin (ben ik het trouwens af en toe mee eens hoor), maar als ze niet klaagt is dat ook vervelend en spreken mensen haar ook aan op gebrek aan realiteitszin…

1 like

Dat ze nu dus niet aan het klagen is, maar juist aangeeft dat klagen niet werkt en dat daar mensen dus ook over vallen!

Scherp! Zo had ik hem nog niet bekeken

Hahaha kan iemand Sophia8261837292nogwat een medaille geven

5 likes

Ze twittert ook dat ze graag ingaat op de uitnodiging. Ik vraag me af, welke van de 2?

1 like

Plus mensen klagen vaak over het weer omdat ze er hinder van ondervinden in hun dagelijks leven: bijv meer zweten, lui gevoel, slecht slapen etc. Als je geen “dagelijks leven” hebt en alles zelf kunt indelen valt er inderdaad weinig te klagen. Denk dat weinig mensen dit weer in hun vrije tijd of op vakantie onprettig vinden.

6 likes

Ja dit exact.
Het is niet zozeer dat ze zegt “hé jongens aub stop met klagen over het weer”. Maar dat ze ook doet alsof het maar zo makkelijk is om alles van je af te zetten en het even rustiger aan te doen. Chillax dudes, werk gewoon even een dagje minder hard. En dat is waarom mensen op hun tenen getrapt zijn.

3 likes

Ik dacht ook gewoon aan mensen werkzaam in de zorg, in dit geval ambulance.

1 like

En dan komt die droeftoeter Jelmer de Boer voor d’r op. :roll_eyes:

17 likes

Wil zo graag reageren dat ze het fout begrijpt. Maar dan denk ik weer dat het toch allemaal moeite voor niks is…laat maar varen

1 like

en geloof mij dat de noodsituaties hoger zijn bij goed weer

2 likes

Ja want veel mensen klagen ook niet over het weer an sich of omdat ze denken dat het helpt (?!) maar ze klagen over de invloed ervan op hun leven. Dat het haar leven niet beïnvloedt betekent niet dat de klachten van anderen ongegrond zijn.

7 likes

Ja Willem en kees toch? Of zijn dat rekwisieten?

21 likes

Ongelofelijk he… valt me echt op dat Cynthia dingen vaak verkeerd begrijpt.

4 likes

Ik vind Jelmer juist wel leuk. Snap niet dat hij zo erg team Cynthia is

6 likes

Cynthia klaagt al als ze een tiramisu als avondeten moet eten…

12 likes

Was het niet ontbijt?

2 likes

Misschien kunnen we allemaal even een moment noemen waarop Cynhia klaagde over iets waar je zelf weinig aan kunt veranderen. Eens kijken of we voor of na het weekend klaar zijn.

@quantum
Dit noem ik nog eens een terechte klacht.

7 likes

Klagen over een boete die ze terecht moest betalen

Ok ik snap het wel, maar ook daar heb je geen invloed op

7 likes

Madam regageerde om deze ambulancemedewerker met:
Is dit serieus jouw eerste tweet? :joy:

Sorry? Ik was laaiend
Ze heeft die tweet nu ook weer verwijderd.

12 likes