Bloggen is nu al dood, ze ze heeft een onsympathieke uitstraling voor tv/youtube, masterclasses geven voor die prijs, tja, ik weet het niet Ze wordt ook te oud straks voor sponbedrijven, zijn ze op zoek naar frisse nieuwe gezichten . Op een gegeven moment houdt het op voor Cynt en dan zal ze ook fulltime moeten werken met deze hitte.
en dan kan je vinden wat je wil over massa, maar zij is het voorbeeld van jezelf steeds opnieuw uitvinden en relevant blijven (blog, vloggen, vloggloss)
Cynthia leek me altijd zo leuk (ik volg haar niet meer sinds haar nieuwe website) maar wtf, ze komt op Twitter telkens zó onsympathiek over?
echt. Grrrrr
Cynth haar video’s hebben ook minder dan 5000 views Vraag me af hoeveel haar blog nog gelezen wordt. Ik kijk er alleen op als er sensatie is wat ik dan weer hier lees
Hahaha ik heb echt precies hetzelfde. Wat erg eigenlijk
Maar moet zeggen dat ik sowieso niet echt meer blogs lees. Niet dat ik nu veel YouTube kijk ofzo. Want daarvan kijk ik vaak ook niet standaard de nieuwste video’s. Het interesseert me gewoon in het algemeen minder ofzo. Zo kijk ik soms op Bloglovin’ en dan staan er echt tig ongelezen post. De meesten verwijder ik dan direct omdat het me niet aanspreekt en sommigen “bewaar ik voor later” maar daar blijft het dan vaak ook weer bij. Jammer eigenlijk en gek hoe dat zo kan veranderen. Een paar jaar geleden kroop ik steevast achter m’n laptop om alles bij te lezen. Maar toen interesseerde het me ook écht.
Welke? Die eerste over beauty? Heb ik ooit in een kringloop gekocht en vond er niet veel aan. Dat boek over plannen heb ik niet gelezen.
Dan zou ze bij nasi al helemaal flauwvallen.
Ik vraag me af of ze daarom begin dit jaar van mediabureau is gewisseld. Trouwens best heftig dat ze na de overstap 4 maanden lang geen inkomsten heeft gehad (buiten het broodfonds natuurlijk).
Ah nee, dat was Mascha alleen natuurlijk.
En ze roept juist altijd zo hard dat ze dankbaar is… ik denk dat ze dat ook wel is, of wíl zijn (soms is een accentje gewoon zò nodig), maar uit de dingen die ze zegt blijkt zo vaak dat ze totaal geen idee heeft hoe uitzonderlijk haar positie is.
Er zijn heus ook grote minkanten aan haar werk (ik wil er niet eens over beginnen nadenken hoe de druk dat alles wat je doet of zegt onder een vergrootglas gelegd wordt moet voelen) maar ze ziet echt niet hoeveel praktische voordelen haar werk heeft qua flexibiliteit. Ze zegt heel hard van wel, maar dit soort opmerkingen geven gewoon aan dat ze er op een bepaalde manier totaal geen besef van heeft.
Was me ook al opgevallen inderdaad. Ze wordt zelfs te irritant om te hate-followen.
Hoe zeggen ze dat ook weer …als een boer met kiespijn?
Waar is de krul?
Haha dit ziet er wel heel droog uit ja, haar haar en ik zie niet echt krul, maar kan me wel voorstellen dat marije best lastig haar heeft om te krullen. En mas zei dat het marije beter zou staan als ze een stukje zou afknippen en ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is
Hoe dan?
Heeft ze vast van kapper Taco Stuiver geleerd
Haha nou idd, de 1e x dat ik het eens ben met Masha.
Bonnie vertelt trouwens dat ze met haar affiliate links 6% commissie krijgt. Dus iemand koopt voor €50, dan verdient zij €3. Kun je nagaan hoeveel een Mascha aan die affiliate links verdient per maand wordt steeds duidelijker hoe het mogelijk is dat ze zo weinig werken
Ik vind het trouwens top dat Bonnie hier zo eerlijk over is En dat ze commisie krijgt bij alle aankopen via die links is, dus ook als ze een bepaalde jurk linkt, maar je koopt iets anders verdient ze er nog aan.
Oké er is geen krul te bekennen, maar ik moet wel zeggen dat haar haar er hier al 100x beter uit ziet dan de slierten haar die ze normaliter heeft.