Dacht idd dat die bij elkaar horen, alleen richt Social zich op youtube en Blogmij op blogs.
Het is ziekelijk.
En grijsblond zei Mas ook… dat lijkt me nou weer niet zo’n strak plan.
Ik word altijd zo blij als ik een paar uur geleden een vlog heb gekeken van Massa, daar bepaalde gedachten bij kreeg en die vervolgens terug te lezen hier omdat iemand anders, of veel anderen er net zo over denken. Dat haaaaaar van die Marije het zag er beter uit dan normaal ja, maar krul? Waar dan?
Ik moet trouwens even mijn ergernis over Max kwijt. Ik volg Max en Marije niet dus heb pas voor het eerst wat van hem gezien in de Amerika vlogs, maar heb het gevoel dat hij zichzelf veel te serieus neemt en dit probeert te verbergen met slechte humor. Sorry not sorry.
Dit is toch niet betrouwbaar?
Haha dat haal ik nog niet eens:P.
Cynthia doet mij een beetje denken aan mijn schoonmoeder hoe je haar nu omschrijft.
Heeft een hond genomen zodat ze buiten kon wandelen, eet elke dag geitenkaas en begrijpt niet dat mensen met een echte ma t/m vrij baan druk zijn dagelijks. ( ze werkt, maar 1x in de week ofzo. )
Oke echt een stuk non beauty maar wel frustrerend.
Gezaag van mij.
Ze is zelf op vakantie en vroeg mijn vriend in een privé app omdat ze morgen terug komt of hij voor haar VERSE GEITENKAAS kon halen. Ja VERS we mochten het niet gisteren halen maar op de dag pas dat ze thuis zou komen. Da’s vandaag: ze vergeet alleen dat wij vrijdag op zaterdagnacht vertrekken, wij beide gewoon nog de vrijdag moeten werken en helemaal geen tijd ergens voor hebben. En ze wilt ook dat we vandaag voor haar gaan koken en ain’t nobody got time for that. Moet verdomme nog 4 wassen draaien, de tuin onkruidvrij maken, naar de kapper, nog ons huis opruimen want we zitten in verbouwing dus teringbende. Echt, als je mijn stressniveau nu wilt weten: het rijst de pan uit. En mijn vriend zegt nog doodleuk ja is prima. Oh ja kut: ik moest ook nog mijn nagels lakken en de badkamer schoonmaken. Maar zal haar geitenkaas halen hoor. Hopelijk stopt ze dan met mekkeren. Sorry het zit mij klaarblijkelijk hoog.
Geitenkaas-wollen sokken type
Is idd frustrerend! Gewoon tegen je schoonmoeder zeggen dat je geen tijd hebt? Of vind vriendlief dat niet goed?
Nou. Vriend wilt geen ruzie met haar (zucht) maar ik kan hem ook wel neerhoeken.
Wtf hoezo zijn mensen zo aso? Ik zou ook gek worden van je vriend haha, maar zou dan ook zeggen dat hij alles voor zijn moeder mag regelen.
Hahaha dat mekkeren komt vast door alle geitenkaas
Uiteraard is het geen wetenschappelijk onderzoek nee, dus de betrouwbaarheid is niet zo hoog. Maar uitgaande van wat de poll aangeeft zitten hier 1 of 2 bloggers. Dat betekent niet dat het ook echt zo is (en ik denk dat iedereen zich daar ook wel bewust van is?).
Cynthia is weer lekker bezig op twitter, hoor
Huh, chronisch ziek? Heb ik iets gemist?
Zij kán haar tempo ook aanpassen zoals ze zegt. Niet zeiken lukt haar daarentegen niet zo best.
Chronisch ziek?
Nou, precies dat! Ze ziet de ironie ook echt niet, he? Pardon: écht níét.
Néé!