Cynthia doet mij een beetje denken aan mijn schoonmoeder hoe je haar nu omschrijft.
Heeft een hond genomen zodat ze buiten kon wandelen, eet elke dag geitenkaas en begrijpt niet dat mensen met een echte ma t/m vrij baan druk zijn dagelijks. ( ze werkt, maar 1x in de week ofzo. )
Oke echt een stuk non beauty maar wel frustrerend.
Gezaag van mij.
Ze is zelf op vakantie en vroeg mijn vriend in een privé app omdat ze morgen terug komt of hij voor haar VERSE GEITENKAAS kon halen. Ja VERS we mochten het niet gisteren halen maar op de dag pas dat ze thuis zou komen. Da’s vandaag: ze vergeet alleen dat wij vrijdag op zaterdagnacht vertrekken, wij beide gewoon nog de vrijdag moeten werken en helemaal geen tijd ergens voor hebben. En ze wilt ook dat we vandaag voor haar gaan koken en ain’t nobody got time for that. Moet verdomme nog 4 wassen draaien, de tuin onkruidvrij maken, naar de kapper, nog ons huis opruimen want we zitten in verbouwing dus teringbende. Echt, als je mijn stressniveau nu wilt weten: het rijst de pan uit. En mijn vriend zegt nog doodleuk ja is prima. Oh ja kut: ik moest ook nog mijn nagels lakken en de badkamer schoonmaken. Maar zal haar geitenkaas halen hoor. Hopelijk stopt ze dan met mekkeren. Sorry het zit mij klaarblijkelijk hoog.

. Dit denk ik ook altijd bij de facebooktokkies. Je zet jezelf alleen maar voor schut