Beutyblogtopic XL

Cynthia doet mij een beetje denken aan mijn schoonmoeder hoe je haar nu omschrijft.

Heeft een hond genomen zodat ze buiten kon wandelen, eet elke dag geitenkaas en begrijpt niet dat mensen met een echte ma t/m vrij baan druk zijn dagelijks. ( ze werkt, maar 1x in de week ofzo. )

Oke echt een stuk non beauty maar wel frustrerend.

Gezaag van mij.

Ze is zelf op vakantie en vroeg mijn vriend in een privé app omdat ze morgen terug komt of hij voor haar VERSE GEITENKAAS kon halen. Ja VERS we mochten het niet gisteren halen maar op de dag pas dat ze thuis zou komen. Da’s vandaag: ze vergeet alleen dat wij vrijdag op zaterdagnacht vertrekken, wij beide gewoon nog de vrijdag moeten werken en helemaal geen tijd ergens voor hebben. En ze wilt ook dat we vandaag voor haar gaan koken en ain’t nobody got time for that. Moet verdomme nog 4 wassen draaien, de tuin onkruidvrij maken, naar de kapper, nog ons huis opruimen want we zitten in verbouwing dus teringbende. Echt, als je mijn stressniveau nu wilt weten: het rijst de pan uit. En mijn vriend zegt nog doodleuk ja is prima. Oh ja kut: ik moest ook nog mijn nagels lakken en de badkamer schoonmaken. Maar zal haar geitenkaas halen hoor. Hopelijk stopt ze dan met mekkeren. Sorry het zit mij klaarblijkelijk hoog.

20 likes

Geitenkaas-wollen sokken type :blush:

Is idd frustrerend! Gewoon tegen je schoonmoeder zeggen dat je geen tijd hebt? Of vind vriendlief dat niet goed?

Nou. Vriend wilt geen ruzie met haar (zucht) maar ik kan hem ook wel neerhoeken.

1 like

Wtf hoezo zijn mensen zo aso? Ik zou ook gek worden van je vriend haha, maar zou dan ook zeggen dat hij alles voor zijn moeder mag regelen.

8 likes

Hahaha dat mekkeren komt vast door alle geitenkaas :joy:

16 likes

Uiteraard is het geen wetenschappelijk onderzoek nee, dus de betrouwbaarheid is niet zo hoog. Maar uitgaande van wat de poll aangeeft zitten hier 1 of 2 bloggers. Dat betekent niet dat het ook echt zo is (en ik denk dat iedereen zich daar ook wel bewust van is?).

5 likes

Cynthia is weer lekker bezig op twitter, hoor :rolleyes:
Knipsel

Knipsel

Ja joh, girlfriend, ga even de zon op je gezicht voelen.
45 likes

Huh, chronisch ziek? Heb ik iets gemist?

4 likes

Zij kán haar tempo ook aanpassen zoals ze zegt. Niet zeiken lukt haar daarentegen niet zo best.

22 likes

Chronisch ziek?

Nou, precies dat! Ze ziet de ironie ook echt niet, he? Pardon: écht níét.

5 likes

Néé!

5 likes

Ik weet even niet meer hoe het heet maar ze heeft een probleem bij haar vagina/eierstokken oid.

3 likes

Ah ok!

1 like

Ze was gister toch naar de Moezel?
Zal wel een combinatie zijn van: zonnesteek, te weinig water, te veel alcohol in de zon, te weinig wandelen op een aan haar aangepast tempo, waardoor ze nu een beetje verward is.

Arme meid.

21 likes

Had Cynthia ook geen endomitriose? Of verwar ik haar nu met iemand? Misschien duidt ze daar op?

1 like

OMG. Het leed dat Cynthia heet…

57 likes

Hahahaha! Wil je met me trouwen? Of op z’n minst real life vriendjes worden?

Ik vraag me af of Cynthia’s tweets minder irritatie zouden oproepen als ze het gewoon bij zichzelf zou houden en zoiets zou schrijven als ‘Wat fijn dat ik zo’n chille baan heb, waarbij ik zelf mijn tijd kan indelen en het rustiger aan kan doen als het warm is.’ i.p.v. dat belerende toontje. Want nu leest het echt als ‘IK heb een chille baan, dus JIJ mag niet klagen.’

9 likes

Waarom zou je dat zo openbaar op twitter gooien :sweat_smile:. Dit denk ik ook altijd bij de facebooktokkies. Je zet jezelf alleen maar voor schut

7 likes

Ik snap gewoon niet waarom ze al 2 dagen moet tweeten over dat andere mensen klagen? Laat mensen lekker klagen. Leuk dat onze Cynthia niet klaagt, maar waarom zouden andere mensen niet mogen klagen? Ik snap het punt gewoon niet.