Beutyblogtopic XL

Ik weet even niet meer hoe het heet maar ze heeft een probleem bij haar vagina/eierstokken oid.

3 likes

Ah ok!

1 like

Ze was gister toch naar de Moezel?
Zal wel een combinatie zijn van: zonnesteek, te weinig water, te veel alcohol in de zon, te weinig wandelen op een aan haar aangepast tempo, waardoor ze nu een beetje verward is.

Arme meid.

21 likes

Had Cynthia ook geen endomitriose? Of verwar ik haar nu met iemand? Misschien duidt ze daar op?

1 like

OMG. Het leed dat Cynthia heet…

57 likes

Hahahaha! Wil je met me trouwen? Of op z’n minst real life vriendjes worden?

Ik vraag me af of Cynthia’s tweets minder irritatie zouden oproepen als ze het gewoon bij zichzelf zou houden en zoiets zou schrijven als ‘Wat fijn dat ik zo’n chille baan heb, waarbij ik zelf mijn tijd kan indelen en het rustiger aan kan doen als het warm is.’ i.p.v. dat belerende toontje. Want nu leest het echt als ‘IK heb een chille baan, dus JIJ mag niet klagen.’

9 likes

Waarom zou je dat zo openbaar op twitter gooien :sweat_smile:. Dit denk ik ook altijd bij de facebooktokkies. Je zet jezelf alleen maar voor schut

7 likes

Ik snap gewoon niet waarom ze al 2 dagen moet tweeten over dat andere mensen klagen? Laat mensen lekker klagen. Leuk dat onze Cynthia niet klaagt, maar waarom zouden andere mensen niet mogen klagen? Ik snap het punt gewoon niet.

elke keer dat teleurstellende moment dat je denkt ‘ah leuk een nieuwe instastory van serena’ en het is
AL-FUCKING-TIJD een sponnetje.

nouja op zich is de verrassing niet zo heel groot maar ik hoop telkens op een leuk shot van de baby, wat een dotje. En ik vind hun geboortekaartje-idee echt leuk!

1 like

klaagception

2 likes

Moezelwijn is wel erg zuur hoor!

3 likes

Hoho. Moet wel geitenkaas zijn he

4 likes

Met dadels en spek. Voor minder doet ze 't niet.

3 likes

Ontploffende Cynthia in 3…2…1…

10 likes

Ik denk dat het bij vooral ook het gebrek aan directe collega’s is? Meestal als je iets kwijt wil, ga je even naar een collega en dan bespreek je het oid, maar zij zit wel een groot deel van de dag alleen te werken en heeft vooral alleen contact met andere via sociale media geloof ik en dat is dan denk ik haar manier om het kwijt te kunnen ofzo? Wel gek want zij weet toch als geen ander dat je dingen niet meer weg krijgt van internet en dat het je imago en zo kan schaden?? En toch door blijven gaan iedere keer :thinking:

4 likes

ik zou ook wel ontploffen denk ik…

Niet? :joy:

4 likes

Ik lééf voor Cynth haar tweets, kan er zó van genieten, wát een vermaak girlfriends!

Verder krijg ik het beeld van Sereen die een baby van 3100kg uit haar zielsvel perst slecht uit mijn hoofd. Maar goed, ik pas mijn tempo aan en klaag niet hoor.

44 likes

Onze Hyacinthia Bouquet heeft weer gesproken #zuregeitenkaas

37 likes

Ahhhhh mijn favo show vroeger <3

6 likes