Beutyblogtopic XL

elke keer dat teleurstellende moment dat je denkt ‘ah leuk een nieuwe instastory van serena’ en het is
AL-FUCKING-TIJD een sponnetje.

nouja op zich is de verrassing niet zo heel groot maar ik hoop telkens op een leuk shot van de baby, wat een dotje. En ik vind hun geboortekaartje-idee echt leuk!

1 like

klaagception

2 likes

Moezelwijn is wel erg zuur hoor!

3 likes

Hoho. Moet wel geitenkaas zijn he

4 likes

Met dadels en spek. Voor minder doet ze 't niet.

3 likes

Ontploffende Cynthia in 3…2…1…

10 likes

Ik denk dat het bij vooral ook het gebrek aan directe collega’s is? Meestal als je iets kwijt wil, ga je even naar een collega en dan bespreek je het oid, maar zij zit wel een groot deel van de dag alleen te werken en heeft vooral alleen contact met andere via sociale media geloof ik en dat is dan denk ik haar manier om het kwijt te kunnen ofzo? Wel gek want zij weet toch als geen ander dat je dingen niet meer weg krijgt van internet en dat het je imago en zo kan schaden?? En toch door blijven gaan iedere keer :thinking:

4 likes

ik zou ook wel ontploffen denk ik…

Niet? :joy:

4 likes

Ik lééf voor Cynth haar tweets, kan er zó van genieten, wát een vermaak girlfriends!

Verder krijg ik het beeld van Sereen die een baby van 3100kg uit haar zielsvel perst slecht uit mijn hoofd. Maar goed, ik pas mijn tempo aan en klaag niet hoor.

44 likes

Onze Hyacinthia Bouquet heeft weer gesproken #zuregeitenkaas

37 likes

Ahhhhh mijn favo show vroeger <3

6 likes

Zijn haar woorden, niet die van mij :joy:

Stomme is dat ik sowieso nog boodschappen moest doen. Dus dan is het een “kleine” moeite.

Elke keer denk ik weer, hoe kun je influencer zijn en je zo gedragen op sociale media? Het is toch écht geen hogere wiskunde om jezelf op een normale, positieve manier als merk neer te zetten. Echt ongelooflijk. Beseft ze dan niet dat 90% van haar werk gebaseerd is op of mensen haar leuk vinden of niet?

15 likes

Met Miss(geiten)Kaasgloss als tweede blog.

1 like

Is ze chronisch zat of chronisch ziek?
Drink nog een wijntje in de zon meid :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

Best wel stom dat ze zo doet, vroeger vond ik haar echt nog heel leuk

1 like

Girlfriend, waarom zo onsympathiek?!

4 likes

Oh die Cynthia toch, ik kan hier zo van genieten! Zo lekker ver van de realiteit en niet willen klagen over haar ‘ziekte’ maar het wel even benadrukken.
Overigens girlfriend weet ook geen ene fuck over de levens van de mensen die wel klagen over het weer dus hoe durft zij daar over te oordelen?

7 likes