Zijn haar woorden, niet die van mij
Stomme is dat ik sowieso nog boodschappen moest doen. Dus dan is het een “kleine” moeite.
Elke keer denk ik weer, hoe kun je influencer zijn en je zo gedragen op sociale media? Het is toch écht geen hogere wiskunde om jezelf op een normale, positieve manier als merk neer te zetten. Echt ongelooflijk. Beseft ze dan niet dat 90% van haar werk gebaseerd is op of mensen haar leuk vinden of niet?
Met Miss(geiten)Kaasgloss als tweede blog.
Is ze chronisch zat of chronisch ziek?
Drink nog een wijntje in de zon meid
Best wel stom dat ze zo doet, vroeger vond ik haar echt nog heel leuk
Girlfriend, waarom zo onsympathiek?!
Oh die Cynthia toch, ik kan hier zo van genieten! Zo lekker ver van de realiteit en niet willen klagen over haar ‘ziekte’ maar het wel even benadrukken.
Overigens girlfriend weet ook geen ene fuck over de levens van de mensen die wel klagen over het weer dus hoe durft zij daar over te oordelen?
*beginnen met werken
Beginnen bedoel je
Edit: te laat
Jeeesus Cynthia shut the fuck up. Wat is zij vermoeiend zeg_
Maar dit is precies wat Cynthia zelf ook doet, haha
Professioneel hardloper dus
Zal ze dit soort reacties niet expres doen? Haar blog is een beetje (boel) aan het verdwijnen in niemandsland en dit is wel een gevalletje “ook slechte reclame is reclame”.
Of ze heeft gewoon een gigantische plaat voor dr kop.
Ik weet ook grote lease (auto) bedrijven waar ze zo werken. Een groot scherm met een ranglijst wie de meeste contracten verkoopt en mensen die te weinig verkopen staan in het rood. De teamleider controleert het iedere x aantal minuten en als je zo veel minuten in het rood staat heb je een probleem.
Jezus dit lijkt me echt verschrikkelijk… Ik snap dat op een bepaalde manier de werknemers gemotiveerd moeten worden, maar dit lijkt meer stressvol dan een positieve motivatie…
Ja het lijkt mij ook dramatisch, degenen die ik ken die daar hebben gewerkt waren ook vrij snel weg haha.
Wat erg! Begint de naam van dat bedrijf met een a?
Kan iemand dit toevoegen in de beutyblog ABC tumbler? Het liefst onder de G van girlfriend.