Details please
NOS Kort, is haar doelgroep ook. Nodigen iedere week youtubers en influencers uit op Famous Friday om de filmpjes op Instagram in te spreken. Daar is de drempel niet zo hoog, zal ik maar zeggen.
Ik werk in hetzelfde pand. Vandaag gelukkig vrij. 
Nee! Ik heb SDEN (voorheen SWEN) gedaan en Cynthia doet WSET. Het verschil is dat WSET ook ingaat op andere gedistilleerde dranken, maar daar heb ik weer een aparte cursus voor gehad. Is wel erg leuk en leerzaam!
Handtekening, alles!

Beiden haha, heb het via mijn opleiding gedaan en ik gebruik het ook bij werk!
Ik hoorde Mascha gister ook bij slam op de radio, ging over maskertjes die ze bij de mannen daar op deed, verder niet veel van meegekregen.
Hoort bij de categorie “ ik kom uit Rusland dus mijn nl is niet helemaal goed “ …
Ik snap dit nog steeds niet
Luiwer…
Mee eens. Klinkt wel fijn eigenlijk. 
uggghhhhh vocal fry
Oh ik keek even niet in welk topic ik zat en wist niet dat 't Mascha’s stem was. Wat mij dwars zit is “de ballon is gemaakt door actievoerders”.
Dat is als zeggen “de actie werd gevoerd door actievoerders”. No shit sherlock.
Marshall is in Berlijn verwekt, dat was ong augustus 2017… nog voor george gate haha
Toen ik de titel zag dacht ik dat het om een bericht van De Speld ging.
In die vlog van Cynthia, dat shot waar ze haar tanden poetst en je heur haar van achter ziet… echt een pipo de clown vogelnestje.
Nu verder kijken/ ergeren.
Om het even netjes te formulieren: ze heeft een paarden mond
Dacht ik probeer weer eens een video van Cynthia - klikte de vlog aan maar het pakt me op de een of andere manier echt totaal niet? Heb ‘m na twee minuten maar weer uitgezet.
Vind haar stem trouwens lijken op die van Renate Gerstanowitz (of hoe je dat ook schrijft).
Dit inderdaad.
Volgens mij heeft ze geen flauw benul hoe een gemiddelde werkweek van een niet-blogger er uit ziet.
Ja en een sneue 714 weergaven tot nu toe. Pijnlijk!