Mee eens. Ik ben gestopt met haar dagelijkse vlogs kijken en had wel zin in de Amerika vlogs, maar schaam me gewoon een beetje voor het geconsumeer en de hypocrisie… Ja je ligt onder een vergrootglas en ja een beetje vegan is altijd beter dan helemaal niet, maar er nu opeens achter komen dat plastic tasjes niet goed zijn voor het milieu, maar niet zo’n rietje aanschaffen want ja dan krijg je commentaar op wat je dan allemaal nog meer fout doet, en ‘echt zo onwijs nodig ondergoed nodig hebben’… Claire zal haar was toch ook ooit moeten doen, kan toch gezamelijk 1 wasje draaien, of gewoon voldoende meenemen vanaf huis…
En oke ben geen rel vegan maar moet me toch van het hart… Ik snap haar vegan keuze niet zo. Ze is in NL vegan en op reis gaat dat niet altijd dus dan vega, maar ik heb het idee dat elke gelegenheid die ze in het buitenland heeft om ladingen kaas/koekjes/donuts/gebakjes te eten wel aangrijpt… In je beste grieks is het misschien lastig uit te leggen, maar of het nou vanwege principes is of gezondheidsredenen, je vegaburger kan in het buitenland óók prima zonder kaas… #eindeklaagzangmaarditmoestmealpoosjevanhethart