Ik woog 5 kilo, echt medelijden met mijn moeder
Sjonge wat heeft Cynthia het zwaaaar zeg.
Chronisch ziek smh
Is ze offline dan van Twitter?
Lady, zeuren is niet classy…
Tijdens het werk drinken ook niet, doe ik alleen bij mijn candlelight suppers. Zonder geitenkaas!
Eerlijk, als ik een wijncursus zou doen, zou ik echt een regelrechte alcoholist worden. Ik kan het echt niet eruit spugen elke keer hahha.
Hoeft ook niet joh. Ik heb ook 2 wijndiploma’s (inclusief cursus) en ik heb alles lekker opgedronken
Het is dan wel handig om tussendoor even droge crackers of brood o.i.d. te eten, anders proef je de volgende wijn niet meer zo goed.
Ok ,Waren die dezelfde als wat Cynthia doet? Ik vind het wel interessant hoor.
Whahaha mas in de vlog vandaag.
We zijn bij Claire! Bij KaTé collecties…
Girl??? Zo fijn geïnteresseerd als je niet weet hoe het bedrijf heet waar een vriendin werkt
Het valt me altijd op dat Massa tijdens elke reis wel een keer benadrukt dat ze “nu echt [insert random product] moet kopen, want ze heeft niks meer”. Zo “moest” ze vandaag echt nieuw ondergoed kopen. Je zou toch zeggen dat ze op een gegeven moment wel weet hoeveel ze mee moet nemen? Of geef gewoon toe dat je het leuk vindt om te shoppen
Ja das echt bizar… toen paar jaar geleden met hella had ze zoveel Victoria’s secret ondergoed gekocht… echt 8 bh’s en 20 broekjes ofzo. Toevallig heb k zelf ook alleen maar vs en sommige onderbroeken ervan heb ik al 10 jaar en bh’s ook 5/6 en ik was alles wekelijks en op 60 graden dus k weet uit ervaring: die shit gaat gewoon niet kapot. Slijt niet en wordt niet lelijk. Echt kut voor mij, nooit meer shoppen
En Cynthìá is zo dom echt… zij snapt er niks van. Ga lekker in je bed liggen in Terschelling met kees en fles fijn en bak kaas ofzo met je chronische ziekte en je verlaagde tempo
Details please
NOS Kort, is haar doelgroep ook. Nodigen iedere week youtubers en influencers uit op Famous Friday om de filmpjes op Instagram in te spreken. Daar is de drempel niet zo hoog, zal ik maar zeggen.
Ik werk in hetzelfde pand. Vandaag gelukkig vrij.
Nee! Ik heb SDEN (voorheen SWEN) gedaan en Cynthia doet WSET. Het verschil is dat WSET ook ingaat op andere gedistilleerde dranken, maar daar heb ik weer een aparte cursus voor gehad. Is wel erg leuk en leerzaam!
Handtekening, alles!
je bedoelt opleiding neem ik aan?
Beiden haha, heb het via mijn opleiding gedaan en ik gebruik het ook bij werk!
Ik hoorde Mascha gister ook bij slam op de radio, ging over maskertjes die ze bij de mannen daar op deed, verder niet veel van meegekregen.
Hoort bij de categorie “ ik kom uit Rusland dus mijn nl is niet helemaal goed “ …