op een jazzy boot, fahn
Ik snap dit nog steeds niet
Inter’peter’en
Luiwer…
Mee eens. Klinkt wel fijn eigenlijk.
uggghhhhh vocal fry
Oh ik keek even niet in welk topic ik zat en wist niet dat 't Mascha’s stem was. Wat mij dwars zit is “de ballon is gemaakt door actievoerders”.
Dat is als zeggen “de actie werd gevoerd door actievoerders”. No shit sherlock.
Marshall is in Berlijn verwekt, dat was ong augustus 2017… nog voor george gate haha
Toen ik de titel zag dacht ik dat het om een bericht van De Speld ging.
In die vlog van Cynthia, dat shot waar ze haar tanden poetst en je heur haar van achter ziet… echt een pipo de clown vogelnestje.
Nu verder kijken/ ergeren.
Om het even netjes te formulieren: ze heeft een paarden mond
Dacht ik probeer weer eens een video van Cynthia - klikte de vlog aan maar het pakt me op de een of andere manier echt totaal niet? Heb ‘m na twee minuten maar weer uitgezet.
Vind haar stem trouwens lijken op die van Renate Gerstanowitz (of hoe je dat ook schrijft).
Dit inderdaad. Volgens mij heeft ze geen flauw benul hoe een gemiddelde werkweek van een niet-blogger er uit ziet.
Ja en een sneue 714 weergaven tot nu toe. Pijnlijk!
Hahah Mas vertelt vandaag dat ze maar geen bamboe rietje koopt want dan krijgt toch alleen maar gezeik over wat ze allemaal niet goed doet… .
En hoeveel van die weergaven zouden via hier komen?
Bij onze Etos werden de Vera Camilla tasjes net gratis uitgedeelt. Wat een troep. Heb er wel eentje meegenomen voor mn moeder.
Jaloers op dit leven.
Maar het was natuurlijk wel warm hè?! Dan moet ze haar tempo aanpassen en rustiger aan doen!!1!!!1!