Ik heb er een van Ali in dat model, echt verliefd op zó handig!
Ik wilde even meegenieten van Cynthia’s vlog, komt die Jacobien (van de Bachelor jaaaren geleden) ineens in beeld?! Nee dan nog liever Cynthia.
Ik heb er ook eentje maar ik vind hem serieus mega fijn in gebruik hahah ik heb daar m’n dagelijkse make-up in staan omdat die allemaal vakjes heeft. En als ik het dan mee wil nemen klap je hem omhoog en dicht en je hebt alles in eens
Was dat niet die Jacobien die zei dat ze nooit wou werken? En ondertussen boven haar stand leefde terwijl de deurwaarders langskwamen?
Haha ja die gekke Jacobien die haar tieten liet zien tijdens de Bachelor.
Mee eens. Ik ben gestopt met haar dagelijkse vlogs kijken en had wel zin in de Amerika vlogs, maar schaam me gewoon een beetje voor het geconsumeer en de hypocrisie… Ja je ligt onder een vergrootglas en ja een beetje vegan is altijd beter dan helemaal niet, maar er nu opeens achter komen dat plastic tasjes niet goed zijn voor het milieu, maar niet zo’n rietje aanschaffen want ja dan krijg je commentaar op wat je dan allemaal nog meer fout doet, en ‘echt zo onwijs nodig ondergoed nodig hebben’… Claire zal haar was toch ook ooit moeten doen, kan toch gezamelijk 1 wasje draaien, of gewoon voldoende meenemen vanaf huis…
En oke ben geen rel vegan maar moet me toch van het hart… Ik snap haar vegan keuze niet zo. Ze is in NL vegan en op reis gaat dat niet altijd dus dan vega, maar ik heb het idee dat elke gelegenheid die ze in het buitenland heeft om ladingen kaas/koekjes/donuts/gebakjes te eten wel aangrijpt… In je beste grieks is het misschien lastig uit te leggen, maar of het nou vanwege principes is of gezondheidsredenen, je vegaburger kan in het buitenland óók prima zonder kaas… #eindeklaagzangmaarditmoestmealpoosjevanhethart
Mij leek die tas van VeraCamilla ook handig, speciaal naar de Etos gegaan en ik zag wel dat ze ze hadden (en weggaven) maar mij vroegen ze niet of ik er eentje wilde. Durfde er ook niet om te vragen.
Op welke zoektermen zou ik op Ali moeten zoeken? Krijg er nu niks duidelijks voor.
Als je zoekt op barrel shaped travel cosmetic bag krijg je er een aantal.
Ja klopt! Ik vind haar video’s ook heel leuk en heb daardoor ook al wat kledingstukken gekocht die ik anders nooit zou durven aantrekken. (En ook al gedragen gelukkig!)
Ze spreekt wel leopard verkeerd uit en dat is mijn enige minpunt bij haar hahaha.
Ik vind bij Mascha zo opvallend dat ze echt niets (!) te vertellen heeft. ‘Marije heeft echt de zachtste huid ooit!!!’ Wat zeg je dan als je met haar op reis bent en ze begint je te aaien?!?! Ze lijkt wel infantiel.
Pff nou inderdaad die vlog van Cynthia is niet te doen zo saai. Heb hem afgezet nadat ze zei dat ze door de warmte niet zo productief was en dat ze niet meer ging werken. Echt, kom uit je kasteel prinses.
Huh en dat is niet klagen over de warmte?
dat zijn dinnetjes. bron: bien haar insta
Zij is echt leuk! Hoewel ik zelf qua maat totaal niet in haar doelgroep zit vind ik haar stijl heel inspirerend. En ik hou van haar accent! (Dit komt van een Belg. )
Mascha doet me soms echt denken aan zo’n soccer mom.
Koele bunkers zijn voor den hedendaagse vlogger op dit soort dagen meer gewenst
Ik wil wel vragen of er bij mijn etos nog een is en hem naar je opsturen?
Mas en Greg zijn in die leeftijd blijven hangen als toen ze elkaar leerden kennen. Ben bij hun wel eens benieuwd hoe ze waren geworden als ze met iemand anders samen waren geweest
Geen idee wat ze allemaal aan het brabbelen was in dat vliegtuig
Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen dat structuurjunkie boek hebben gekocht. Het verbaast me zo dat ze nu meer dingen op met die titel gaat uitbrengen?! Dan moet het toch wel goed lopen. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat de markt ervoor groter dan iniemienie is
Ja echt verschrikkelijk die Jacobien. Zij deed ook mee met d’r vriend aan kerels met een kleintje volgens mij.