Ik vind bij Mascha zo opvallend dat ze echt niets (!) te vertellen heeft. ‘Marije heeft echt de zachtste huid ooit!!!’ Wat zeg je dan als je met haar op reis bent en ze begint je te aaien?!?! Ze lijkt wel infantiel.
Pff nou inderdaad die vlog van Cynthia is niet te doen zo saai. Heb hem afgezet nadat ze zei dat ze door de warmte niet zo productief was en dat ze niet meer ging werken. Echt, kom uit je kasteel prinses.
Huh en dat is niet klagen over de warmte?
dat zijn dinnetjes. bron: bien haar insta
Zij is echt leuk! Hoewel ik zelf qua maat totaal niet in haar doelgroep zit vind ik haar stijl heel inspirerend. En ik hou van haar accent! (Dit komt van een Belg.
)
Mascha doet me soms echt denken aan zo’n soccer mom.
Koele bunkers zijn voor den hedendaagse vlogger op dit soort dagen meer gewenst
Ik wil wel vragen of er bij mijn etos nog een is en hem naar je opsturen?
Mas en Greg zijn in die leeftijd blijven hangen als toen ze elkaar leerden kennen. Ben bij hun wel eens benieuwd hoe ze waren geworden als ze met iemand anders samen waren geweest 
Geen idee wat ze allemaal aan het brabbelen was in dat vliegtuig
Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen dat structuurjunkie boek hebben gekocht. Het verbaast me zo dat ze nu meer dingen op met die titel gaat uitbrengen?! Dan moet het toch wel goed lopen. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat de markt ervoor groter dan iniemienie is 
Ja echt verschrikkelijk die Jacobien. Zij deed ook mee met d’r vriend aan kerels met een kleintje volgens mij.
Ik las ook ooit een interview met haar dat ze wel eens draadjes lostrok van kleren om zo een korting te krijgen. Wat een trut.
https://www.show.nl/showflits/2015/ex-martijn-krabbe-zwanger-van-diens-ex-kapper/
Zij wilt/wou echt heel graag bekend worden
Sneu
Huh heb je wel de goede voor je? Ik herkende haar juist meteen (met name ook door haar haar want ze heeft wel prachtig haar vind ik!).
Ik wist trouwens niet dat die kapper waarmee ze nu gaat ook echt die van haar ex was @MangoMango. Haha zo erg! Het is echt iemand die over lijken gaat, soort Anna Nooshin maar dan ietwat mislukt want er was nog geen Insta in haar tijd.
Leuke video van Vera met die posipanda, cringe wel van Vera haar Engels. Megan maakte een hoop goed, ze verteld erg leuk en inspirerend.
Ziet er voor mij gewoon uit als het verschil tussen een gewone foto en een selfie
Ik vind het wel meevallen, alleen heeft ze op de tweede foto een typische instagram-bovenlip gekregen. Verder zie ik weinig verschil. Tussen de Bachelor en nu zit ook al bijna tien jaar denk ik, dan kan een gezicht ook op natuurlijke wijze veranderen (ik vind mezelf ook heel anders dan tien jaar terug).
Haha een instagram bovenlip. Een instagram bovenlip ziet er ook alleen van de voorkant enigszins redelijk uit. Van de zijkant is het echt een eendenmondje. 

In die video van Vera en Megan hebben ze het over dat ze mensen op social media volgen die ze in het echt kennen, maar waarvan ze de posts niet positief vinden voor bodypositivity. Ik moest meteen aan Jill denken bij Vera.
Oh ik vond het niet storend eigenlijk het engels van Vera! Inderdaad wel echt een leuke video, vraag me af hoe ze dat geregeld heeft om samen een video op te nemen, zou ze megan er voor betalen of iets anders terug doen? Het is natuurlijk wel indirect ook weer promotie voor haar