Beutyblogtopic XL

Ik las ook ooit een interview met haar dat ze wel eens draadjes lostrok van kleren om zo een korting te krijgen. Wat een trut.

https://www.show.nl/showflits/2015/ex-martijn-krabbe-zwanger-van-diens-ex-kapper/

Zij wilt/wou echt heel graag bekend worden
Sneu

2 likes

Huh heb je wel de goede voor je? Ik herkende haar juist meteen (met name ook door haar haar want ze heeft wel prachtig haar vind ik!).

Ik wist trouwens niet dat die kapper waarmee ze nu gaat ook echt die van haar ex was @MangoMango. Haha zo erg! Het is echt iemand die over lijken gaat, soort Anna Nooshin maar dan ietwat mislukt want er was nog geen Insta in haar tijd.

1 like

Leuke video van Vera met die posipanda, cringe wel van Vera haar Engels. Megan maakte een hoop goed, ze verteld erg leuk en inspirerend.

1 like

Ziet er voor mij gewoon uit als het verschil tussen een gewone foto en een selfie

10 likes

Ik vind het wel meevallen, alleen heeft ze op de tweede foto een typische instagram-bovenlip gekregen. Verder zie ik weinig verschil. Tussen de Bachelor en nu zit ook al bijna tien jaar denk ik, dan kan een gezicht ook op natuurlijke wijze veranderen (ik vind mezelf ook heel anders dan tien jaar terug).

9 likes

Haha een instagram bovenlip. Een instagram bovenlip ziet er ook alleen van de voorkant enigszins redelijk uit. Van de zijkant is het echt een eendenmondje. :duck::duck:

6 likes

In die video van Vera en Megan hebben ze het over dat ze mensen op social media volgen die ze in het echt kennen, maar waarvan ze de posts niet positief vinden voor bodypositivity. Ik moest meteen aan Jill denken bij Vera.

5 likes

Oh ik vond het niet storend eigenlijk het engels van Vera! Inderdaad wel echt een leuke video, vraag me af hoe ze dat geregeld heeft om samen een video op te nemen, zou ze megan er voor betalen of iets anders terug doen? Het is natuurlijk wel indirect ook weer promotie voor haar

Ik “ken” haar door kerels met een kleintje, maar vind haar er ook echt wel anders uitzien dan toen. Sowieso lipfillers maar haar gezicht lijkt ook wat anders gevormd? Kan er de vinger niet op leggen wat het dan precies is, maar ik zie wel verschil iig

1 like

Ik vind dit toch altijd een beetje moeilijk. WAAROM moet iemand altijd maar alles of niets als het om vegetarisch/veganistisch eten gaat? Letterlijk elk beetje helpt toch gewoon? Als zij nou 80% van de tijd vegan eet, dan is dat toch super goed?

Volgens mij heeft ze nog nooit gezegd dat ze 100% veganistisch eet, maar dat ze het gewoon zo vaak mogelijk probeert. Nou ja, dat doet ze dan toch ook. Tuurlijk zou het top zijn als ze altijd veganistisch eet en niet meer vliegt en eens stopt met al dat consumeren van troep maar wat betreft het eten kan ik haar alleen maar toejuichen want dat doet ze beter dan ik

35 likes

Wat ik me net afvroeg: heeft onze Cynth al wel één keer op de racefiets gezeten deze lente/zomer? Of was dat ook weer een van haar “hobby’s” waar ze nu weer mee gestopt is?

7 likes

Toevallig zag ik in de comments op haar blog hier iemand ook naar vragen, Cynthia had hierop gereageerd dat ze geen fiets meer heeft omdat de samenwerking is gestopt maar dat ze mogelijk zelf voor een fiets ging kijken

4 likes

Hahaha sorry dit is toch echt triest??? Ze is toch zelfs naar Vietnam geweest met die fietsreis voor het goede doel en heeft toch zelfs in een wielertijdschrift gestaan of zelfs een prijs oid gewonnen?

Nou, zo diep zit haar liefde voor fietsen dus. Als ze er niet gratis een krijgt is het alweer klaar.

36 likes

Haha jeetje wat slecht! Zodra t geen samenwerking meer is of je t gratis krijgt, stop je er maar weer mee? Ik dacht dat ze fietsen zó léuk vond en eindelijk een sport gevonden had die ze wél écht léuk vond?! Dan ga je er toch mee door ook al “krijg” je geen fiets meer? Maar nee, nu ziet ze natuurlijk dat een goede fiets best prijzig is, dus kapt ze er maar weer mee. Liever de zon op je gezicht voelen op een terras en wijntjes drinken… :roll_eyes:

4 likes

Dit is de hele reactie

5 likes

Nouja het is toch haar goed recht om geen fiets te kopen als ze dat niet zou willen. Kennelijk heeft het toch niet zo’n prioriteit en dat is toch prima. Er zijn zo veel mensen met fases waarin ze iets heel fanatiek doen en er vervolgens mee stoppen om weer wat anders te doen.

Edit: Ze gaat dus wel weer een fiets kopen haha :stuck_out_tongue:

4 likes

In haar vlog noemt ze het ook, dat ze de laatste maanden eigenlijk niet gefietst heeft en nu de fiets opgehaald wordt ze dat wel jammer vindt.

Daarna zei ze ‘sowieso deze week nog niet gesport’ en toen dacht ik ehh
… wat voor sport doe je normaal dan?

1 like

Anders gaat ze toch gewoon weer hardlopen? Dan kan ze volgende week vast 5 km in minder dan 30 minuten.

7 likes

Nee wacht, krav maga en aquabiken.

@Krabsalade, wandelen is geen sport maar een way of life

3 likes