Beutyblogtopic XL

Ik “ken” haar door kerels met een kleintje, maar vind haar er ook echt wel anders uitzien dan toen. Sowieso lipfillers maar haar gezicht lijkt ook wat anders gevormd? Kan er de vinger niet op leggen wat het dan precies is, maar ik zie wel verschil iig

1 like

Ik vind dit toch altijd een beetje moeilijk. WAAROM moet iemand altijd maar alles of niets als het om vegetarisch/veganistisch eten gaat? Letterlijk elk beetje helpt toch gewoon? Als zij nou 80% van de tijd vegan eet, dan is dat toch super goed?

Volgens mij heeft ze nog nooit gezegd dat ze 100% veganistisch eet, maar dat ze het gewoon zo vaak mogelijk probeert. Nou ja, dat doet ze dan toch ook. Tuurlijk zou het top zijn als ze altijd veganistisch eet en niet meer vliegt en eens stopt met al dat consumeren van troep maar wat betreft het eten kan ik haar alleen maar toejuichen want dat doet ze beter dan ik

35 likes

Wat ik me net afvroeg: heeft onze Cynth al wel één keer op de racefiets gezeten deze lente/zomer? Of was dat ook weer een van haar “hobby’s” waar ze nu weer mee gestopt is?

7 likes

Toevallig zag ik in de comments op haar blog hier iemand ook naar vragen, Cynthia had hierop gereageerd dat ze geen fiets meer heeft omdat de samenwerking is gestopt maar dat ze mogelijk zelf voor een fiets ging kijken

4 likes

Hahaha sorry dit is toch echt triest??? Ze is toch zelfs naar Vietnam geweest met die fietsreis voor het goede doel en heeft toch zelfs in een wielertijdschrift gestaan of zelfs een prijs oid gewonnen?

Nou, zo diep zit haar liefde voor fietsen dus. Als ze er niet gratis een krijgt is het alweer klaar.

36 likes

Haha jeetje wat slecht! Zodra t geen samenwerking meer is of je t gratis krijgt, stop je er maar weer mee? Ik dacht dat ze fietsen zó léuk vond en eindelijk een sport gevonden had die ze wél écht léuk vond?! Dan ga je er toch mee door ook al “krijg” je geen fiets meer? Maar nee, nu ziet ze natuurlijk dat een goede fiets best prijzig is, dus kapt ze er maar weer mee. Liever de zon op je gezicht voelen op een terras en wijntjes drinken… :roll_eyes:

4 likes

Dit is de hele reactie

5 likes

Nouja het is toch haar goed recht om geen fiets te kopen als ze dat niet zou willen. Kennelijk heeft het toch niet zo’n prioriteit en dat is toch prima. Er zijn zo veel mensen met fases waarin ze iets heel fanatiek doen en er vervolgens mee stoppen om weer wat anders te doen.

Edit: Ze gaat dus wel weer een fiets kopen haha :stuck_out_tongue:

4 likes

In haar vlog noemt ze het ook, dat ze de laatste maanden eigenlijk niet gefietst heeft en nu de fiets opgehaald wordt ze dat wel jammer vindt.

Daarna zei ze ‘sowieso deze week nog niet gesport’ en toen dacht ik ehh
… wat voor sport doe je normaal dan?

1 like

Anders gaat ze toch gewoon weer hardlopen? Dan kan ze volgende week vast 5 km in minder dan 30 minuten.

7 likes

Nee wacht, krav maga en aquabiken.

@Krabsalade, wandelen is geen sport maar een way of life

3 likes

Cynthia heeft echt zo veel looks gehad (ik zat even terug te scrollen op haar insta, deze foto heeft ze toen zelf gepost). Dat lange haar stond haar echt heel erg goed vond ik destijds.

5 likes

Wie waarschuwd de stylist van Vera?

14 likes

Ja, dat vond ik ook! Maar het zit nu zo slierterig. Vooral aan de achterkant en die zien wij natuurlijk nooit (zij ook duidelijk niet…) Maar ik zag haar laatst op Terschelling en ik dacht eerst dat het echt een super ordi type was. En toen zag ik Keesje en toen ik die herkende, schrok ik gewoon, omdat het Cynthia bleek te zijn. Haar haar van achter zag er niet uit, lang, uitgebleekt van de kleur, ongekamd en weinig volume. Nu mag iedereen er op vakantie als een slons bijlopen, doe ik ook, maar dit had ik niet verwacht.

6 likes

Ik vind haar haar nu soms ook op een pipo-pruik lijken. Kapot geverfd en te oranje en dan soms zo’n getoupeerde volume erin.

8 likes

Ik ben zo iemand hahaha heb echt van die fases dat ik bijna obsessief met iets bezig kan zijn en dan van de een op de andere dag iets anders wil.

2 likes

Ja op zich snap ik dat wel, bijna niemand heeft z’n hele leven dezelfde hobby’s, maar zo typisch dat het bij veel bloggers/vloggers dan vaak met een sponnetje samenhangt.

2 likes

Ja vind ik ook hoor, beetje raar dat je dan op een wielertijdschrift gaat staan en dan ook nog op reis voor het wielrennen, maar dan zodra de fiets niet meer gesponsord is, is het over.

3 likes

To be fair, de laatste maanden van dr gesponsorde fiets was het al over en ze geeft aan er een te willen kopen (of dat nou vissen naar spon is of niet)

1 like

Ooh dat zou lief zijn.

1 like