Morgen!
Ik volg haar van toen ze nog kort zwart haar. Ze had toen een video met groene oogschaduw (denk van de bodyshop?) voor kerst. Dat was de eerste video die ik van haar keek. Denk écht dat dat al meer dan 10 jaar geleden is…
Laat ik het zo zeggen: ik ben niet verbaasd als straks een gloednieuwe racefiets in de gang staat. En daarna een hele enthousiaste blogpost of instagrampost.
Krav maga was toch ook 1 of 2 keer? Hield op toen ze het zelf moest betalen?
Hahaa ja en dat je dan in de komende 10 video’s en blogposts die fiets op de achtergrond ziet met een spon gedeelte net als die Dove samenwerking van dr 
Ik vind het gewoon sneu dat Dove nog steeds wordt uitgemolken. Nu dan weer op het laatst in die saaaaie vlog van haar. Als Dove in de gaten krijgt dat de vlog amper wordt bekeken dan krabben ze ze zich denk ik wel achter de oren.
Hahaaa ze kan voortaan beter die spon aan het begin editen want ik geloof dat het meerendeel van de kijkers halverwege al afgehaakt is.
Ik denk dat het voor Cynthia beter is als ze gewoon stopt…
Ik heb niet het idee dat het iets voor haar is. Ze is veel ste gevoelig en kan niet tegen de drukte en kritiek op social media.
Ga lekker romans schrijven op Terschelling
“Structuurjunkie op het Terschellingerstrand. Structureel jutten,zonder je op te laten jutten”
Nice title!
Dat zou ze het liefst willen maarre haar eerste roman moet nog uitgebracht worden toch? Ja en je moet echt goed zijn wil je kunnen leven van boeken schrijven. Dat zie ik niet gebeuren bij Lip.
Hahahaha
Extreem Rustgevend en Ongelooflijk Winderig
Thats me totday

Hahaha love jullie humor en woordgrappen 
GEWELDIG!!
1000 schitterende zonnen op je gezicht voelen
The Colour Koper (of hoe je haar haarkleur ook noemt met een eufemistisch termpje)
Bedankt allemaal voor het maken van mijn dag. Ik moet hier zó hard om lachen (zó met het benadrukkingsstreepje (of hoe je dat noemt) natuurlijk).
De wind door je oranje haren (styling advies)
Zon op je gezicht, wijn in je glas (happiness, creeer je eigen geluk)
- Lijstitem
Structuur voor je hond: het schema van Kees
Klagen doe je zo - wanneer kun je verantwoord klagen? Do’s en don’ts voor dit gevoelige onderwerp. (O
- Lijstitem
pinie)