Beutyblogtopic XL

Cynthia heeft echt zo veel looks gehad (ik zat even terug te scrollen op haar insta, deze foto heeft ze toen zelf gepost). Dat lange haar stond haar echt heel erg goed vond ik destijds.

5 likes

Wie waarschuwd de stylist van Vera?

14 likes

Ja, dat vond ik ook! Maar het zit nu zo slierterig. Vooral aan de achterkant en die zien wij natuurlijk nooit (zij ook duidelijk niet…) Maar ik zag haar laatst op Terschelling en ik dacht eerst dat het echt een super ordi type was. En toen zag ik Keesje en toen ik die herkende, schrok ik gewoon, omdat het Cynthia bleek te zijn. Haar haar van achter zag er niet uit, lang, uitgebleekt van de kleur, ongekamd en weinig volume. Nu mag iedereen er op vakantie als een slons bijlopen, doe ik ook, maar dit had ik niet verwacht.

6 likes

Ik vind haar haar nu soms ook op een pipo-pruik lijken. Kapot geverfd en te oranje en dan soms zo’n getoupeerde volume erin.

8 likes

Ik ben zo iemand hahaha heb echt van die fases dat ik bijna obsessief met iets bezig kan zijn en dan van de een op de andere dag iets anders wil.

2 likes

Ja op zich snap ik dat wel, bijna niemand heeft z’n hele leven dezelfde hobby’s, maar zo typisch dat het bij veel bloggers/vloggers dan vaak met een sponnetje samenhangt.

2 likes

Ja vind ik ook hoor, beetje raar dat je dan op een wielertijdschrift gaat staan en dan ook nog op reis voor het wielrennen, maar dan zodra de fiets niet meer gesponsord is, is het over.

3 likes

To be fair, de laatste maanden van dr gesponsorde fiets was het al over en ze geeft aan er een te willen kopen (of dat nou vissen naar spon is of niet)

1 like

Ooh dat zou lief zijn.

1 like

Morgen!

1 like

Ik volg haar van toen ze nog kort zwart haar. Ze had toen een video met groene oogschaduw (denk van de bodyshop?) voor kerst. Dat was de eerste video die ik van haar keek. Denk écht dat dat al meer dan 10 jaar geleden is…

Laat ik het zo zeggen: ik ben niet verbaasd als straks een gloednieuwe racefiets in de gang staat. En daarna een hele enthousiaste blogpost of instagrampost.

5 likes

Krav maga was toch ook 1 of 2 keer? Hield op toen ze het zelf moest betalen?

1 like

Hahaa ja en dat je dan in de komende 10 video’s en blogposts die fiets op de achtergrond ziet met een spon gedeelte net als die Dove samenwerking van dr :see_no_evil:

1 like

Ik vind het gewoon sneu dat Dove nog steeds wordt uitgemolken. Nu dan weer op het laatst in die saaaaie vlog van haar. Als Dove in de gaten krijgt dat de vlog amper wordt bekeken dan krabben ze ze zich denk ik wel achter de oren.

3 likes

Hahaaa ze kan voortaan beter die spon aan het begin editen want ik geloof dat het meerendeel van de kijkers halverwege al afgehaakt is.

1 like

Ik denk dat het voor Cynthia beter is als ze gewoon stopt…

Ik heb niet het idee dat het iets voor haar is. Ze is veel ste gevoelig en kan niet tegen de drukte en kritiek op social media.

Ga lekker romans schrijven op Terschelling

10 likes

“Structuurjunkie op het Terschellingerstrand. Structureel jutten,zonder je op te laten jutten”

Nice title!

22 likes

Dat zou ze het liefst willen maarre haar eerste roman moet nog uitgebracht worden toch? Ja en je moet echt goed zijn wil je kunnen leven van boeken schrijven. Dat zie ik niet gebeuren bij Lip.

Hahahaha

2 likes