Beutyblogtopic XL

Extreem Rustgevend en Ongelooflijk Winderig

8 likes

Thats me totday

12 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Hahaha love jullie humor en woordgrappen :joy:

2 likes

GEWELDIG!!

1 like

1000 schitterende zonnen op je gezicht voelen

36 likes

The Colour Koper (of hoe je haar haarkleur ook noemt met een eufemistisch termpje)

15 likes

Bedankt allemaal voor het maken van mijn dag. Ik moet hier zó hard om lachen (zó met het benadrukkingsstreepje (of hoe je dat noemt) natuurlijk).

6 likes

De wind door je oranje haren (styling advies)

Zon op je gezicht, wijn in je glas (happiness, creeer je eigen geluk)

1. Lijstitem

Structuur voor je hond: het schema van Kees

Klagen doe je zo - wanneer kun je verantwoord klagen? Do’s en don’ts voor dit gevoelige onderwerp. (O

1. Lijstitem

pinie)

4 likes

Ik ging n.a.v. dit topic maar eens die vlog van Cynthia kijken en wat heeft zij een relaxed leven zeg. Good for her maar doe dan aub niet zo special snowflake🙄

Ik kan er echt niet tegen hoe lelijk en slordig Mascha telkens op die koffer schrijft. Vind het idee leuk om alle reizen er op te zetten, maar doe dan ook even je best om mooi te schrijven

19 likes

Heeft ze dat überhaupt nog gedaan? :face_with_raised_eyebrow:

Misschien is het hier al besproken maar blogt Debbie niet meer?

Vroeg met net af: doen M-artine en N-ienke eigenlijk nog iets met C.hick.start? Hoor er echt nooit meer iets over namelijk.

En is M-artine nu helemaal gestopt met haar p.sycho.synthese.opleiding? Op haar fb (sorry voor de stalking) staat dat ze in 2017 van de academie is gegaan. Dacht dat ze er in principe wel mee door wilde, maar dat ze een studiepauze zou nemen ivm M-aik. Niet helemaal stoppen toch?

Excuus voor alle streepjes en punten, maar dit even ivm Google enzo.

1 like

Haha nouja dan heb ik het iig geprobeerd. Dat ze meelezen is dan hun eigen ding toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het zou geestig zijn als M.artine hier uitgebreid op antwoord-de met alle.maal p.untjes en stre-epjes

20 likes

Hilarisch. (Willemijn meme… kan hem niet vinden :frowning:️ )

(Grapje hoor zou het inderdaad grappig vinden)

Oh god, Willemijn die iedere keer als ze geen beha aanheeft “los in het hok” :crazy_face: roept en hashtagged.
Ik hoop dat die fase snel voorbij is (het roepen dan he)

9 likes

Wijn, whining en wind: een uniek verhaal over een jonge vrouw die, losgetrokken van de werkelijkheid, haar rode wijnhart volgt naar het eiland van haar dromen waar vervolgens de wijnoogst mislukt blijkt te zijn. Erover zeuren komt geen momént bij haar op, tótdat haar nieuwe fiets gestolen wordt, de geitenkaas uitverkocht is én haar hond opgegeten wordt door een zeeleeuw… binnenkort in de winkels.

73 likes

Hahaha deze is echt prachtig

1 like