Beutyblogtopic XL

Ik heb even hardop zitten lachen om de nieuwe weekblog van Cynthia over haar “verschrikkelijke werkstress”. Na een hele week 3x niks doen en wijnproeven (EN een relaxte meeting met Broodfonds…) ineens dit:

“Er lopen wat campagnes, en er zijn wat last minute serieuze issues met de planner die naar de drukker moet, dus deze dagen vlieg ik mentaal van hot naar her en weet ik van voren niet dat ik van achteren leef. Ik vind het verschrikkelijk eigenlijk, ik haat het als mijn dag zo ‘geleefd’ wordt, als ik zelf geen controle heb. Maar goed, soms gebeurt het zo en is het zaak maar gewoon mee te gaan met de flow van alle shit die voorbij komt. Ja, toch? Lekker makkelijk gezegd wel, maar goed. Ik krijg deze dagen bijna niks van mijn gewone takenlijsten af omdat ik de hele dag aan het schakelen ben om problemen op te lossen.”

:disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

8 likes

Wat vind je hier zo erg aan dan? Als mede-zzp’er die ook veel met boeken en drukkers te maken krijgt kan ik wel beamen dat dit superkut is. :stuck_out_tongue: Ook als je de rest van de week rustig aan hebt kunnen doen. Of bedoel je dat dit ‘normaal’ werk is, problemen oplossen en heen en weer bellen en mailen en regelen?

Dit ja. De meeste mensen hebben dit 4/5 dagen per week met veel stress en “geleefde” dagen. Ze doet zo dramatisch. Ze leeft echt niet meer in deze wereld, ik vind het zo bizar.

16 likes

Massa vertelt in dr nieuwe vlog over een man op een bootje die muziek maakt en daarmee rondvaart door Amsterdam:

“Die man was dus advocaat, hoor ik net, en heeft besloten om gewoon dit te doen en is dus altijd aan het varen met muziek… Gewoon cultuur zeg maar, i like it”.

Dat stukje gewoon cultuur zeg maar :joy::joy::joy::joy::joy::joy: werkelijk

49 likes

Dat ze geen idee heeft wat cultuur is

37 likes

In Russia culture is you

22 likes

Oja om nog maar even te zwijgen over dr professioneel hengelen naar complimenten over de events die ze georganiseerd heeft en dat je eeecht niet moet denken dat je dat zo 1 2 3 voor elkaar hebt, heur

6 likes

Jaaaa nou ze vermeldt godzijdank wel hella en die andere vrouw van de organisatie en dat ze ontzettend veel van hun geleerd heeft, dat ze het niet zonder hun had kunnen doen, etc. Maar kreeg er toch enorm het gevoel van dat ze zichzelf en haar organizing skills even de hemel aan het inprijzen was

3 likes

:sweat_smile:

Hahaha krijg niet echt het idee alsof zij ooit meer gedaan heeft dan “ik wil deze kleur ballonnen” en “ ik help een avondje mee sponspullen in tasjes doen”.

10 likes

Als ze dit zou lezen zal ze waarschijnlijk zwaaaaaar beledigd zijn, maar ik heb ook het idee dat dr spraytan, jurkjes en kapsel belangrijker waren dan de organisatie. Nou kunnen we het natuurlijk helemaal mis hebben en dat het achter de schermen er allemaal heel anders aan toe ging, maarja, dan hadden we dat in de vlogs eigenlijk ook wel moeten zien, toch?

11 likes

Haha ja precies! Wie weet heeft ze er wel heel veel voor gedaan maar ik vind haar dan wel een type om dit langdurig in de vlog te bespreken en te laten zien. In mijn beleving is er nooit echt veel over gesproken behalve inderdaad haar, jurk, ballonnen, kaartverkoop.

1 like

Take notes, Cynthia. Take notes.

8 likes

je vergeet de leukste die erna komt, dat influencers
op moeten houden te zeggen dat ze een zware baan hebben :joy:

2 likes

“Also, kunnen social influencers ophouden met roepen dat ze de zwaarste baan van de wereld hebben? Dat hebben we namelijk niet. Beetje respectloos ook naar anderen met een serieus zware baan. Je kan je eigen tijden indelen, hou toch op.”

13 likes

Haha zou dit een sneer naar Cynthia zijn dan?

83 likes

qua timing zou ik zeggen ja maar you never know.

en sneer of niet, dit is waarom ik ondanks alle massa toch kan waarderen! Gewoon zeggen ik heb geen zware baan so what.

26 likes

En de aloude vraagt komt weer boven: leest ze dan hier mee?

8 likes

Kan iemand ff vragen aan haar of dit nou een sneer is naar haar former bff of dat ze hier meeleest. Of beide?

8 likes

Wow Mascha!! Ik had dit echt niet van haar verwacht. Vind het goed dat ze het gewoon zegt. Je kan veel over Mascha zeggen maar volgens mij hoeft zij echt nooit meer te werken. Ik zou wel eens willen weten wat zij op de bank heeft staan.

21 likes