Beutyblogtopic XL

Flaptekst! Ik denk dat jij het moet doen <3

Wie zijn die mensen die hier ‘ja’ op stemmen?
Als er iets is waar ik helemaal klaar mee ben zijn het die restaurant reviews die niets meer zijn dan ‘omnomnom ik heb me weer decadent volgevroten en wijn gezopen’.
De foto’s van kaasplankjes komen me de oren uit.

Jaja ik weet het ik hoef niet te klikken kruisje zit rechts enzovoort.

Ik ga vanavond all you can eat tapas eten, wil iemand daar een review van zien?

Edit: sorry het is een restaurantrecensie. Heel Serieus.
En ik maar denken dat het steeds gewoon foto’s van wat ze allemaal vroten was.

26 likes

Werken bij Xenos moet je niet onderschatten

4 likes

Ik stemde nee!!!

6 likes

Is het trouwens niet zo dat als ze er een blogpost aan wijdt ze het kan opgeven bij de belasting?

2 likes

HAha denk het
En ze tagt ze, dus hoopt waarschijnlijk ook op korting of iets dan

4 likes

Dat denk ik niet. Om nooit meer te hoeven werken moet je miljoenen hebben en dat heeft ze denk ik niet. Ze is wel zo iemand die zichzelf dan eerste influencer miljonair noemt. Ze heeft wel een luxe levensstijl en wellicht is haar huis afbetaald. Dat is al heel wat, maar ik denk dat ze wel zal moeten blijven werken.

1 like

Mascha heeft het in haar Tweets over plannen.

Mevrouw die voor vakantie danwel op vakantie nog video’s moet opnemen.

5 likes

Maar daar heeft ze al sinds mei niks meer geupload

He? Waar komt dit opeens vandaan? Ik zal nu wel zo’n mierenneuker zijn, waar ze het altijd over heeft, als je dan een keer iets goed doet krijg je nóg overal commentaar op, maar ik heb het idee dat ze dit nu maar zegt om maar even in een goed daglicht te komen ofzo?

HOE vaak heeft ze het wel niet in dr vlogs over: never not working… 24/7 job… etc.
Ze heeft het echt zó vaak benoemd in vlogs dat ze de hele fucking dag aan het werk is en het écht zwaar heeft en dan komt ze nu opeens hiermee aanzetten?

28 likes

Ik bedoel echt werken als in een echte mensen baan
Bij Lip zie ik het nog wel gebeuren dat ze iets gaat doen bij een website ofzo maar volgens mij kan Mascha alles met de vlogs en de spon

1 like

Dit klinkt grrrrrrrrrruwelijk, ik wil ook.

Je hebt de lip life wel even naar een hoger niveautje getild als je in Italië zit ipv Terskelling

1 like

Mmm… dan nog zie ik Italië als een beter voordeel dan het nadeel dat er geen geitenkaasje aanwezig is

Echt, als ik een kutdag heb kom ik bewust weer even hier om meerdere keren hardop te kunnen lachen. ( en ook bij het andere forum :sweat_smile:)

7 likes

Haha deel je de wel de pareltjes van daar ook hier?

2 likes

Sinds ik weet hoeveel influencers alleen al aan die affiliatie links kunnen verdienen denk ik dat mascha alleen al een maandje (of 2) achterover kan zitten van de producten die ze heeft gelink onder haar Sephora video of Beautygloss :money_mouth_face::money_mouth_face:

5 likes

Jij kan dat ook he! Partner worden van webshops gaan soms best makkelijk omdat ze niet altijd controleren. Op mijn werk was de website ‘beste kutjes’ partner geworden en omdat we dat maar een keer per week bekijken had het zomaar gekund dat ze al geld hadden verdiend, haha

8 likes

Oh! Dat had ik van haar niet verwacht eigenlijk. Krijg altijd uit de blogs het idee dat ze haar baan wel behoorlijk wat vindt. Kan dit wel waarderen!

:joy: Bij mij zien zeker 7 van de 10 werkdagen er zo uit. Dagen waarop ik wel dingen gepland had, maar waarbij ik gewoon geleefd word en me moet laten leiden door de waan van de dag. Boksbal zijn voor derden en klappen opvangen voor het team, het team dat ik aanstuur opvangen, escalaties voorkomen… Enorm drukke dagen waarbij ik echt moe thuiskom of waarbij ik vergeet te lunchen, simpelweg omdat het zo druk was.

Daar kan ze wel heel speciaal over doen maar volgens mij heet dat gewoon ‘werk’.
Ik krijg niet betaald om op m’n kont te zitten de hele dag. Cynt is echt alle realiteitszin kwijt, laat haar eens meelopen in een echte werksetting of zo. Als zij een dag meeloopt met een verpleegkundige o.i.d. denk ik dat ze 3 weken op Terschelling moet bijkomen.

7 likes

Speciaal naar haar insta gegaan om even op nee te stemmen😈

10 likes