Beutyblogtopic XL

Haha :joy:

1 like

Zara-lizzy Noé heet het kindje!

cute!

Wat een leuke naam!

(Serieus AD een pushmelding!!? :rofl:)

Heerlijk gewoon die wenkbrauwen, make-up alles! :smile:

Jezus had die vorige post niet eens gezien😅

Ik ook niet. Ik vind Zara een leuke naam en Lizzy een hele leuke naam, maar samen heeft het niet zo’n lekkere flow. Kan me voorstellen dat het dan heel snel Zara wordt. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want Lizzy is echt veel en veel leuker!

3 likes

Ik zie nooit zo op wie een baby lijkt. Maar ze lijkt wel echt het neusje van Monica te hebben of niet?

En mond!

Terwijl Monica in een vlog een keer vertelde dat ze hoopte dat haar kindje het neusje van Lars zou krijgen. Omdat dat zoontje van Lars dat ook heeft en ze dat zo schattig vond. Maar nu het kindje er eenmaal is zal ze dat vast weer vergeten zijn. :blush:

omg CUTE!

welkom in het beutybabyblogtopic :rofl:

5 likes

Het kan toch net zo goed wel Lizzy worden? Ik ken iemand die Anne-Fleur heet en zij wordt meestal Fleur genoemd.

2 likes

Ik heb ooit gelezen dat baby’s nogal vaak beter op de vader lijken als ze pasgeboren zijn. Omdat je vroeger (lees middeleeuwen en dergelijke) absoluut als vader niet zeker kon zijn of het wel jouw kind was, dus elk kind dat niet op de vader leek, werd afgemaakt/verbannen. En op een of andere manier is dit een soort van natuurlijke selectie geweest waardoor we vaker op onze papa lijken die eerste weken/maanden.

7 likes

O yuk dat shirt

2 likes

Aaah wat leuk!! heerlijk hoe verliefd ze kijken :heart_eyes:

1 like

Hahahah ja jeetje precies hetzelfde arrogante koppie ofzo.

2 likes

True

jeugdzorg :’) En het is een collega

1 like

Over Mascha: zij en haar moeder waren vroeger toch best arm (voor een Nederlands gezin). Ze heeft toch bijvoorbeeld wel eens gezegd dat ze met haar moeder in een eenkamerappartement woonde. Leuk dat je vader je dan een macbook geeft maar dat betekent niet dat je geen trauma kunt hebben aan je arme jeugd.
(Hoe kut moet dat voor haar moeder geweest zijn, denk ik vooral.)

4 likes

Ahh ik vind die foto van Monica wel echt heel schattig. Ze kijkt echt dolgelukkig.

8 likes