Maar krijg je daar echt een trauma van? Of is dit zo’n gevalletje waar mijn gebrek aan inlevingsvermogen weer om de hoek komt kijken…
Ik denk dat Mascha gewoon van nature zo hebberig en materialistisch is. Dus dan was haar jeugd voor haar doen inderdaad een trauma.
En onze Cynthia gaat een wijnproeverij organiseren. Bron: insta
Wat een verrassing van onze vinoloog in spé
Deze zag ik niet aankomen.
Ja prachtig, zou er bijna die 40 euro voor over hebben uit nieuwsgierigheid! Maar je moet bij je inschrijving wel je wijnkennis aangeven etc. Vrees dat ik niet door de strenge selectie kom.
Die foto van Mason, Lars en de baby:
Oeh iemand van hier moet undercover er heengaan!! Ff crowdfunding starten iedereen eurotje betalen
Je kan overal een trauma van krijgen maar mensen gebruiken het woord natuurlijk veel te vaak om aan te geven dat ze ergens gewoon een probleem mee hebben. Irritant.
Misschien konden ze er niet uitkomen wat de eerste naam moest zijn en dan gewoon een - er tussen zetten en klaar.
Zit die weekvlog van Vera te kijken. Jeetje haar Engels in dat stukje met die bodypositivity persoon met paars haar, om te janken.
Ja daaag…ik ben het broodfonds niet!
Ik heb het doorgespoeld, kon het niet aan.
Cynthia tikt even 7 “boterige” wijntjes weg tijdens het avondeten en dan nog even een afzakkertje.
Tijdens een proeverij ja, niet tijdens het eten hoop ik haha. Nee hoor, zie volle glazen op de foto’s…
7 wijn!? Je kan mij na 2 al opdweilen hoe ligt zij niet kotsend naast de bank na zo’n avond!?
Oh ik zou dat ook zo kunnen wegtikken. Maar ja zal mezelf wat drankgebruik betreft ook niet als rolmodel bestempelen
Nou ik had me serieus aan willen melden voor die wijnproeverij maar ik kan die avond helaas niet. Had het echt leuk gevonden!
Misschien is ze altijd dronken. Lekker lallend ruzie maken op twitter enzo.
Lekker een kaasplank als katervoedsel erbij en weer verder zuipen.
7 glazen vind ik best braaf.
*voor een etentje