Oh er gaat niemand naar huis omdat Matt weg is
Meen je dit nou serieus wauw how lame haha
PffffffâŠ
Julie hangt tenminste nog even lekker tegen Michel aan
Ja echt lame. Waarom stemmen we dan⊠-.-
Enige is dat die persoon volgende week dan is genomineerd oftewel dan weet je waarschijnlijk al wie er volgende week uit gaat
Wat echt typerend is voor haar houding in het huis ook.
Waarom zijn er dan genomineerden?? Waar slaat dit nou weer op.
Wordt dan wel dikke afterparty gok ik zo. Nu niemand eruit hoeft vanavond
Saai zeg deze âtwistâ
Zou wel grappig zijn als Jill niet de minste stemmen heeft en dan huismeester is.
Dan hebben ze helemaal paniek wie ze moeten nomineren.
Als je nu de minste stemmen krijgt kun je net zo goed je koffer pakken. Uitstel van executie.
in het voorstukje voor straks (het is reclame in BelgiĂ«) zegt Julie âohnee de plongs (dialect voor zekeringen) zijn gesprongen.â
De ondertiteling âohnee de ballonnen zijn gesprongen.â
Ik denk dat degene die de ondertiteling doet iemand van Nederland is.
Jammer dat 1 van de 3 genomineerd is voor volgende week. Ik had graag Nick en Naomi op de bank gehad.
Je krijgt nu eigenlijk Jill & Michel (wie had dat gedacht lol?) & Julie vs. Nick, Naomi en Liese.
Haha hoe Nick op de bank zit en de secondes aangeeft voor de sportles van Michel . Mis alleen nog een zak chips
#Sponsored by magnum
In de aflevering zelfs (die voor de reclame zat zag ik niet) staat er gelukkig wel stoppen
Zoey heeft wel gelijk over dat de Belgische dames de mannen dragen naar de finale. Dat die meiden het zelf nog niet inzien
Inderdaad, ik zag het ook
In deze aflevering gaat het toevallig even over die verschillen tussen Vlaams en Nederlands
Nou Michel zal zo wel teleurgesteld zijnâŠ