Big Brother

Saai zeg deze “twist”

Zou wel grappig zijn als Jill niet de minste stemmen heeft en dan huismeester is.
Dan hebben ze helemaal paniek wie ze moeten nomineren.

7 likes

Als je nu de minste stemmen krijgt kun je net zo goed je koffer pakken. Uitstel van executie.

1 like

:joy: in het voorstukje voor straks (het is reclame in België) zegt Julie “ohnee de plongs (dialect voor zekeringen) zijn gesprongen.”
De ondertiteling “ohnee de ballonnen zijn gesprongen.”
Ik denk dat degene die de ondertiteling doet iemand van Nederland is.

9 likes

Jammer dat 1 van de 3 genomineerd is voor volgende week. Ik had graag Nick en Naomi op de bank gehad.

1 like

Je krijgt nu eigenlijk Jill & Michel (wie had dat gedacht lol?) & Julie vs. Nick, Naomi en Liese.

1 like

Haha hoe Nick op de bank zit en de secondes aangeeft voor de sportles van Michel :sweat_smile::see_no_evil:. Mis alleen nog een zak chips

4 likes

#Sponsored by magnum

In de aflevering zelfs (die voor de reclame zat zag ik niet) staat er gelukkig wel stoppen :laughing:

Zoey heeft wel gelijk over dat de Belgische dames de mannen dragen naar de finale. Dat die meiden het zelf nog niet inzien :see_no_evil:

8 likes

Inderdaad, ik zag het ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

In deze aflevering gaat het toevallig even over die verschillen tussen Vlaams en Nederlands :laughing:

2 likes

Nou Michel zal zo wel teleurgesteld zijn…

1 like

Met één been in de finale. Volgens mij ziet Michel zich al in de finale staan met beide benen.

2 likes

Hij zal wel balen inderdaad.

Ben wel erg benieuwd naar de reactie van Nick als ze horen dat er niemand naar huis gaat vandaag.

Matt vond ik trouwens wel (twee keer?) koeltjes reageren met betrekking tot Jill.

Als Michel en Julie slim zijn proberen ze volgende week Nick of Naomi tegen Julie te zetten. Want nu blijkt dat ze het niet kan winnen van Liese en Jill.

2 likes

Zijn moeder vond dat Jill hem echt gepest heeft in het huis. Dat zal hij nu misschien ook wel vinden.

Ja zal ‘t wel zijn inderdaad!

Nou jammer, had wel wat teleurgestelde gezichtjes willen zien. Michel lijkt een beetje ontdaan alleen.

Krijg nu ook zin in paprika chips.

Jerrel is nu met René, Danielle en Mike live op insta. En daar vertelde René dat hij Nick in de afleveringen een stuk leuker vind overkomen dan in het echt. Toen René nog in het huis was zat Nick vaak met een kleedje (Nederlands kleedje :-p ) lui op de bank. En in de afleveringen vind René hem ‘leuker’ overkomen.

Is niet echt juicy ofzo haha maar wilde het toch ff delen :laughing:

Kijk nu de livestream en BB draait op de party dus Time van Pink Floyd. Dat heeft zo lange en rare intro met klokken en ze werden er allemaal “bang” van en dachten dat er iets zou gebeuren :sweat_smile::joy:. Niemand lijkt het ook te kennen. Vind het zelf ook wel rare muziek keuze voor de afterparty :see_no_evil: