Big Brother

Groot gelijk, ik had het ook gedaan in zijn positie. Benieuwd hoe de rest hier op reageert!

1 like

Ik had die keuze ook echt zo gemaakt als ik hem was. €15.000 is veel geld, vooral als je nog zo jong bent en op den duur je eigen plekje wilt/studieschulden af moeten betalen etc. Hij had denk ik toch wel door dat hij niet ging winnen en iedereen was er toch voor zichzelf? De winnaar gaat straks de pot ook niet delen met de rest hoor, in het kader van groepsbelang. Ook dit is het spel. :nerd_face:

4 likes

Weet iemand eigenlijk hoe het stemmen voor de verkiezingen morgen geregeld is voor de bewoners (of ja die 2 Nederlanders die er nog in zitten haha)? Ze hebben zolang van tevoren niemand kunnen machtigen toch?

2 likes

Julie heeft geprobeerd Michel over te halen te stemmen op Naomi en Liese omdat zij dit met Jill heeft afgesproken.

• Julie & Michel & Jill: Naomi en Liese
  • Naomi & Nick & Liese: Julie en Jill

Dan hebben Naomi, Liese, Julie en Jill dus allemaal 3 stemmen. Als Nick iemand mag redden redt hij Naomi. Dus dan wordt het Julie vs Jill vs Liese. Als Nick niemand mag saven zijn er dus 4 genomineerden :scream:

Ik denk wel dat Nick dan iemand mag redden, 4 van de 6 mensen genomineerd lijkt me wat veel.

1 like

Ik denk dat Julie hier helemaal haar eigen exit mee heeft geregeld. 1 tegen 1 was misschien te doen omdat dan alle fans van Nick, Naomi, Liese en Michel op Julie zouden stemmen. Nu moeten ze dit dan waarschijnlijk verdelen over Julie en Liese.

1 like

Ja nu je het zo zegt was het misschien best wel heel erg niet zo slim haha. Maarja is Lieze populairder dan Julie?

Edit: ik ben zo benieuwd als het op een gegeven moment Jill tegen Nick of Michel is hoe het dan gaat.

Matt donderdag thuis op zn bank kijkend naar wie eruit gaat:

16 likes

Geen idee. Julie krijgt nog steeds wel veel haat vanwege het achterlaten van haar kinderen. Maar Liese tegenwoordig weer omdat ze met Zoey omging.

1 like

Ach je zag in de aflevering wel echt dat Matt het moeilijk had met de keuze. Maar dat hij de keuze heeft gemaakt omdat hij het de rest meer gunt om in de finale te komen vind ik echt onzin. Hij had gewoon kunnen zeggen: ik ben 20, mijn ouders zijn ziek, ik ben dj en het is Corona dus ik kan het geld goed gebruiken. En anders ga ik hoogst waarschijnlijk met niks naar huis. Dus ik ga voor zekerheid en pak dit geld mee.

3 likes

Ja al dat eeuwige goedgepraat van keuzes is zo’n onzin haha echt zo veel in het huis doen dat.
Gisteren Michel ook: ik stem op jou Naomi want ik weet toch dat Nick jou gaat redden haha wauw.

1 like

Heeft julie ooit iets gezegd over haar beweegredenen om mee te doen aan BB? Ze heeft wel eens iets gezegd van ‘ik doe dit voor de kindjes’, maar waarom precies? Heeft ze het geld nodig of
? Overigens geen shame, in ben gewoon benieuwd

Haar vader is overleden en toen heeft ze zich volledig op haar werk en kinderen gestort, dat vond ze niet gezond dus daarom wilde ze meedoen

Om het verlies van haar vader te verwerken. Hij is 2 jaar (?) geleden overleden en ze kan dat niet aanvaarden. Ze is heel boos op de wereld, het leven. Ze vindt het heel oneerlijk en kan er niet mee omgaan dat hij weg is. Ze is daardoor ook niet de beste moeder meer (ofzo iets in die aard, zegt ze zelf). Ze wil een betere persoon worden en daardoor er ook beter kunnen zijn voor haar kinderen. Ze heeft ook moeite met loslaten en dat moet je kunnen als moeder. Zoiets. Ik ben geen fan van Julie, maar dat vind ik wel een mooie motivatie.

Maar hoe de fuck gaat big brother hierbij helpen. Wat een gelul nou weer.

9 likes

Zo’n redenering had Danielle ook.

Maar dan denk ik, dan ga je een weekje weg in een leuke omgeving om wat bij te komen. Misschien wat moeilijker met corona nu, maar er zijn opties.

Spoiler genomineerden: Julie, Jill en Liese genomineerd. Ik denk dat Julie naar huis gaat

1 like

En hopen dat Michel haar volgt :grinning:

3 likes

Volgens mij lult Nick dat hij met de sterkste naar de finale wil toch? Hij kijkt gewoon van wie hij kan winnen

Heb net Big Brother Talk van Rumag (ja sorry haat aan Rumag maar liefde voor Fawry) gekeken met Matt en Zoey. Matt wilde niet antwoorden op de vraag of er iets is gebeurd toen ze samen in bed lagen “dat moet je Jill vragen” “voor jou een vraag voor mij een weet”
 Dus ze hebben echt zitten friemelen :grimacing:

Heb het niet gekeken maar dit roept bij mij vooral het gevoel op dat hij een beetje stoer zit te doen en er dus juist niet veel gebeurd is.

2 likes