Big Brother

Geen idee. Julie krijgt nog steeds wel veel haat vanwege het achterlaten van haar kinderen. Maar Liese tegenwoordig weer omdat ze met Zoey omging.

1 like

Ach je zag in de aflevering wel echt dat Matt het moeilijk had met de keuze. Maar dat hij de keuze heeft gemaakt omdat hij het de rest meer gunt om in de finale te komen vind ik echt onzin. Hij had gewoon kunnen zeggen: ik ben 20, mijn ouders zijn ziek, ik ben dj en het is Corona dus ik kan het geld goed gebruiken. En anders ga ik hoogst waarschijnlijk met niks naar huis. Dus ik ga voor zekerheid en pak dit geld mee.

3 likes

Ja al dat eeuwige goedgepraat van keuzes is zo’n onzin haha echt zo veel in het huis doen dat.
Gisteren Michel ook: ik stem op jou Naomi want ik weet toch dat Nick jou gaat redden haha wauw.

1 like

Heeft julie ooit iets gezegd over haar beweegredenen om mee te doen aan BB? Ze heeft wel eens iets gezegd van ‘ik doe dit voor de kindjes’, maar waarom precies? Heeft ze het geld nodig of
? Overigens geen shame, in ben gewoon benieuwd

Haar vader is overleden en toen heeft ze zich volledig op haar werk en kinderen gestort, dat vond ze niet gezond dus daarom wilde ze meedoen

Om het verlies van haar vader te verwerken. Hij is 2 jaar (?) geleden overleden en ze kan dat niet aanvaarden. Ze is heel boos op de wereld, het leven. Ze vindt het heel oneerlijk en kan er niet mee omgaan dat hij weg is. Ze is daardoor ook niet de beste moeder meer (ofzo iets in die aard, zegt ze zelf). Ze wil een betere persoon worden en daardoor er ook beter kunnen zijn voor haar kinderen. Ze heeft ook moeite met loslaten en dat moet je kunnen als moeder. Zoiets. Ik ben geen fan van Julie, maar dat vind ik wel een mooie motivatie.

Maar hoe de fuck gaat big brother hierbij helpen. Wat een gelul nou weer.

9 likes

Zo’n redenering had Danielle ook.

Maar dan denk ik, dan ga je een weekje weg in een leuke omgeving om wat bij te komen. Misschien wat moeilijker met corona nu, maar er zijn opties.

Spoiler genomineerden: Julie, Jill en Liese genomineerd. Ik denk dat Julie naar huis gaat

1 like

En hopen dat Michel haar volgt :grinning:

3 likes

Volgens mij lult Nick dat hij met de sterkste naar de finale wil toch? Hij kijkt gewoon van wie hij kan winnen

Heb net Big Brother Talk van Rumag (ja sorry haat aan Rumag maar liefde voor Fawry) gekeken met Matt en Zoey. Matt wilde niet antwoorden op de vraag of er iets is gebeurd toen ze samen in bed lagen “dat moet je Jill vragen” “voor jou een vraag voor mij een weet”
 Dus ze hebben echt zitten friemelen :grimacing:

Heb het niet gekeken maar dit roept bij mij vooral het gevoel op dat hij een beetje stoer zit te doen en er dus juist niet veel gebeurd is.

2 likes

Oh er gaat niemand naar huis omdat Matt weg is

1 like

Meen je dit nou serieus wauw how lame haha

2 likes

Pffffff

Julie hangt tenminste nog even lekker tegen Michel aan

2 likes

Ja echt lame. Waarom stemmen we dan
 -.-
Enige is dat die persoon volgende week dan is genomineerd oftewel dan weet je waarschijnlijk al wie er volgende week uit gaat :see_no_evil:

Wat echt typerend is voor haar houding in het huis ook.

Waarom zijn er dan genomineerden?? Waar slaat dit nou weer op.

1 like

Wordt dan wel dikke afterparty gok ik zo. Nu niemand eruit hoeft vanavond