Met één been in de finale. Volgens mij ziet Michel zich al in de finale staan met beide benen.
Hij zal wel balen inderdaad.
Ben wel erg benieuwd naar de reactie van Nick als ze horen dat er niemand naar huis gaat vandaag.
Matt vond ik trouwens wel (twee keer?) koeltjes reageren met betrekking tot Jill.
Als Michel en Julie slim zijn proberen ze volgende week Nick of Naomi tegen Julie te zetten. Want nu blijkt dat ze het niet kan winnen van Liese en Jill.
Zijn moeder vond dat Jill hem echt gepest heeft in het huis. Dat zal hij nu misschien ook wel vinden.
Ja zal ‘t wel zijn inderdaad!
Nou jammer, had wel wat teleurgestelde gezichtjes willen zien. Michel lijkt een beetje ontdaan alleen.
Krijg nu ook zin in paprika chips.
Jerrel is nu met René, Danielle en Mike live op insta. En daar vertelde René dat hij Nick in de afleveringen een stuk leuker vind overkomen dan in het echt. Toen René nog in het huis was zat Nick vaak met een kleedje (Nederlands kleedje :-p ) lui op de bank. En in de afleveringen vind René hem ‘leuker’ overkomen.
Is niet echt juicy ofzo haha maar wilde het toch ff delen
Kijk nu de livestream en BB draait op de party dus Time van Pink Floyd. Dat heeft zo lange en rare intro met klokken en ze werden er allemaal “bang” van en dachten dat er iets zou gebeuren . Niemand lijkt het ook te kennen. Vind het zelf ook wel rare muziek keuze voor de afterparty
Haha wat leuk dat Rene dit opmerkte. Dit zie je ook op de live streams. Nick zit de hele dag op de bank onder een kleedje of hij zit in de sauna of hottub. Hij kookt wel elke dag maar verder doet hij volgens mij niets in het huishouden!
Ze hebben vanmorgen een spel gedaan voor de laatste huismeester. Wat voor spel weten we nog niet.
Huismeester:
Samenvatting
Michel
Gatver
Neeeeee🙄
Ik stop nu echt met kijken.
- Jill
- Julie
- Liese
- Michel
- Naomi
- Nick
0 stemmers
Zou ik ook gaar vinden!
En niet omdat ik Julie graag erin heb, maar omdat we weten dat zij van Liese/Jill zal verliezen. Weet niet of zij van Naomi of Nick zouden winnen.
Over de huismeester:
Ik dacht NOOO! maar nu ik erover nadenk vind ik het nogeens heel erg. Zolang die maar niet Julie kan saven. Ik vind het leuker als zowel Jill als Michel iets langer blijven. Er zijn nog 4 belgen over. Laten ze maar daar wat sneuvelen . Anders is het toch best saai. Maar goed mocht Jill er wel uit gaan dan ga ik wel ff een potje balen
. Ben benieuwd naar de regels… ik gok op een verplichte sportles van gymleraar Michel.
Vraagje is de finale nou tussen 2 of 3 kandidaten?
Oh, ik dacht 4? Want er zijn nog 3 weken te gaan en nog 6 kandidaten toch? Of wordt er gewoon een halve finale gespeeld waarbij 2-3 mensen afvallen?
Wat me trouwens opvalt is dat als Jill een oude bewoner aanhaalt, het altijd iets positief is of een grapje of zo. Bij de overigen (behalve Liese) is het vaak om er negatief over te spreken… Vind het wel leuk dat Jill en Liese het vaak nog over Zoey hebben
Ik lees net een artikel dat de huismeester zeker is van een plek in de halve finale. Daarom snap ik het even niet . Sowieso het idee dat over 3 weken BB klaar is
Ik denk eigenlijk dat Julie niet echt een vriend heeft… Omdat ze er altijd zo vaag over doet en ze echt verliefd lijkt op Michel? En ik vind het lastig te begrijpen dat haar vriend hier chill mee zou zijn, zoveel knuffelen, altijd naast elkaar zitten en aanraken en zelfs in bed samen liggen soms.
Naomi leek me in eerste instantie ook echt leuk en misschien komt ze niet tot haar recht in het programma of zo? Maar ze volgt Nick toch echt zelf dus misschien verwacht ik gewoon te veel van haar.
Liese doet inderdaad nu lekker haar eigen ding, en ik vind haar ook gewoon een leuk persoon. Enige jammere vind ik dat ze van Zoey heeft gehoord over de racistische opmerkingen van Michel en Nick en toch beste maatjes met hen blijft. Je zou dan toch hopen dat ze in gesprek gaat met hen erover.
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik realiseer dat ik eigenlijk niemand echt leuk meer vind in het huis?? Jill en Matt zaten ook kinderachtig te doen een tijdje geleden met “hallo” in verschillende talen en vervolgens 10 keer “ni hao” roepen en daar om lachen.
Maar ok, wat kan je anders verwachten van zo’n programma met alleen maar NL/BE witte mensen…
Ze heeft in de aflevering van woensdag met hem gebeld