Big Brother

Ik kan Jill ook echt niet uitstaan. Dat kinderachtige gedoe, azijn in iemands thee stoppen hihaho wat grappig zeg. En dan weer janken, ja sorry snap haar populariteit totaal niet.

Naomi is op papier leuk, maar heeft ook geen ruggengraat, waait met alle winden mee.

Nick en Michel vind ik al helemaal niets, maar da’s duidelijk. Julie geef ik een voordeel van een twijfel. Maar zie haar niet als winnaar. Ze glipt er elke keer weer tussendoor maar is niet per se goed in de spellen of zo.

Kortom: ik hoop dat Liese wint.

5 likes

Dat was haar broer

1 like

OH geen idee waarom ik vriend dacht hahah.

1 like

Ik vind Nick echt heel grappig, maar ik word nu wel een beetje gek van hem over de nominaties.
Net aan Michel op wie zij moeten gaan stemmen. En dat de vrouwen er allemaal maar rekening mee moeten houden dat ze de komende weken steeds op de nominatie kunnen komen. Waarom alleen de vrouwen? Iedereen (behalve deze week nog de huismeester) maakt toch kans om genomineerd te worden.

Nominatie speculatie met spoiler huismeester

Samenvatting

Michel kan er nu niet opstaan en Julie staat er al op. Maar dan zijn er toch nog 4 die gekozen kunnen worden. Ik denk dat Jill/Julie wel op Nick gaan stemmen. Ze willen ook niet dezelfde situatie als gisteren want dan weten ze dat Julie weg moet. Maar Nick doet echt net dat omdat Michel gewonnen heeft dat hij ook veilig is. Maar Michel wil ook graag dat Julie blijft en wil voor haar ook andere tegenspelers op de nominatie.

Jerrel ging gisteren nog live met René, Mike en Danielle en Danielle gaf aan dat ze in andere landen ook 1 week de oud-bewoners laten kiezen wie er genomineerd zijn. Zou wel een leuke twist zijn, maar dan hoop ik dat ze het zo snel mogelijk bekend maken in het huis dat we niet weer eerst dagen nog nominatiepraat moeten aanhoren. Maar die twist is misschien beter voor volgende week als er geen huismeester is en er niet al iemand sowieso opstaat, omdat ze dan iedereen kunnen kiezen?

2 likes

Ik hoop echt dat Julie, Michel, Liese en Jill samen gaan spannen en Nick en Naomi nomineren. Liese en Jill hebben het er al over gehad en Michel wil zo graag Julie redden dat hij er wel toe bereid is denk ik.

4 likes

Ik geloof wel dat ze een vriend heeft, omdat ze het wel genoemd heeft alleen indd stuk minder dan bijvoorbeeld Liese. Ik denk echt dat het een privacy dingetje is. Alleen ik vond het zelf wel raar dat haar vriend ook niet genoemd wordt in de brief van haar broer :sweat_smile:. Al kan dat er ook uitgeknipt zijn.
Ben ook nieuwsgierig hoor naar haar vriend. Vooral omdat je het van de andere kandidaten het wel weet. Hij is nu echt een mysterie man :laughing::see_no_evil:. En je vraagt je toch af hoe hij kijkt naar Julie en haar bro Michel.

Edit: ook haar familie heeft via instagram laten weten dat ze indd een vriend heeft. Dus hij moet er wel zijn maar waar… :see_no_evil:

1 like

Ik vind in iemands bed liggen zodat je haar geur nog in het kussen ruikt niet echt iets voor broers en zussen? :eyes:

9 likes

Liese mocht de brief van Julie lezen en daarin had haar broer het over Pepe. Toen Liese vroeg wie dat was zei Julie mompelend dat is mijn vriend.

1 like

Hij lag ook x naakt in bed en daagde hij Julie uit om er bij te liggen. En maakte grappen over duimpjes omhoog. Dus nee het is geen typische broer/zus relatie :see_no_evil:

Ik vind het zelf ook bijzonder, maar ze heeft toch paar x laten vallen dat ze een vriend heeft. Waarom zou je daar over liegen denk ik dan :see_no_evil:

1 like

Ik zat nog te denken misschien is dat haar vriend, maar toen dacht ik suzie en pepe dat zijn vast haar hondjes :see_no_evil::see_no_evil:

Misschien zit haar vriend in de bak en praat ze er daadoor weinig over? Haha geen idee

1 like

Haha aan die theorie heb ik ook even gedacht :joy::sweat_smile:

Eerlijk het is wel een logische theorie xD

Het lijkt uit de brief en de voicemail wel alsof de kinderen bij die broer zijn? Maar dat kan ik ook bedacht hebben hahaha

Dat is ook zo dacht ik, volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat haar broer voor de kinderen zorgt

1 like

Volgens mij is alleen haar jongste kind van haar huidige vriend, toch?

Ja, ik heb zo’n theorie gelezen dat ze misschien zegt dat ze een vriend heeft om zichzelf te beschermen of zo :rofl: Maar zal inderdaad wel gewoon zo zijn dat hij niet bekend wil worden…

2 likes

Dit indd. Dat lijkt mij ook vervelend. Ook al zou hij er super okay mee zijn als iedereen in de omgeving er toch meer in ziet is dat wel rot als vriend. En ik neem ook aan dat hij privé wil blijven en hierdoor zal hij ook niet zo snel voorbij komen als in de live shows, voice mail, foto’s of brieven.

Maar goed voor hem juist beter dat hij privé is anders zullen gekke kijkers hem misschien er ook mee lastig vallen.

1 like

Dat zou ook kunnen. Er is maar een half screenshot van die brief en die broer schrijft dat Pépé is vermagerd. Sowieso heb ik vaak moeite om Julie en Nick te verstaan.

1 like

Maar ze zegt toch ook nooit dat ze niet haar vriend mist? Ze noemt hem gewoon niet. Ik denk zelf een privacy dingetje is. Ze heeft hem wel een paar x genoemd alleen dan geen naam en weinig persoonlijke informatie. En ze heeft een x samen met Jill naar “hem” gezwaaid :movie_camera::camera:

Ik vind de band die ze heeft met Michel soms ook wat apart om het broer/zus relatie te noemen. En misschien is er ook wel meer.

Enige wat ik weet over haar vriend is dat hij vindt dat BB haar ding is en hij er niet te veel mee te maken wil hebben. En dat is tot nu toe goed gelukt xD.

Ik keek vanochtend de livestream en toen hoorde ik haar zeggen dat Big Brother echt een relatietest is, dat ze haar vriend echt mist en dat ze nu zeker weet dat de relatie goed zit. Maar dit zal de aflevering wel niet halen, alles voor de showmance :smirk:

1 like

Ja ik vind het gewoon lastig om me in te beelden dat zij een vriend heeft omdat ik daarin gewoon heel anders ben. Niet alleen wat betreft haar “klefheid” met Michel. Ik zou ook vaker over hem praten, of delen met anderen dat ik hem mis. Ook omdat ze zo afhankelijk is van haar broer; dan denk ik, zou ze dat dan ook niet met haar vriend hebben? Maar iedereen is daar anders in natuurlijk.

Ik vind het altijd leuk om ze te zien koken en eten. Ze gaan vanavond gourmetten, wel leuk!