Big Brother

Hij lag ook x naakt in bed en daagde hij Julie uit om er bij te liggen. En maakte grappen over duimpjes omhoog. Dus nee het is geen typische broer/zus relatie :see_no_evil:

Ik vind het zelf ook bijzonder, maar ze heeft toch paar x laten vallen dat ze een vriend heeft. Waarom zou je daar over liegen denk ik dan :see_no_evil:

1 like

Ik zat nog te denken misschien is dat haar vriend, maar toen dacht ik suzie en pepe dat zijn vast haar hondjes :see_no_evil::see_no_evil:

Misschien zit haar vriend in de bak en praat ze er daadoor weinig over? Haha geen idee

1 like

Haha aan die theorie heb ik ook even gedacht :joy::sweat_smile:

Eerlijk het is wel een logische theorie xD

Het lijkt uit de brief en de voicemail wel alsof de kinderen bij die broer zijn? Maar dat kan ik ook bedacht hebben hahaha

Dat is ook zo dacht ik, volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat haar broer voor de kinderen zorgt

1 like

Volgens mij is alleen haar jongste kind van haar huidige vriend, toch?

Ja, ik heb zo’n theorie gelezen dat ze misschien zegt dat ze een vriend heeft om zichzelf te beschermen of zo :rofl: Maar zal inderdaad wel gewoon zo zijn dat hij niet bekend wil worden

2 likes

Dit indd. Dat lijkt mij ook vervelend. Ook al zou hij er super okay mee zijn als iedereen in de omgeving er toch meer in ziet is dat wel rot als vriend. En ik neem ook aan dat hij privĂ© wil blijven en hierdoor zal hij ook niet zo snel voorbij komen als in de live shows, voice mail, foto’s of brieven.

Maar goed voor hem juist beter dat hij privé is anders zullen gekke kijkers hem misschien er ook mee lastig vallen.

1 like

Dat zou ook kunnen. Er is maar een half screenshot van die brief en die broer schrijft dat Pépé is vermagerd. Sowieso heb ik vaak moeite om Julie en Nick te verstaan.

1 like

Maar ze zegt toch ook nooit dat ze niet haar vriend mist? Ze noemt hem gewoon niet. Ik denk zelf een privacy dingetje is. Ze heeft hem wel een paar x genoemd alleen dan geen naam en weinig persoonlijke informatie. En ze heeft een x samen met Jill naar “hem” gezwaaid :movie_camera::camera:

Ik vind de band die ze heeft met Michel soms ook wat apart om het broer/zus relatie te noemen. En misschien is er ook wel meer.

Enige wat ik weet over haar vriend is dat hij vindt dat BB haar ding is en hij er niet te veel mee te maken wil hebben. En dat is tot nu toe goed gelukt xD.

Ik keek vanochtend de livestream en toen hoorde ik haar zeggen dat Big Brother echt een relatietest is, dat ze haar vriend echt mist en dat ze nu zeker weet dat de relatie goed zit. Maar dit zal de aflevering wel niet halen, alles voor de showmance :smirk:

1 like

Ja ik vind het gewoon lastig om me in te beelden dat zij een vriend heeft omdat ik daarin gewoon heel anders ben. Niet alleen wat betreft haar “klefheid” met Michel. Ik zou ook vaker over hem praten, of delen met anderen dat ik hem mis. Ook omdat ze zo afhankelijk is van haar broer; dan denk ik, zou ze dat dan ook niet met haar vriend hebben? Maar iedereen is daar anders in natuurlijk.

Ik vind het altijd leuk om ze te zien koken en eten. Ze gaan vanavond gourmetten, wel leuk!

Ik vind het echt een beetje saai geworden. Ik ging even wat beelden uit de eerste week terugkijken en daar gebeurde gewoon meer. Ik mis zelfs Mike met zijn sterke verhalen dit weekend. Ze zitten alleen maar te kaarten.

Maar ik ben vooral benieuwd hoe het nu zou zijn als Jerrel en Jowi er bijvoorbeeld nog inzaten. En ik mis ook Thomas.

Wie missen jullie?

3 likes

Ohh ik mis Jowi. Sowieso die eerste paar afleveringen waren zo veelbelovend. Met persoonlijke geheime opdrachten enzo en dat is nu vrij weinig. Denk echt dat bb over het algemeen wel echt geflopt is. Volgensmij is het echt totaal niet populair (in nl). Ik ken ook echt niemand die het kijkt of ĂŒberhaupt wist dat het bezig is nu.

4 likes

T is echt zo fuckin saai

2 likes

stop trying to make Els happen

5 likes

Ik mis de dansmoves van Thomas.

2 likes

Wat zou die witte kamer zijn?
Vanavond moest Julie haar koffer al inpakken en hoorde ze dat ze morgenochtend naar de gameroom moet komen.

Eindelijk weer wat spannends!

2 likes

Er staat zelfs een bed in en Julie wordt de eerste bewoner werd gezegd in de aflevering. Ben heel benieuwd!

2 likes

Hmm voorlopig zit ze heel de tijd te fietsen in die kamer. En ze zegt iets over 28 uur fietsen? En geld verdienen voor de pot.

Vind het vooral heel erg zielig op dit moment als ze echt 28 uur moet fietsen.