Ik vind Nick echt heel grappig, maar ik word nu wel een beetje gek van hem over de nominaties.
Net aan Michel op wie zij moeten gaan stemmen. En dat de vrouwen er allemaal maar rekening mee moeten houden dat ze de komende weken steeds op de nominatie kunnen komen. Waarom alleen de vrouwen? Iedereen (behalve deze week nog de huismeester) maakt toch kans om genomineerd te worden.
Nominatie speculatie met spoiler huismeester
Samenvatting
Michel kan er nu niet opstaan en Julie staat er al op. Maar dan zijn er toch nog 4 die gekozen kunnen worden. Ik denk dat Jill/Julie wel op Nick gaan stemmen. Ze willen ook niet dezelfde situatie als gisteren want dan weten ze dat Julie weg moet. Maar Nick doet echt net dat omdat Michel gewonnen heeft dat hij ook veilig is. Maar Michel wil ook graag dat Julie blijft en wil voor haar ook andere tegenspelers op de nominatie.
Jerrel ging gisteren nog live met René, Mike en Danielle en Danielle gaf aan dat ze in andere landen ook 1 week de oud-bewoners laten kiezen wie er genomineerd zijn. Zou wel een leuke twist zijn, maar dan hoop ik dat ze het zo snel mogelijk bekend maken in het huis dat we niet weer eerst dagen nog nominatiepraat moeten aanhoren. Maar die twist is misschien beter voor volgende week als er geen huismeester is en er niet al iemand sowieso opstaat, omdat ze dan iedereen kunnen kiezen?