Big Brother

Ik vind het echt een beetje saai geworden. Ik ging even wat beelden uit de eerste week terugkijken en daar gebeurde gewoon meer. Ik mis zelfs Mike met zijn sterke verhalen dit weekend. Ze zitten alleen maar te kaarten.

Maar ik ben vooral benieuwd hoe het nu zou zijn als Jerrel en Jowi er bijvoorbeeld nog inzaten. En ik mis ook Thomas.

Wie missen jullie?

3 likes

Ohh ik mis Jowi. Sowieso die eerste paar afleveringen waren zo veelbelovend. Met persoonlijke geheime opdrachten enzo en dat is nu vrij weinig. Denk echt dat bb over het algemeen wel echt geflopt is. Volgensmij is het echt totaal niet populair (in nl). Ik ken ook echt niemand die het kijkt of überhaupt wist dat het bezig is nu.

4 likes

T is echt zo fuckin saai

2 likes

stop trying to make Els happen

5 likes

Ik mis de dansmoves van Thomas.

2 likes

Wat zou die witte kamer zijn?
Vanavond moest Julie haar koffer al inpakken en hoorde ze dat ze morgenochtend naar de gameroom moet komen.

Eindelijk weer wat spannends!

2 likes

Er staat zelfs een bed in en Julie wordt de eerste bewoner werd gezegd in de aflevering. Ben heel benieuwd!

2 likes

Hmm voorlopig zit ze heel de tijd te fietsen in die kamer. En ze zegt iets over 28 uur fietsen? En geld verdienen voor de pot.

Vind het vooral heel erg zielig op dit moment als ze echt 28 uur moet fietsen.

Ik las elders dat ze max €3000 kan verdienen door te fietsen… Ik zou echt rustig aan doen als ik haar was, fiets je de hele dag om er vervolgens donderdag uit te liggen.

Heeft ze wel eten daar of wordt dat ā€œbezorgdā€?

Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen. Dus maar even in spoiler.

De tweede persoon moet nu koffers inpakken en naar de gameroom (waarschijnlijk white room)

In spoiler wie het is:

Samenvatting

Jill

Omg Julie heeft al 50 km gefietst :joy: €1500 is dat. Ze zegt zelf ook dat ze niet snapt waarom ze dit doet omdat ze er straks toch uitligt.

Ik zie nu trouwens dat er gewoon een koelkast en eitjes en een waterkoker staat :slight_smile:

Leuk dat het Jill is en niet Michel :grin:

Oh Julie zegt net dat ze €30 verdienen per 1 km fietsen. Misschien kunnen ze zichzelf dan immuniteit geven of het geld zelf pakken en BB verlaten ipv in de pot?

Reactie op white room spoiler:

Had eigenlijk dus verwacht dat er op Michel gestemd zou worden, omdat het een opdracht samen was met Julie. Is hij en/of zijn relatie met Julie toch minder populair dan ik had verwacht :sweat_smile::see_no_evil:. Ben ook wel blij dat ze niet met Michel nu samen zit in de white room.

Ben wel echt benieuwd wat dit allemaal gaat brengen! Maar denk nog even duurt voor we meer gaan weten. Misschien in de uitzending vanavond…

2 likes

Michel is gewoon echt pissed dat Julie weg is haha

plus dat Jill nu bij haar is i.p.v. hij haha.

3 likes

Michel is deze week toch huismeester misschien dat hij daardoor niet gekozen is door BB

Ik dacht dat de kijker het had beslist met de vraag ā€œMet wie moet Julie een geheime opdracht doen?ā€

Ja, klopt maar ik had ook gedacht dat Michel de meeste stemmen zou krijgen. Ik vind het trouwens alleen maar beter dat hij het niet is geworden. Hun zogenaamde broer-zus relatie is nogal apart. Ik hoop dat Jill en Julie het geld zelf mogen houden.

Ik denk dat ook.
Ik heb toen op Jill gestemd omdat ze na het meidenweekend zo goed klikken.
Ik vind/vond Julie vaak zo’n serieuze zeur en met Jill deed ze eens vrolijk en gek. Dus leek me een leuk duo voor de geheime opdracht.
Nu ik weet dat ze samen opgesloten zitten, had ik beter op Michel gestemd.

1 like

Ik vind ze echt leuk in de white room, veel leuker dan die vier aan tafel :sweat_smile: Leuk ook dat BB met hen praatte en ze wijn krijgen.

De inwoners hebben mogen nomineren en het schijnt dat ze maar ƩƩn iemand mochten nomineren.

Ja dat snapte ik ook niet. Eerst een verhaal over dat hij wilt dat Julie in het spel blijft en dus niet tegen een te ā€˜sterke’ speler moet zetten. Eindconclusie: gaat hij voor Jill :sweat_smile:. En vorige week was hij nog aan het huilen dat hij Julie niet kon verschermen. Ben vooral benieuwd wie hij gaat kiezen mocht er even veel stemmen zijn. Je zal verwachten Naomi, maar hij wilt Jill ook wel heel graag weg hebben. Hij ruikt zijn finale plek al.