Big Brother

Hahaha ja kwam heel raar over. Maar op de stream vertelde hij dat hij een heel leuk gesprek had met haar en echt alles heeft kunnen bespreken.

En hij voorheen nooit met haar naar de sauna en wellness wilde en nu dus steeds in de sauna zit dus zij nu ook eens met hem wil gaan.

6 likes

Lekker typisch weer, niemand die er ook wat van zei zeker?

@Dancingqueen oooh daarop sloeg die opmerking van Nick’s vriendin! Vind dat dan wel een leuke juist.

Ik vond Julie en haar broer wel echt leuk hoe ze deden tegen elkaar!

2 likes

Ik vind het wel sneu voor Julie dat haar vriend Pépé het er zo moeilijk mee heeft. Michel moet ook gewoon ophouden met haar steeds te claimen. Eerst wilde ik Michel nog wel in de finale maar na deze week ben ik wel klaar met hem.

Ja, ik ook. Maar is gewoon zonder context uitgezonden. Ze heeft nu zelfs een story op instagram geplaatst dat ze dus golddigger wordt genoemd maar er nog geen minuut van de 5 minuten is uitgezonden. En ze die hond zelf heeft betaald en ook echt nog wel zelf de sauna kan betalen :joy:

Wie is er genomineerd?

Ik vond dat ook het enige gesprek dat niet zo nmsvpe overkwam… Enige caviain-van die ze dan zo gaan neerzetten… Lekker makkelijk :woman_shrugging:t2:

Wie denken jullie dat eruit gaat?? En wordt het één persoon of toch twee? Eigenlijk kan ik Michel niet meer uitstaan dus ik hoop hem :joy: Liefste samen met Nick natuurlijk!!

2 likes

Ook geen idee of er meer dan één uitgaat. Hoop sowieso dat de meiden safe zijn. En ik hoop dat de mannen als laatste genoemd zullen worden. Dus dat de meiden zeker zijn van hun plek en dat het dan gaat tussen Nick of/en Michel. Ben benieuwd naar vanavond

1 like

Ik hoop dat er twee uitgaan, zou het toch een beetje saai vinden om een finaleweek te hebben met nog vier bewoners (niet dat ik nog echt kijk, maar goed)

1 like

Jaah zou 3 toch ook passender vinden.

@Loempia ja mee eens! Vrees alleen dat Liese en/of Julie er wel uit gaa(n)(t) trouwens… Ze lijken me toch minder populair dan een Michel die waarschijnlijk popi is onder veel van de vrouwelijke kijkers? Maar vind het moeilijk, zie Liese het liefste winnen maar geen idee hoe popi ze is.

Wat moeten we na big brother met ons leven. Heb t soms als achtergrond aanstaan :joy:

6 likes

Ha ha ja ik zet het ook op als ik aan het koken of opruimen ben. Wat ik ook nmsvpe vind is als ik ga eten en zij zijn ook aan het eten. Voelt heel zielig als ik dit zo typ maar is toch entertainment tijdens m’n lunchen tussendoor het epibreren :upside_down_face:

2 likes

Ik las van de week best veel negatieve comments over Michel. Dus denk eigenlijk best wel meevalt qua populariteit. Ik heb ook op Liese gestemd voor in de finale. Zou dat echt tof vinden.

2 likes

Ze schijnen vandaag in de gameroom gehoord te hebben dat er 1 gaat.
Misschien vandaag 1 en dan maandag of zo nog 1? Of kan dat niet, omdat ze dan een extra liveshow moeten doen?

Ik denk dat Julie of Michel weggaat.

Ik hoop dat Liese en Jill zeker blijven. Ik wil het liefst Michel en/of Nick naar krot.
Van Julie ben ik geef fan en wil ze niet zien winnen, maar zou wel fijn zijn als de finale tussen de 3 dames gaat. Dag manipulerende mannetjes. Liese en Jill hebben zich daar het minst door laten leiden, daarom wil ik dat 1 van hen wint.

4 likes

Ik zie hen trouwens best vaak zo’n kledingstomer gebruiken in de badkamer… Weet iemand welk merk dat is en of het ook werkt om kreukels uit pantalons te halen? Dus echt van die harde kreukels waarbij je met een strijkijzer ook een aantal keer heen en weer moet gaan om te verwijderen. Beetje off-topic maar ook weer niet toch :upside_down_face:

2 likes

Princess waarschijnlijk, ik dacht dat zij sponserden.
https://www.bol.com/nl/p/princess-garment-332846-kledingstomer-groen-wit/9200000080224712/?Referrer=ADVNLGOO002028-PCN2EJ25U6KDI-342292447425&gclid=CjwKCAjw3pWDBhB3EiwAV1c5rEGr9L7F_gDLJ8HHUPLBOB8eHw2BjRHC_rAdJZtkWipKQRj9-xlTKxoCHrYQAvD_BwE

Je ziet ze op donderdag 5 minuten bezig met hun T-shirt, dus ik betwijfel of het zo goed werkt.

Ik heb deze, werkt perfect voor van die gladde jurkjes enzo maar hele harde kreukels niet echt bij mij, ligt aan de dikte van de stof

1 like

Ah ok, dus tops en zo gaan nog wel maar bij broe*ken waarschijnlijk niet? Ik zou het juist gebruiken bij kledingstukken waarbij het lastig gaat met een strijkijzer maar dat heeft dan geen zin!

@stervis :joy: je hebt ook echt gelijk, ze gaan er bij een Tshirt al meerdere keren eroverheen…

Thanks voor de snelle reacties!

1 like

Naomi had volgens mij ook een pak mee wat ze niet heeft gedragen omdat ze de kreukels er gewoon niet uit kreeg.

Zou dat dit pak zijn godverdmm?

edit: oeps het is een jurk geloof ik