Zit eigenlijk te wachten tot zo ex bewoner toch wel gaat praten/expres in beeld komt
Vraag me af wat de reden is dat de bewoners niet mogen weten dat zij in de studio zijn⦠Ex-bewoner niet mogen zien maar wel 5 min bellen met je partner of familie
Zal wel te maken hebben met het āgeen contact met de buitenwereld mogen hebben afgezien van Peter en Gerā. En het bellen met familie/caviaen hebben ze natuurlijk gewonnen.
Ik snap het enigsinds maar vind dat geheimzinnige gedoe zo stom
Zo ongemakkelijk die live stukjesā¦
Precies je zou denken dat ze op een geven moment wel weten wat ze moeten vragen om nmsvpee tv te maken. Na al die maanden maken ze het alleen maar nog ongemakkelijker met hun vragen. Ook dat stukje met Jill. Echt waarom. Dat is toch voor niemand nmsvpe. Dit hebben we al gezien in de stukjes ervoor.
Edit: nmsvpe past er wel goed bij
Dat lachje van Egbert (cavia van Michel) op de vraag of Michel meer innige relaties heeft met vrouwen
Is al bekend wie er uit is? Ik zit te voeden en kan t niet zien maar ben ongeduldigā:sweat_smile:
We keken nog naar de momenten van Naomi in BB. En er kan nog gestemd worden. Dus denk nu reclame komtā¦
Jup. Eerst een reclame en dan pas weten we wat
Ik dacht trouwens dat de BB finale op 15 juno was, maar is dus 8 juno. Kom ik nu pas achter
Het ging tussen Michel en Julieā¦
Julie is eruit
Noooooooooooooo why god why
Jammer maar niet verrassend. 2 Nederlanders en 2 Belgen in de finale. Heeft Big Brother toch zijn zin.
Al toen ze bij Nick begonnen dacht ik nooooā¦
Echt jammer dit
Rigged!!!
Huh nog iemand weg?? Wanneer dan!
Noooooooooooo!!
Ik denk dat Michel de volgende is die eruit gaat.
Nog onduidelijk wanneer volgens mij. Het zou zo mooi zijn als er nu nog iemand weg moet.
godverdmmha ja was mooi geweest als ze zeiden, je mag naar Julie, Michel!
BB had nu zo goede twist kunnen doen dat nr 2 er ook gelijk uit moet! Jammer zeg. Nu weten we alleen dat iemand er nog uitgaat. Wat verrassend
Zou julie single raken na BB?