Big Brother

Zal Michel gaan slapen in Julie der bed? :sweat_smile:

3 likes

Huilend!

Sowieso met haar kussen :sunglasses:

1 like

Aaaahh wat jammer dit! Geen Julie en Jill meer samen😭

Dat wordt een saaie week denk ik.

4 likes

Michel ligt gewoon met zijn eigen kussens in zijn eigen bed! :scream:

2 likes

Ik had gelezen dat ā€˜ie de kussens wel heeft omgewisseld?

Ben benieuwd hoe deze laatste week gaat verlopen. Of ze nog een beetje leuke dingen gaan doen :sweat_smile:

Oh gelukkig! Toen ik keek leek het er namelijk niet op, maar ik ben blij dat hij alsnog met de geur van Julie in slaap kon vallen…

Zat trouwens te denken… zouden al die bedden niet gewoon naar zelfbruiner ruiken :laughing:

Had Nick nou gisteren ook zelfbruiner gebruikt of heeft hij echt een kleurtje gekregen door de zon?

Ik denk ook dat ze expres Michel en Julie tegenover elkaar hadden gezet. En dat het niet met het aantal stemmen te maken had. Al hoop ik wel dat Michel na Julie de minste stemmen had xD

Elke keer als ik op de live stream kijkt zijn ze aan het kaarten of op de bank aan het hangen. Echt saaie tv wordt het zo de laatste week.

1 like

OMG

Spoiler: einde aflevering van vandaag

Samenvatting

Oude bewoners terug in het huis! Wie zouden er komen??

4 likes

thomas!
naomi, patrick en matt?

Ik vond het zo leuk om weer een stukje van de ruzie Michel/Jerrel te zien. Die hoofden ook allemaal van de rest toen.

@stervis lijkt er wel op inderdaad. Ik hoop dat ze snel komen. De livestream is een beetje saai met 4 mensen.
Jerrel wilde gisteren live gaan na de liveshow en zei toen al dat veel mensen niet konden. Misschien ook vanwege dit?
Kunnen Thomas en Jill toch nog in het huis uitzoeken wat ze voor elkaar voelen haha.

Ik vind het wel lastig of ik hier nu zonder spoilers over kan typen, maar de aflevering in Nederland is nu afgelopen, dus neem aan van wel.

3 likes

Ah leuk! Ik ga de tv uitzending straks even kijken :slight_smile:

——

Hebben jullie ook andere BBs (andere landen) gekeken? Ik ken alleen die eerste Nederlandse maar kan me daar niet veel van herinneren. Wat ik me namelijk afvraag is of de bewoners in alle BB’s zo niet-actief zijn? Lijkt me in het begin heel chill hoor, twee, misschien drie weken niksen. Iemand anders die voor je kookt en je hoeft alleen maar aan te schuiven. Maar na een tijdje zou ik daar wel moe van worden en op zoek gaan naar (leuke) dingen om te doen? Zoals Michel een beetje die initiatief neemt om wat te bakken, klooien met die pizza-oven en elke dag sporten… Maar de meeste (ex-)bewoners doen zo weinig en helpen dan geeneens mee om dingen voor te bereiden etc…

De hele dag echt niksen lijkt me heel lastig zonder tv, boeken of internet. Laat staan 100 dagen lang.

Komende week verschijnt BB Australie op Videoland en ik ben daar wel benieuwd naar.

2 likes

Dit lijkt mij echt het lastigste. Als ik alle boeken kon meenemen die ik nog in huis heb liggen om ooit een keer te gaan lezen dan was het wel te doen.

Maar wat ik mij kan herinneren van de vroeger Big Brothers hadden ze wel meer langere opdrachten. En verder verzonnen ze volgens mij zelf veel spelletjes. Dat ze een bal maakte van een propje zilverfolie of iets. Nick zei ook net dat hij hier in het huis 10 uur slaapt op een nacht en nog moe is terwijl hij thuis 6 uurtjes slaapt en dat is voldoende. Hij wil morgen aan de psychologen vragen of dat wel normaal is en dat misschien komt door te weinig mentale prikkels.

Ze werden vanmorgen wakker en toen lag Thomas in de tuin.
Ze zitten nu met 5 te brunchen. Hij mag niet zeggen hoe lang maar hij versprak zich wel tegen Jill over dat hij spullen bij zich heeft.

Naomi is een half uurtje geleden ook binnengekomen! De Macarena werd afgespeeld en toen ging de dagboekkamer open en zat zij daar. Denk dus dat de hele dag door iemand terug komt voor de bewoners.

Ziko voor Liese en Julie wss voor Michel (Jill grapte net dat Jerrell voor Michel zou komen haha).

3 likes

Haha Jerrel voor Michel en Nathalie voor Liese

3 likes

Heh maar waarom nu weer mensen terugbrengen. Ik snap er niks van. Maar ja ik kijk ook eigenlijk niet meer, het boeit me totaal niet. Echt een flop

2 likes

Ah ja de spellen! Hier neemt dat max een paar uur per dag in beslag… Snap ook niet hoe de regie denkt dat dit uitdagend is, 100 dagen in een huis met af en toe een spelletje maar toch wel zo’n 5 uur per dag liggen op de bank…

@Banananana hahaha ja meerendeel van de tijd is het echt saai maar toch blijf ik het wel kijken?? Uitkomst interesseert me ook niet echt eigenlijk… Maar ok, ik heb op dit moment ook gewoon weinig te doen dus ik zet het vaak gewoon aan als ik thuis ben :joy: Vind het wel leuk nu met Naomi en Thomas en dat de bewoners verhalen over de buitenwereld horen etc.