Ik denk dat Julie niet komt. Die is net weer bij haar kinderen. Dat kan ook niet in verband met quarantaine.
Thomas zei net dat hij gewoon uit zn kamer mocht in het hotel. Dat ze helemaal niet streng waren.
het is de laatste week dus geen probleem voor BB als ze nu allemaal corona krijgen
Nu Patrick nog.
Eindelijk eens een leuke streamings-dag en ik kan niet kijken.
Ah weet iemand hoe dat spelletje heet die thomas vanmorgen speelde met liese en nick? Met een zandloper en dobbelstenen met letters? Ik vergeet telkens de naam.
Ik weet wel dat ze Stay Cool hebben gespeeld?
Maar dobbelstenen met letters + zandloper zegt bij mij Boggle?
Oh jaaaa stay cool!!! Dank dank!! Jeetje dan kan ik hem nu eindelijk bestellen.
Patje is er nu ook! Hij kwam binnen met pizza
Naomi vertelde dat het eigenlijk die de bedoeling was dat zij zou komen, maar ze wil niet op beeld vertellen wie er wel zou komen en waarom dat niet doorging.
Volgens mij Els, maar die was ziek dus kon uiteindelijk niet komen. Zoiets las ik elders.
Ik erger me meteen weer aan Matt als of hij nooit weg is geweest
Ik las op twitter Zoey, maar die mocht uiteindelijk niet omdat ze naar Dubai was.
Nouja ik ben wel blij met Naomi, had liever Matt niet gehad. Die vind ik niet zoveel toevoegen.
Ik ben ook geen fan van Matt, maar ik gun die jongen dan het Big Brother avontuur.
Misschien hebben ze hem er ook ingebracht in de hoop dat er wat wrevel of discussie kon ontstaan? Al heb ik de indruk dat Big Brother het op vele gebieden graag erg rustig houdt.
Misschien komt dat nog. Er zou toch dronken iets gaande geweest zijn tussen Jill en Matt?
En Thomas is er ook en die heeft dat vast ook gelezen Misschien dat daar nog iets mee gaat gebeuren.
Thomas is meestal heel beheerst en gecontroleerd. Die is daar te slim voor om daar ophef over te maken. En als het al waar zou zijn dat er iets gebeurd is tussen J&M, dan mag dat. Heeft Thomas niets over te zeggen. En ik denk behalve eventueel wat dronken gefoefel het niet veel voorstelde.
Ik denk dat de oud bewoners er gewoon voor de leut inzitten. De streams de afgelopen dagen waren heel saai. Weer leven in de brouwerij!
Oooh, Matt heeft Jill verteld dat de kijkers het haar hebben kwalijk genomen dat ze hem heeft ‘gepest’. Jill lastig en helemaal van slag. En nu probeert Thomas Jill rustig te houden. Ik hoop dat het hem lukt!
Misschien toch nog drama in het huis.
Ja ik zag het ook haha en nu vroeg Matt net of er iets aan de hand was aan Jill.
En Thomas heeft tegen Jill gezegd dat ze van haar moeder moet oppassen met Matt.
Vond ik ook wel bijzonder om te horen.
Ik zou eerder denken dat de moeder van Matt heeft gezegd dat hij moet oppassen voor Jill.
Een uurtje geleden riep Jill nog vrolijk dat ze het zo leuk vonden dat haar ouders contact hadden gehad met de ouders van Matt. Raar allemaal.
Heel raar inderdaad. Ze luisteren er ook beide niet echt naar want zoeken elkaar echt vaak op.
Maar er hangt een rare sfeer tussen Thomas en Matt lijkt het wel.
Thomas is volgens mij heel boos op Matt. Hij probeert haar nu subtiel bij Matt uit de buurt te houden, maar Jill trekt toch af en toe weer na Matt.
Op dat vlak kan ik haar toch ook niet volgen. Waarom laat ze hem niet gerust?