Ja ze is ook heftig! Maar ik vind het zo grappig dat ze gewoon schijt heeft, haar eigen pad volgt en ineens super sterk uit de hoek komt tijdens de challenge
Jaa ik vind Angela ook heel leuk! En Talia zoān vervelend persoon, projecteert haar onzekerheid ook echt op Hannahā¦
Als je googled op Big Brother Australia Season 12 met de episode erbij kan je trouwens alle afleveringen zien via Dailymotion, opgesplitst in twee delen. En je kan versneld afspelen! Ik heb het seizoen al bijna afgekeken
Ok bedankt,l! Hou ik daar rekening mee.
Maar hoe dan. Heeft ie van alles opgenomen en spelen ze dat af. Of is die man altijd aanwezig geweest?
Denk zoals je het op de eerste foto ziet. Wat ik begreep was het voor hem ook 100 dagen, maar hoe het precies is gedaan weet ik niet. Zo te zien gewoon vanuit zijn huis (denk ik zo te zien). Vond een interview met hem op nieuwsblad.be maar daar moet je voor inloggen, dus heb geen idee hoe hij het precies deed.
Wil ik wel weten! XD
Edit: maar denk dus indd gewoon live! Dat lijkt er wel op! Of toch niet helemaal haha
Ben ook maar begonnen met bb Australiƫ. Weet niet of ik het echt gaat volgen, maar was wel benieuwd hoe het is in vergelijking met bb nl/be.
ĆĆ©n ding wat anders is in vergelijking met nl/be is dat ze in AustraliĆ« hun bikinitop down up dragen i.p.v down under . Zal wel te maken hebben met tan-lines
Ik heb net een interview met hem gezien op YouTube. En de standaard zinnetjes van: Nick, kom naar de dagboekkamer, de voorraadkamer is nu open enz. waren van te voren ingesproken. Verder was veel live, hij was er bij alle spelletjes, nominaties en ook die zaterdag dat er 3 opstapte. Maar hij heeft ook wel eens vanuit huis iets moeten inspreken.
Maar hij heeft iniedergeval veel heen en weer gereden tussen Nederland en Belgiƫ.
Ik hoopte dat hij thuis zat en dat er dan bijvoorbeeld een roodje lampje zou branden als hij nodig was . Ik zag het al helemaal voor mij. Wel logisch dat die standaard zinnen eerder zijn opgenomen.
Maar hij was dus ook vaak daadwerkelijk aanwezig. Ik dacht die werkt gewoon uit huis, omdat alleen zijn stem nodig is xD. Toch een illusie armer
Dit is een nieuwe mode, nederland gebeurd dit helaas ook alš„
Ik vind die Kieran toch wel zo vreselijk he. Dat hij er nog in zit joh
En zo knap van Angela weer!
Gaat er nu elke aflevering iemand weg? Dan duurt het seizoen toch niet zo lang?
Verbaast mij ook. Elke keer denk ik nu gaat iemand er wat van zeggen en wordt die voor de bus gegooid, maar nee. Helaas.
Angie is wel echt een sterkere speler dan ik had verwacht. De afleveringen duren lang vind ik, maar er gebeurt ook steeds heel veel. Echt een verschil met de nl/be versie.
Nou he⦠ik dacht bij Angie in de eerste aflevering echt dat ze zo een prinses op de erwt zou zijn. Maar ze is echt verbazingwekkend sterk, vooral mentaal.
Ik hoop echt dat ze de volgende aflevering erachter komen wat voor naar mannetje die Kieran is. Zo zielig dat hij tegen iedereen aan het liegen is om zijn eigen hachje te redden.
Blij dat queen Talia eruit is⦠Respect voor Angela hoor!
Drama in huis want er is geen thee besteld deze weekš
Spoiler afl. 6 : Voor Angela zal het nu niet meer uitmaken. Vind het jammer dat zij eruit is nu. Omg te vroeg! Een twist!!! Hahaha
Hahaha jaaaa leuke twist!
Echt een goede twist! En helemaal leuk dat ze alles kan volgen. Dit wordt echt genieten voor haar haha. Dit vind ze leuk!
Ik moest ff inkomen maar ik vind het nu wel steeds leuker worden!