Big Brother

hahaha ja, de manier waarop ze haar creepy lach hebben gefilmd was ook wel genieten. Maar ik ben het wel met Angela eens over degenen die overal tussendoor glippen!

Ja ik vind het ook steeds leuker worden en blijf echt kijken door bepaalde personen en moet vaak lachen. Maar ik vind het nog steeds jammer dat je veel mensen niet echt leer kennen en niets ziet, bijv hoe die ‘romance’ tussen Chad en Sophie zicht ontwikkelt.

2 likes

Ja klopt. Deze aflevering zag je eindelijk Xavier eens wat zeggen :laughing:. Ik had hem eerder niet gehoord. Elke x dacht ik wie is hij. Dacht wel hij lijkt op een Xavier haha. Dus was deze aflevering ook verbaast van wat hij heet echt Xavier :laughing:

Hoop dat ze meer gaan laten van de mensen die meer op de achtergrond zitten. Scheelt al nu Thalia weg is.

En ook benieuwd naar de romance! Vorige aflevering was er zo op gefixeerd en nu helemaal niks :no_mouth:

Ooh ik vind het wel.leuk worden hoor!

1 like

Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom Angela deze mogelijkheid krijgt. Ik snap het niet. :thinking:

Misschien had ze veel fans (de kijkers)? Maar ben wel benieuwd of ze daadwerkelijk weer terugkomt in het spel

Ja of de productie vond haar zo leuk om lekker voor meer drama te zorgen :joy: Of de persoon die er die aflevering anders uit was gegaan had hetzelfde gekregen.

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze terug komt. Ben haar lach echt zat. :joy:

En ik cringe ook meer en meer van Kieran brrr.

Spoiler aflv 7

aaaargh nog steeds Kieran niet eruit…arme Ian :sob:

1 like

ja! Ik had echt medelijden met hem. Vond het echt sneu dat hij er op deze manier eruit moest. En Kieran houden ze er steeds in voor het spel. Word daar echt moe van. Wel verschil met NL/BE daar werd toch ook vaak gestemd op een persoon waar ze minder mee klikte of die niet goed was voor de groep (roll the clips)

1 like

Nouja Ian was ook wel sterk toch. Dus snap ‘t wel.
Dat bontje met Dan & Co moet gewoon ff stuk

In de categorie ‘waar kwam jij later achter?’ : ik kwam er vandaag pas achter dat Zoey Hasselbank gewoon een artiestennaam is, ze heet eigenlijk Sarah Moponami. Nooit geweten!

3 likes

Oh dat had ik ook niet geweten!

2 likes

Weet niet of het zin heeft zoveel dagen later maar ik vond het ook heel sneu voor Ian.
En gisteravond toch ook wel heel verassend verloop! Angela had voor mij wel iets langer in de bunker mogen blijven.

1 like

Ik zit nu naar aflevering 10 te kijken en moet zeggen dat ik de opdrachten van big brother Australië zo veel leuker vind hahaha
Echt hilarisch met die dozen.

2 likes

Ik ben eindelijk bijgekeken, pfff ik vind de afleveringen echt veel te lang duren joh. En er gaan (voor ons) dus elke dag mensen uit. Wat mij betreft mogen er wel weer nieuwe mensen bijkomen.

Verder vind ik de opdrachten ook veel leuker dan de NLse, dat van Nederland was echt een slap aftreksel. Maar ze hebben ook lang niet alle (spectaculaire) opdrachten gedaan. Wat me wel opviel is dat ze in Nederland volgens mij onbeperkt eten hadden, hier krijgen ze amper eten lijkt wel, of ze zeiken gewoon veel. In NL moest je dan ook een opdracht doen voor boodschappengeld, maar die haalden ze altijd wel.

2 likes

Ik skip standaard het stuk tussen de nominaties en bekendmaking wie eruit moet. Ik kijk alleen wie er genomineerd zijn en dan gelijk wie eruit gaat xD. Vind het anders ook zo lang duren.

1 like

Aflevering 11

EINDELIJK Angela eruit! Thank god. Wat vond ik haar irritant worden

Grappig. Ik vind juist het gesprek met Sonja het spannendst omdat zij dingen op scherp zet (en het het stemmen daadwerkelijk lijkt te beïnvloeden)
Ik spoel vaak in de opdracht, tenzij de BB stem sassy is :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja Sonja wil ik nog weleens kijken haha. Ligt er ook aan wie er genomineerd zijn, maar ben ook gewoon te ongeduldig :laughing:

Moet wel zeggen dat ik bb kijk terwijl ik iets anders doe. Heb mijn volle aandacht er nooit echt bij :sweat_smile: anders houd ik het niet vol xD

bb gaf haar ook alle aandacht. Werd ook beetje moe van. Had het idee dat er weinig van de andere bewoners inbeeld kwam omdat de aandacht altijd naar Angie ging

1 like

Pfff die Kieran he. Altijd als eerste uit de opdracht, 0 doorzettingsvermogen en ook nog eens schijtirritant. En hij zit er nog steeds in :roll_eyes:

4 likes

Aflevering 12 eerste paar min gaat het alleen maar over Kieran. Ik krijg echt rillingen van hem. En als hij lacht hoe hij zijn tongetje zo uitsteekt :woozy_face:

1 like