Wow hoe raar hoe ze nu helemaal in paniek zijn over de lockdown. Dit was echt vorig jaar aan het begin van de crisis. En moet je eens vergelijken met nu.
Echt he? Inmiddels zijn we een beetje afgestompt of zo. Ik weet wel dat ik toen in het begin ook zo’n raar angstig gevoel had de hele tijd. Zeker toen er nog niet zoveel bekend was over het virus.
Kom net via de instagram van Jerrel erachter dat Sophie (van BB Australia) in NL woont
Oh, ja ze had het er wel over dat ze er had gestudeerd (?) maar wist niet dat ze er weer woonde, grappig!
Ja afgestompt, niet meer bang, en ook hele steden die massaal de deur uit trekken en op straat feest vieren
Ik kon nu pas de aflevering 13 terug kijken. Daar heeft ze ook over haar familie in NL (Ik kom een beetje laat met mijn bevindingen xD). En bedenk mij nu ook dat ik dat fragment wanneer ze haar moeder in NL belt eerder op Facebook heb gezien. Toen reageerde ook veel mensen dat die moeder het erger liet overkomen dan op dat moment was.
Maar ze is Duits toch, of is haar familie wel Nederlands? Ik ging 't laatst opzoeken en toen stond er dat ze in Duitsland was geboren
Anyway: ik weet inmiddels al wie er gewonnen heeft en wie er in welke volgorde uitgaan dus nu heb ik geen zin meer om te kijken 🥲 Maar zag wel dat er afgelopen maandag een nieuw seizoen van BB is begonnen in Australië, misschien ga ik die kijken (als 't lukt)
Ja, die moeder zei dat ze een briefje kreeg met hoe laat ze naar de supermarkt mocht… dan heb ik mijn briefje gemist toen denk ik.
Dat zou best kunnen. Ik heb echt geen idee . Denk ook niet dat ze Nederlands is, maar ze wonen er dus wel. De moeder sprak ook Engels met een Australisch accent. Maar ik zag haar dus voorbijkomen bij Jerrel en vond het heel apart om hen zo samen te zien. Bedoel Australië en Nederland liggen toch een aardig stuk uitelkaar dus ik was dan ook verbaast dat ze gewoon in NL woont.
Door Sarah haar jeugdige uiterlijk, lengte, haarstijl en te groot sportjackje krijg ik steeds flashbacks naar mijn twirl periode
Ooh! Maar ik dacht dat die moeder niet in NL zat? Want dan maakte ze het idd wel heel dramatisch met dat kaartje waarmee je maar op een bepaalde tijd boodschappen mocht doen. Daarom dacht ik dat ze niet in NL zat.
Denk wel dat haar moeder in NL woont, want Sophie zegt in het stukje voor ze haar moeder belt dat ze zorgen maakt over haar familie in NL. En je ziet dan ook een foto van Sophie met haar moeder en zus. Dus het wijst er wel op dat haar moeder in NL woont.
Dan heeft ze flink overdreven
Snap ook dat je drrom denkt dat ze niet in NL woont. Zonder de info over haar familie zou ik ook denken dat het ergens anders is. Vorig jaar werd dit fragment gedeeld op facebook en daar reageerde ook veel Nederlanders op die zich totaal niet herkende in de situatie
omg eindelijk Kieran eruit
Edit: nooooooooo wtf!
Is geen grote verrassing toch? In de vorige aflevering zag je aan het einde al een korte introductie van de white room. Wel jammer voor de anderen dat ze alsnog niet echt van hem af zijn . Hij is echt een kakkerlak xD
klopt, maar ik hoopte zo dat we eindelijk van hem af waren. Hij schat zichzelf zo hoog in, wat een sukkel
Hielp ook niet mee dat iedereen hem elke keer nomineerde en hij er alsnog steeds in bleef . Hierdoor groeide zijn ego ook wel. Wel jammer dat wij als kijker nog wel naar hem moeten kijken en luisteren
wat een kinderachtige reacties van Dan en Mat op deze twist
Nou hè, wat een slechte ‘verliezers’ terwijl ze nog niet eens verloren hebben… kinderachtig