Big Brother

Ik vind dat ik er niet aan hoef te wennen, maar dat die stem moet veranderen.
Ok dat ze heel anders is, maar ik vind het enorm ergelijk dat ze onduidelijk is.

1 like

Ja eens

1 like

Ja die aflevering leek wel een soort samenvatting van al Kitty haar drama momenten. Live stream kijk ik niet

1 like

Ja kitty is gewoon zo het is niet perse een negatieve edit het verbaasde mij dat het op tv exact het zelfde overkwam als ik op de livestreams zie.

Maar wel vermakelijk om naar te kijken.
Van mij mag ze er nog even in blijven.

Het is tenminste ook een ander type. Ik vind nu dat er teveel mensen van dezelfde leeftijd inzitten. Ze zijn met ongeer 8 personen tussen de 25-30 jaar.

Ik vind het ook veel mensen van rond dezelfde leeftijd, maar dat is misschien ook wel logisch: jong, single, geen kinderen, zin in avontuur, kijken naar BB…

Ik vond Sercan eerst wel een punt hebben over de keuken en toen kon ik nog wel sympathie opbrengen. Kitty doet echt dramatisch over dat snurken en dat is irritant, maar ik vond hem ook heel onaardig. En sowieso die droom waar hij het over had met Vera. Lekker stoken! Maar nu vind ik hem irritant.

2 likes

Helemaal mee eens hoor. Ik vind kitty ook vermakelijk en denk dat ze meer opvalt omdat de rest van de groep vrij jong is. En ze meer een soort moeder is van de groep?

Verder vind ik tot nu toe niemand echt er uitspringen zoals vorig jaar bv jerrol het is allemaal wat gewoontjes. Ben benieuwd wanneer er wat meer actie komt zeg maar.

1 like

Kan allemaal nog komen dat mensen meer uitgesproken worden.

Ik vond vorig jaar Nick eerst heel onzichtbaar tot zijn karakter duidelijker werd. Veel klagen en zagen omdat hij zo’n geweldige bewoner was omdat hij kookte, maar voor de rest van de tijd tam onder een dekentje liggen. Dan werd het grappig dat hij altijd lag, hing,… Maar nooit recht zat.
Idem voor Michel: ook eerst geen opvallend figuur tot hij het mannetje was dat het allemaal wist en de groep wilde sturen.
Brave, ietwat arrogante Liese liet zich eerst leiden, maar toen kwam ze op voor haar eigen mening en ging ze in tegen de plannen van Michel.

Ik vond dat wel knap om te zien dat mensen meer zichzelf werden na 4-5 weken in het huis. Voor Liese vond ik dat positief, voor Nick en Michel niet.

Ik ben voorlopig fan van Nouchine en Peter.
En ik ben benieuwd hoe Vera en Tobias gaan zijn als ze er langer inzitten. Nu lijken dat zo’n grijze mensen, maar er zal vast wel meer pit inzitten.

3 likes

Ik lees heel dit bericht met Vlaams accent, dat maakt het echt een pret om te lezen.

Voor het eerst ga ik nu zoeken naar de livestream, ik ben wel benieuwd eigenlijk.

3 likes

Oh, of niet… Ik kon één video kijken en heb nu een Videoland account nodig. Laaaat maaarrrr.

Ik denk echt dat Peter en Kitty gelijk hebben omtrent Sercan. Krijg echt een mega naar gevoel van die vent. Hoop echt dat hij eruit gaat.

1 like

Vera is echt m’n bec. Zo’n iemand die met alle winden mee lult om er maar bij te horen. Echt geen leuk persoon.

Sercan mag van mij wel naar huis. Vind ‘m arrogant. Van Krisof zie ik niet zo veel? Maar ik kijk ook geen livestreams

2 likes

Zal ook deels te maken hebben dat ik niet live vanaf het begin kon meekijken, maar tot nu toe pakt het mij nog niet. En de voice-over helpt ook niet mee, wat verschrikkelijk.

1 like

Kijkt er iemand de live?

Yes ik!

1 like

Ah vind het wel jammer doet mij denken aan vorig jaar met Zico.

2 likes

Ben toch wel blij dat sercan eruit is. Helemaal nu het een maatje van Liese blijkt te zijn en die reclame liep te maken op Instagram :stuck_out_tongue:

1 like

Maar even hoe wanhopig is de productie dat ze allerlei liefdesrelaties proberen te forceren tussen Vera en Tobias, Grace en Sercan en Dimitri en Vera

4 likes

Ja maar dit! Er moet en zal een koppel gevormd worden ofzo? Zo overduidelijk opzoek naar verhaallijnen haha

1 like

Oeh iedereen genomineerd en een soort survival week!

2 likes