Big Brother

Lol Kitty tijdens die challenge, ongelooflijk. Zou me kapot ergeren

Verder erger ik me aan Selar die zich echt een koning voelt volgens mij met die plannetjes van 'm. Maar goed, er komt denk ik wel drama met hem erbij dus daar heb ik wel zin in

En hoezo is Nawel zo onzeker, echt vermoeiend. Je weet toch waar je aan begint als je meedoet, dat je mensen eruit moet stemmen, etc

2 likes

Vind die kitty sowieso echt een te aanwezig mens. Zou denk ik heel snel ruzie met r krijgen.

1 like

Pampampammmm

3 likes

Kijk nu de live stream en BB heeft Vera ook al ondervraagd erover. Denk dat de productie juichde toen het gebeurde.

Ja deze ondervraging vond ik zo raar (gister in de aflevering). Echt typisch ook dat ze hen willen koppelen, ze hopen natuurlijk op drama

Ik loop achter met de uitzendingen. Gisteravond (uur of 21:15) moesten Vera en Dimitri met zijn tweeën ook naar de dagboekkamer. Ik denk dat dit een vooropgezet plan is. Dimitri, Vera, Kitty en Peter zijn tot nu toe degene die genomineerd zijn. Big Brother wil vast dat mensen massaal op Vera en Dimitri stemmen, want een “stelletje” zorgt voor betere kijkcijfers. Kijk maar naar Jill en Thomas vorig jaar

Ja dat denk ik ook. En denk dat Vera en Dimitri zich daar ook wel bewust van zijn. Ik vind Peter leuk dus heb op hem gestemd :relaxed:

1 like

Kun je nu al stemmen?

1 like

Ja ik zag gisteren op twitter een linkje naar de RTL site. Je kon stemmen op Vera, Dimitri, Peter of Kitty. Ik kijk geen livestream maar neem aan dat de rest dus al vrijstellingen heeft?

Rest heeft inderdaad vrijstelling!

1 like

Ja toen werden ze ondervraagd over hun gevoelens voor elkaar (dat was toen volgens mij). Maar het is nu mega ongemakkelijk. Het hele huis weet het en maken flauwe grappen. Lijkt nu op een schoolplein.
Ik had als ik Vera of Dimitri was het niet gelijk iedereen verteld.

Echt irritant dat 't het totaal niet gelijk loopt met elkaar.

Anyway, mooi lijstje genomineerden. Iedereen mag van mij naar huis behalve Peter, vind hem wel leuk.

1 like

Looooove Peter. Ik root sowieso voor hem dit seizoen.
Hij is de overbuurman van mijn vriend haha.

2 likes

Ohhhh neeee hebben ze het verteld? :joy:
Tuurlijk gaat juist dan iedereen hun in de gaten houden.

Ik vind Peter ook leuk! @equinox hoe is hij in het echt?

2 likes
Spoiler nominaties via livestream

Ik kijk de livestream en volgens mij hebben de kijkers beslist dat Dimitri mag blijven. Dat zou betekenen dat Vera, Peter en Kitty genomineerd zijn

2 likes

Zat het ook net te typen haha. Kijk toevallig even de live stream en er gebeurt gelijk wat.

Ik hoop dat Kitty weg zal worden gestemd…

2 likes

Zouden er dan echt zoveel mensen de livestream kijken? Want mensen die enkel de aflevering op tv kijken kunnen dan dus niet meer stemmen

Ik ben denk ik de enige die Kitty wél leuk vind haha. Ik vind Kristoff bijvoorbeeld veeeeeel minder leuk

Van mij mag Kitty ook blijven! Niet per se omdat ik haar leuk vind, maar ze zorgde tot nu toe voor gedoe en daardoor wat leukere tv. Kristoff mag er van mij ook wel uit.

4 likes

Oja er zijn zeker mensen die ik er nog liever uit wil, maar die zijn niet genomineerd :laughing:

4 likes