Ik hoop dat Vera naar huis gaat. Vind dat ze weinig toevoegt aan het huis. Ze klaagt alleen maar tegen iedereen over Kitty maar zegt het niet in haar gezicht. En zo’n geforceerd stelletje vind ik ook niks.
Omg kunnen die microfoons niet uit als ze yogurt drap eten! Wordt er helemaal gek van
Volgens mij zijn ze op FOK helemaal weg van haar. Ik stem op Peter dat is de enige die oprecht overkomt.
Vind haar ook niks zeggends. Maarja nu lekker kleffen met Dimitri gaat haar denk wel helpen. Al zou ik het wel een leuke twist vinden als ze eruit wordt gestemd. Dat ze dan verliest van Kitty is dan wel zoete wraak.
Een witte, blonde, slanke, jonge vrijgezelle vrouw. Goh, had ik niet verwacht.
Hebben jullie idee of er een kijkers favoriete is? Bij het vorige seizoen waren er al snel favoriete zoals Jowi en Thomas
Ben de live stream aan het kijken en voor het eerst langer. En wordt nu zo gek van Vera . Hoop nu vooral dat zij eruit zal gaan. Gaat nu echt alleen maar over die kus
We kennen hem niet persoonlijk, mijn vriend zag 'm wel eens in de winkel waar hij werkte en maakte dan een babbeltje. Maar wat ik zo zie/weet is hij oprecht echt een hele lieve man met een goed hart, net zoals zijn partner.
Ahw Kitty maakt een mens-erg-je-niet bordspel. Dat vind ik wel erg leuk. In de afleveringen irriteerde ik mij aan Kitty, maar in de live stream is dat echt een stuk minder. Integendeel met Vera, die ben ik wel meer zat.
Ze gaan nu een spel spelen voor wie dat wil volgen. Nouja niet echt een spel. Ze hadden gisteren een lijstje moeten maken met spullen die ze uit de koffer willen en dat mocht niet meer wegen dan 2kg. Ze moeten het nu gaan wegen
Er zijn twee nieuwe bewoners!
Hebben de nieuwe bewoners nou de 2kg tasjes ingepakt voor de bewoners?
Edit: Oh wacht volgens mij wel al mogen ze er blijkbaar niet veel overzeggen.
Ik vind dat idee met die koffers dit jaar echt dom. Geef die mensen gewoon hun koffers.
Als kijker leer je een bewoner toch ook een beetje kennen door hun kledingstijl e.d., nu leent iedereen alles van elkaar en dragen ze dagen hetzelfde, saaiiiiii.
Mijn favo is peter. Hij blend lekker bij deze ‘jonge’ groep. En heb hem vd week zien dansen en het was geniaal om te zien. Alsof hij op broadway stond. Hij lijkt mij zo relaxed en aardig?!
Kitty is nog steeds mn minst favo gewoon omdat zij alles om haar kan laten draaien. En vind haar ook niet hygiënisch qua eten maken etc (maar dat is meer een persoonlijke issue )Ben wel blij dat het roze pak inmiddels verwisseld is naar een zwart lounge pak.
Vond klein beetje lullig dat ze Nouchine het alleen liet regelen. Ze hadden beter kunnen zorgen dat ze er zou staan met een Tobias of Nawel. Dan had ze hem zonder problemen kunnen vangen. Vraagt wel wat onderhandelingen en discussie, maar vond nu wel erg makkelijk gedaan door Tobias en Nawel. Ze hebben niet echt hun best gedaan (van wat ik zie tenminste).
Heb wel idee dat Kitty goede mensen kennis heeft. Ze heeft wel snel door of iemand een rol speelt of niet.
Haha die montage tussen Kristoff en Kitty. Van de nieuwe enemies!! Drama
Wanneer mogen we Kristoff eruit stemmen? Hij wordt steeds erger. En Kitty heeft het idd goed door hoe mensen zijn, knap. Maar vind dat ze soms wel wat overdreven/lang gereageerd als het niet eens over haar gaat. Lief dat ze het opneemt voor een ander maar het gaat zo lang door.
Woow Kristof is echt een hork, dat gedoe met die pizza
Begrijp ik het nou goed dat Nawel vegetarisch eet maar dat Kristof haar vega portie ook wil terwijl hij vlees eet?
Ja ze kan het indd moeilijk loslaten. Maar snap het ook wel met zo kwal als Kristoff . Ben Kitty echt wel meer gaan waarderen nu ik ook de live stream volg. Dus hoop dat ze de eliminatie overleefd.
En ja Kristoff wilde persé ook een stukkie omdat hij niet kan wachten om zijn beurt. Raar mannetje.
Voor Sercan liep het niet goed af toen hij een grote mond gaf aan Kitty. Hoop dat Kristoff nu ook zijn eigen graf gegraven heeft