Haha! Fijn dat het zo gewaardeerd wordt! Ik bleef maar typen en dacht jezus dit gaat toch niemand lezen
Haha ik vond het ook leuk om te lezen! Goed om te weten dat pizza gate op de livestream iets minder heftig was, maar ik heb alsnog een hekel aan Kristof gekregen. Ik vond Kitty in het begin erg irritant maar zie nu wel dat zij gewoon erg direct is en zegt wat er in haar hoofd omgaat. Alsnog niet mijn favoriet maar leuker dan een Dimitri of Vera. Vind het wel triestig dat ze dan gaan faken voor een betere positie.
Nominaties
Heeel erg balen dat het tussen Kitty en Peter gaat. Ik ben eigenlijk bang dat Peter er dan uitgestemd wordt nu?
Zou leuk zijn als ze net als in BB AustraliĆ« ook een geheime zaal hebben maar volgens mij kan dat niet echt met de exit die ze hebben in de tuinā¦
In het huis zelf is geen geheime ruimte. Vorig jaar was die er wel naast de keuken en is die kamer enkel gebruikt voor het bezoek dat de bewoners kregen achter spiegelglas. Maar er is nog altijd het data-centrum. Dat is wel op een andere locatie, maar is altijd mogelijk.
Ik hoop dat Peter erin blijft, maar ik vind het heel moeilijk deze twee tegen over elkaar. Vorige keer had ik wel een voorkeur voor Kristof erin, maar maakte het minder uit.
En of Dimi en Vera fake zijn? Ik weet het niet. Kitty met haar mensenkennis weet het wel, maar ik geloof wel dat ze oprecht interesse in elkaar hebben.
Dat zat er al een paar dagen aan te komen en is niet nu ineens voor de nominaties van zaterdag.
Ja alleen zeggen ze altijd gedag in de tuin, waar dan Geraldine/Peter en een cameraploeg staat om diegene op te halen. Op dat moment maakt degene die het huis verlaat contact met iemand uit de buitenwereld en zou dan weer in quarantaine moeten⦠Als ze de exit veranderen denk ik dat het opvalt voor de bewoners.
ja, inderdaad.
Daar hadden ze het net zelf ook over op de livestream. Buiten is echt wel letterlijk buiten.
Toen Jill en Julie vorig jaar naar de whiteroom (=data center) zijn gebracht zal dat via de game room gebeurd zijn.
Ja, dat was toen ook een geheime missie toch?
Ik dacht dat @Loempia zei dat meerdere bewoners twijfelden aan Vera en Dimitri, vandaar! Maar we zullen zien!
Ja, Peter ook. En Kitty dringt haar mening dat het allemaal gespeeld is (want zij ziet dat) hierover op aan andere zoals Tobias, maar die antwoorde erg diplomatisch. Het zijn ook zijn kamergenoten natuurijk en mensen waar hij graag bij hangt.
Maar Nouchine zei dat ze ook wel dacht het echt kon zijn.
Ah zo Ik weet trouwens ook niet zo goed wat ik van Tobias moet vinden, hij reageert vaker diplomatisch heb ik het idee. Maar misschien hebben we hem ook gewoon nog niet genoeg gezien. Zou wel fijn zijn als hij naar team Nawel/Salar/Nouchine/Kitty gaat, daar hoop ik stiekem op!
Salar vind ik trouwens echt leuk, hij is echt zo enthousiast en excited over het spel, hoop dat hij er wel even in blijft. Ben ook benieuwd naar de nieuwe bewoners!
Oh, jij vindt Salar leuk.
Ik heb echt een heel ander idee over hem.
Ik vind hem echt verschrikkelijk.
Ergens de eerste dagen was hij bezig over hoe hij Iraanse vrouwen gestoord vond en dat vond ik zo raar hoe hij zijn mening aan het verkondigen was. Ik vind hem ook vals en hij probeert de groene kamer naar zijn hand te zetten. En veels te ijdel (mooie man wel), hij bedraagt behalve roddelen met zijn groene kamervrienden weinig toe aan het programma. Stelt nooit wat leuks voor, heeft geen inspirerende ideeƫn in de keuken, hij speelt weinig mee met spontane spelletjes. Neen, mijn type.
Komen er weer nieuwe bewoners? Of bedoel je Amy en Eveline?
Ik kijk geen programmaās, enkel de live streams. Dus misschien zeg ik hier dan al teveel? Hoeveel dagen lopen de afleveringen achter?
Hahaha ja ik bedoel Amy en Eveline. Die zijn nog niet op TV geweest! Ik kijk dus enkel de uitzendingen.
Dat over Iraanse vrouwen vind ik ook niet oké nee, waarom zei hij dat dan?? Verder is niemand op TV inspirerend hoor. Enige wat je ze ziet doen is elke dag sporten, veel gezeur van Kitty, Kitty die kookt en bakt en Dimitri die alles doet wat Kitty zegt⦠Oh en gesprekken over de mannen/vrouwen vanuit beide kanten. Ik heb ze ook nog geen spelletjes zien spelen. Moet wel zeggen dat ik niet super goed op heb gelet deze laatste paar afleveringen.
Gisteren was dat Grace safe was, Vera en Dimitri zoenden en dat Kitty boodschappen had gedaan, en de pizzaās. Volgens mij was dat het, kan het me even niet meer zo goed herinneren ha ha.
Ze waren in de groene kamer bezig over op wat voor types je zou vallen en of Salar een Nederlands meisje wil of een voorkeur heeft voor Iraans. Salar zijn ouders zijn afkomstig uit Iran en hij bezoekt het land ook geregeld omdat er nog beetje familie woont. Maar hij is wel Nederlander.
En toen begon hij op een nogal aparte manier uit te leggen waarom hij geen Iraans meisje wilde.
Ook in het data centrum vond ik hem al betweterig tegen over Nawel. Tuurlijk Nawel is soms beetje naief en vond het heel intens om als nieuwelingen de nominatie te doen. Salar zat onmiddellijk in het spel. Ik houd ook niet zo van competitiebeesten, dus ik heb hem ook nooit echt sympathiek gevonden.
Kitty en Peter vinden het wel echt fake tussen Vera en Dimi. Voor hun is de liefde niet oprecht*. De andere bewoners geloven (denk ik) wel dat het ādeelsā echt is. Alleen vinden ze het ook allemaal wel snel gaan en wordt erg de nadruk op gelegd. Sommige worden dat beu. En sommige vinden het wel toevallig allemaal nu net voor de eliminatie.
En Dimi heeft gezegd dat hij het spel speelt en hij zal dus alles aan doen om in het spel te blijven. Daarom wordt er ook getwijfeld aan de oprechtheid. En Vera kan sowieso niks goeds doen in de ogen vn Kitty š„²
- van wat ik heb gehoord
Een uurtje geleden zei Nouchine tegen Nawel dat ze het wel gelooft langs de kant van Vera, maar minder van Dimi. Maar Nouchine kan Dimi ook niet goed verdragen.
Vandaag wel! Sowieso nu het diy mens-erg-je-niet van Kitty. Ze hebben ook vanmiddag met een balletje gespeeld. Maakte ze competitie van en later hadden ze ālolā met een ballon.
Maar eerlijk ik mis ook de sauna, jacuzzi en Petanque
Nee precies. Kitty heeft niks met Vera dus zij zal het dan ook niet oprecht vinden uit haar kant. Dus iedereen denkt het er zijne erover, maar merk wel dat sommige het snel vinden gaan en dat ze gelijk samen willen slapen. Maarja de bewoners zelf maken en er ook weer grappen over dus ik vind het vooral ongemakkelijk
Ik snap hun mening over snel gaan niet zo goed. Zouden ze al 5 keer gekust hebben? Misschien net.
En ze hebben gisteren gewoon naast elkaar gelegen, gepraat, gezoend en meer gepraat.
Dimi had er wel graag blijven liggen, maar Vera had al snel beslist: effe praten en misschien vanavond samen slapen.
Ik ben pas begonnen met wat intensiever kijken van de live streams. Maar misschien is dat dan indd alleen de woorden van Kitty en Peter. Die vinden dat wel echt. En opzich ging het wel snel toch? Eerst de kus en volgende avond bij elkaar willen liggen. Misschien vinden sommige het ook wat ongemakkelijk en weten ze geen houding te geven. Helpt ook niet echt dat de mannen soms (Dimi ook) rare opmerkingen maken erover. Als ze het nou allemaal meer negerenā¦
Goh, ik vind dat naast elkaar liggen precies niet zo gek. Ik zou dat ook wel willen.
En Vera had een lange broek aan terwijl ze normaal een kort shortje en topje aan heeft om te slapen. Ik vond ze net heel braaf.
Oh ik vond het ook niet spannend hoor haha. Maar zelf vond ik het wel snel gaan, maar das ook persoonlijk. Ik zou eerst lekker stiekem doen haha. Maarja ja bent ook 24/7 met elkaar dan is het misschien ook wel logisch dat je sneller samen vooruit gaat.
Vera vond het trouwens ook wel snel gaan, maar is er ook wel blij mee. Dit zei ze gisteren tegen Grace.
Oh ja ik bedoelde op tv he! Omdat @stervis zei dat Salar geen initiatief toont en vooral roddelt met anderen. Maar dat zie je van niemand op tv behalve Kitty mtb koken en broodjes maken.
Ik houd ook niet van dat super tactische maar vind Salar juist wel leuk omdat je ziet dat hij er zo van geniet en zo enthousiast wordt als hij erover praat. Jammer dat hij dan verder stomme opmerkingen maakt.
Hopelijk gaan de bewoners de volgende keer stemmen op Vera en Dimitri juist omdat een koppel te sterk is