Ik hoop dat ze volgende week allemaal mogen stemmen. Brengt ook weer spanningen. Ik zou het heel erg jammer vinden als Peter weg moet. Ik vind hem wel tof.
Jill is er vorig jaar ook een paar dagen uit geweest toen ze naar het ziekenhuis moest. Toen moest ze in quarantaine in een hotel. Ik heb hoop op een twist en dat dat ook gebeurd met Kitty of Peter. Gebeurd vast niet maar goed. Dimitri kreeg vrijstelling omdat het publiek op hem gestemd zouden hebben voor vrijstelling (publiekslieveling). Ik kan mij daar echt niks van voorstellen⊠dat was nog voor het zoenen met Vera trouwens
Ik was ook verbaast dat Dimitri publiekslieveling was. Maar goed, je weet niet hoeveel rekening ze houden met de stemmen van de âkijkersâ. Uiteindelijk bepalen de programma-makers wat ze met de mening van de kijkers doen.
Ja dat Dimitri dat won snapte ik ook niet helemaal. Kwam ook beetje uit de lucht vallenâŠ
Inderdaad, daarom zeg ik ook dat ik mij er niks bij kan voorstellen Na mijn idee vinden veel mensen Peter de leukste van het groepje wat over was. Had toen ook wat dingen/polls gezien op Twitter. Ook een poll van BB zelf⊠Ging toen geloof ik om Peter, Dimitri, Kitty en Vera
Weer twee nieuwe jonge mensen in ât huis. Niet echt divers allemaal. Volgens mij heeft BB een nieuwe missie en willen ze zoveel mogelijk koppels creĂ«ren.
Waar zijn ze gebleven? Zitten ze in de gameroom?
Zelfs sommige bewoners hoorde ik klagen dat de enige 2 oudere op de nominatielijst staan en dus één oudere weg moet. Wordt echt een bb meets love island
Edit: Of bedoel je gewoon de nieuwe vrouwen, Amy en Evelien?
Ik vind er tot nu toe echt weinig aan. Vond Australië zoveel leuker.
BB kondigde toch ook aan dat de kijker nog meer gaat bepalen⊠Nou daar is ook nog weinig van gekomen
Ik kijk alleen de aflevering dus Amy en Evelien inderdaad. Zijn er nog meer nieuwe bewoners? Als straks ook nog eens Kitty of Peter vertrekt dan is 90% jong en zien ze er bijna allemaal hetzelfde uit.
Oh nee zijn verder geen nieuwe haha. Ik dacht dat je het op de stream zag, want je deelde het net. Dus ik koppelde het niet gelijk aan de uitzending.
En ja echt weinig divers deze groep. Zo jammer weer van BB
Spoiler livestream
De vader van Kity is overleden maar ze blijft in het huis. Omdat ze al genomineerd is denk ik?
Nee daar lijkt het niet op. Ze heeft het over om de begrafenis bij te wonen via een livestream. BB heeft nog wel gevoel voor privacy en heeft gestopt met het filmen van Kitty haar verhaal, dat ze dus nu verteld aan de andere bewoners. Ze mag van BB ook vandaag bellen met haar moeder. Heb wel te doen met haar.
O dat is fijn!
Heel sneu voor Kitty. En ook een hele moeilijke keuze voor haar om te blijven lijkt me. Tenzij ze zaterdag natuurlijk naar huis wordt gestemd, dan kan ze de uitvaart alsnog bijwonen
Zou ze als ze er niet uitgestemd is serieus blijven. Vind ik toch wel heftig.
Keek de aflevering van gister maar ze komt echt over als een eenzaam, ongelukkig mens. En hoewel ik dr bloedirritant vind, vind ik dat wel sneu.
Omwille van de eenzaamheid wil ze ook in het huis blijven, dat heeft ze ongeveer letterlijk gezegd.
Ze is zo blij met deze kans.
Vind het zo sneu voor haar. Nu je dit weet en ze waarschijnlijk naar huis moet. Ze klinkt echt heel eenzaam. Misschien vangt haar bb idiool Jill haar wel op. Niet dat dat de eenzaamheid helpt, maar zou wel leuk zijn.
Ja maar snap ook niet hoe in haar ogen BB haar eenzaamheid zou oplossen. Ja de 3 maanden die ze eventueel daar zou zitten. Maar daarna? Iedereen in dat huis gaat ook weer terug naar zn eigen leven.
En daarom vind ik het nog zieliger. Dat ze denkt dat BB daar bij zal helpen. Is indd tijdelijk. Ze had het ook over dat ze nu voor het eerst iets doet voor haar zelf, dit avontuur. Dat draagt ook bij dat ze in bb wil blijven. Ze weegt veel aan bb, terwijl het natuurlijk ook maar een spel/experiment is.