Big Brother

Ik heb op Peter gestemd want ik gun het Kitty ook dat ze gewoon naar de uitvaart van haar vader gaat. Wie weet zijn er toch mensen die nu door het programma contact met haar opnemen om iets op te bouwen.

Ik cringe zo van Vera als ze met anderen over Dimitri praat. ā€˜We hebben gezoeeeeeend’ Zo nep, geloof echt niet dat zij oprecht is.

Volgens mij kon ze vanwege Corona niet naar zijn uitvaart. Maar het lijkt mij wel fijn om met mijn moeder te zijn, zij is tenslotte ook alleen.

Huh vanwege Corona niet naar de uitvaart van je eigen vader? Kiezen ze zoveel mensen vóór haar?

1 like

Ik stem op Peter. Vind hem heel aardig overkomen en hij mengt veel beter met de anderen. Hoop echt dat hij erin blijft. Vind de buien van Kitty ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

Vind wel super irritant dat ze op zaterdagavond de liveshow doen, wanneer ook WIDM wordt uitgezonden. Ik mis het wel dat nu vrijdagavond niks gebeurt. Voelt nu veel langer tot er iets gebeurt.

En wanneer mogen de kijkers dingen bepalen etc? Het valt nu allemaal zo tegen i.v.m vorig seizoen. Vond dat huismeesterschap ook wel een leuke toevoeging toen.

Hoop dat Peter mag blijven.

Vind kitty veelste veel in een slachtoffer rol zitten. Ze beĆÆnvloed de sfeer echt negatief
Gisteren was ze meer van slag om die ā€˜verloren’ ballonnen proef. Het feit dat ze alleen thuis zit etc ipv het overlijden van haar vader. Vind ook wel dat ze een soort van in bescherming genomen moet worden?

Het is zo’n beschadigde vrouw die bang is om alleen te zijn en ja dat is zeker sneu de eenzaamheid maar een progamma zoals BigBrother is daar echt niet de plek voor

7 likes

Blijkbaar🤷 Misschien wonen ze niet in de buurt.

Wel heftig dat Kitty zegt dat haar grootste angst is om naar huis te gaan. Hoop dat ze goede nazorg krijgt

2 likes

Ik hoop ook dat Peter mag blijven. Echt een leuke man volgens mij. Kitty heeft ook wel leuke momenten maar over het algemeen is ze zo negatief. Ze zegt steeds dat ze echt niet naar huis wil terwijl haar schoondochter elk moment kan bevallen dus dat is dan toch juist een mooi vooruitzicht om naar terug te gaan. Ze lijkt zo gefixeerd op de negatieve dingen dat ze de positieve niet meer ziet. Maarja dat is misschien ook wel makkelijk praten vanuit mij

We weten ook niet hoe hecht de banden met haar kinderen zijn. Die kinderen heb vroeger ook veel mee gemaakt, dus misschien zijn ze uit elkaar gegroeid?
Ze heeft meerdere malen aangehaald dat ze afgelopen jaar erg eenzaam is geweest. Ze is zo blij met deze unieke kans. Dat zullen alle bewoners wel zijn, maar het lijkt alsof het voor haar echt bijna een soort lifesaver is, terwijl het voor de andere gewoon heel erg leuk is. Idem voor naar huis te gaan: iedereen gaat het vreselijk vinden, maar zij gaat het vreselijk vinden + terug naar de eenzaamheid.

3 likes

Nee klopt dat weten we ook niet dus daar moet ik eigenlijk ook niet over oordelen. Dat ze erg eenzaam is hoorde ik haar ook vertellen, sneu hoor voor haar. Hoop ook zoals hierboven ook gezegd werd dat er goede nazorg is als ze het huis uit moet.

Misschien komt er nog wel een plottwist zodat ze beide mogen blijven…zou ook wel leuk zijn

1 like

Zo Kitty gaat los.

1 like

Denk dat Kitty er wel uit gaat vanavond. Hopelijk komen er hierna wel meer oudere deelnemers.
Vera vind ik zo irritant, van mij mag zij er wel uit. Nouchine vind ik juist superleuk, echt aardig en vrolijk en leuk.

Kitty heeft echt psychologische nazorg nodig.

Dat zeker

Zo inderdaad, ze blijft overal ook zo in hangen

1 like

Ja, ik denk dat Kitty wilde ontsnappen aan haar echte leven. Best sneu. Ze heeft ook in het huis verteld dat ze heel veel schulden heeft.

3 likes

Ze heeft idd hulp nodig. Sneu om haar zo geknakt te zien

Ja inderdaad voor haar was dit om haar echte leven te vergeten, maar het is duidelijk dat dat haar niet heeft geholpen, ze heeft ook niet door dat ze enorm in de zie je wel slachtoffer houding zit

Klopt het dat de aflevering van vandaag nog niet op Videoland staat?

1 like