Op Instagram reageerde Jill niet even enthousiast op Kitty, dan omgekeerd het geval was.
Jill is ook maar een jonge vrouw die haar niet persoonlijk kent.
Vera kwam daar toch ook om vrienden te maken omdat dat irl lastig was oid? Nja ik gun Kitty deze ervaring iig wel. Dat ze eenzaam was wil toch niet zeggen dat ze denkt dat het daarna niet meer zo zal zijn, of dat ze BB als een oplossing ziet. Misschien leek het haar ook buiten dat om gewoon een hele leuk ervaring.
En beetje gekke opmerking dat Jill haar misschien wel opvangt erna, alleen maar omdat Kitty haar leuk vond
Hoop iig dat er wat oudere nieuwe bewoners bijkomen nu Kitty of Peter eruit gaat zodat er wat meer balans in die groep komt. Hoeft niet meteen 60-ers, maar nu zijn ze gemiddeld wel heel jong.
Oh dat wist ik niet. En bedoel het niet zwaar, meer dat Jill dan haar bij het hek zou opwachten (niet meer dan dat) Maar goed de liefde is blijkbaar niet wederzijds xD
Sercan werd na zijn exit wel opgewacht door de oude bb bewoners (buiten het huis). Dus zo gek is het niet. En Liese kende Sercan, maar echt heel veel bewoners waren samen gekomen voor Sercan o.a Jill. Dus vond het niet zo gek idee, maarja dan moeten ze dat wel beide leuk vinden
En had het meer over een cameo dan echt dat Jill ervoor haar is. Dat zou indd een beetje gek zijn
Ik had dat niet helemaal door, dat Kitty thuis zo eenzaam was, tot ik haar gisteren zag huilen onder de douche. Wel echt sneu inderdaad en dat dat waarschijnlijk dus ook zwaar meeweegt in haar beslissing om niet naar huis te gaan voor de begrafenis van haar vaderā¦
@Loempia Sercan werd toch niet opgewacht in Amsterdam maar uitgenodigd om mee te chillen in Belgiƫ? Zo had ik het begrepen!
Nee niet Aādam, maar dacht dat ze in Mechelen voor hem samen kwamen, maar dat was dan anders. Zij kwamen samen en Sercan was uitgenodigd. Dacht het om hem ging, dan heb ik dat verkeerd gezien
Ik hoop gewoon dat er een plottwist komt en ze allebei mogen blijven haha (vast niet)
Maar gun 't ze allebei wel. Kan zo vijf andere deelnemers opnoemen die ik graag zie vertrekken
Ah ja alsnog leuk dat ze hem uitnodigden natuurlijk, dat zou iemand als Kitty ook helemaal geweldig vinden denk ik inderdaad.
Ik hoop ook op een plottwist!!
Vind het wel ongemakkelijk om te zien dat iedereen zo vrolijk/melig doet en dat Kitty er een beetje verloren bij loopt
Aaah ik irriteer me er steeds meer aan dat de twee ouderen zijn genomineerd. Ik vind Vera vanaf het begin al niet echt oprecht en dat wordt steeds meer. Vind het stom dat Peter of Kitty weg moet, terwijl zij het allemaal het beste door hebben. Love die datingprogrammaās maar vind het nu irritant dat het hier ook op een datingprogramma begint te lijken met vrijwel alleen jonge mensen.
Ik heb toch gestemd dat Kitty mag blijven in het huis. Denk dat Peter beter met een exit kan omgaan. Kitty komt op mij over als een hele eenzame vrouw thuis. Baal er ook van dat Peter en Kitty zijn genomineerd. Had liever twee jongeren gehad.
Ik heb op Peter gestemd want ik gun het Kitty ook dat ze gewoon naar de uitvaart van haar vader gaat. Wie weet zijn er toch mensen die nu door het programma contact met haar opnemen om iets op te bouwen.
Ik cringe zo van Vera als ze met anderen over Dimitri praat. āWe hebben gezoeeeeeendā Zo nep, geloof echt niet dat zij oprecht is.
Volgens mij kon ze vanwege Corona niet naar zijn uitvaart. Maar het lijkt mij wel fijn om met mijn moeder te zijn, zij is tenslotte ook alleen.
Huh vanwege Corona niet naar de uitvaart van je eigen vader? Kiezen ze zoveel mensen vóór haar?
Ik stem op Peter. Vind hem heel aardig overkomen en hij mengt veel beter met de anderen. Hoop echt dat hij erin blijft. Vind de buien van Kitty ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
Vind wel super irritant dat ze op zaterdagavond de liveshow doen, wanneer ook WIDM wordt uitgezonden. Ik mis het wel dat nu vrijdagavond niks gebeurt. Voelt nu veel langer tot er iets gebeurt.
En wanneer mogen de kijkers dingen bepalen etc? Het valt nu allemaal zo tegen i.v.m vorig seizoen. Vond dat huismeesterschap ook wel een leuke toevoeging toen.
Hoop dat Peter mag blijven.
Vind kitty veelste veel in een slachtoffer rol zitten. Ze beĆÆnvloed de sfeer echt negatief
Gisteren was ze meer van slag om die āverlorenā ballonnen proef. Het feit dat ze alleen thuis zit etc ipv het overlijden van haar vader. Vind ook wel dat ze een soort van in bescherming genomen moet worden?
Het is zoān beschadigde vrouw die bang is om alleen te zijn en ja dat is zeker sneu de eenzaamheid maar een progamma zoals BigBrother is daar echt niet de plek voor
Blijkbaar𤷠Misschien wonen ze niet in de buurt.
Wel heftig dat Kitty zegt dat haar grootste angst is om naar huis te gaan. Hoop dat ze goede nazorg krijgt
Ik hoop ook dat Peter mag blijven. Echt een leuke man volgens mij. Kitty heeft ook wel leuke momenten maar over het algemeen is ze zo negatief. Ze zegt steeds dat ze echt niet naar huis wil terwijl haar schoondochter elk moment kan bevallen dus dat is dan toch juist een mooi vooruitzicht om naar terug te gaan. Ze lijkt zo gefixeerd op de negatieve dingen dat ze de positieve niet meer ziet. Maarja dat is misschien ook wel makkelijk praten vanuit mij
We weten ook niet hoe hecht de banden met haar kinderen zijn. Die kinderen heb vroeger ook veel mee gemaakt, dus misschien zijn ze uit elkaar gegroeid?
Ze heeft meerdere malen aangehaald dat ze afgelopen jaar erg eenzaam is geweest. Ze is zo blij met deze unieke kans. Dat zullen alle bewoners wel zijn, maar het lijkt alsof het voor haar echt bijna een soort lifesaver is, terwijl het voor de andere gewoon heel erg leuk is. Idem voor naar huis te gaan: iedereen gaat het vreselijk vinden, maar zij gaat het vreselijk vinden + terug naar de eenzaamheid.