Big Brother

Nee klopt dat weten we ook niet dus daar moet ik eigenlijk ook niet over oordelen. Dat ze erg eenzaam is hoorde ik haar ook vertellen, sneu hoor voor haar. Hoop ook zoals hierboven ook gezegd werd dat er goede nazorg is als ze het huis uit moet.

Misschien komt er nog wel een plottwist zodat ze beide mogen blijven…zou ook wel leuk zijn

1 like

Zo Kitty gaat los.

1 like

Denk dat Kitty er wel uit gaat vanavond. Hopelijk komen er hierna wel meer oudere deelnemers.
Vera vind ik zo irritant, van mij mag zij er wel uit. Nouchine vind ik juist superleuk, echt aardig en vrolijk en leuk.

Kitty heeft echt psychologische nazorg nodig.

Dat zeker

Zo inderdaad, ze blijft overal ook zo in hangen

1 like

Ja, ik denk dat Kitty wilde ontsnappen aan haar echte leven. Best sneu. Ze heeft ook in het huis verteld dat ze heel veel schulden heeft.

3 likes

Ze heeft idd hulp nodig. Sneu om haar zo geknakt te zien

Ja inderdaad voor haar was dit om haar echte leven te vergeten, maar het is duidelijk dat dat haar niet heeft geholpen, ze heeft ook niet door dat ze enorm in de zie je wel slachtoffer houding zit

Klopt het dat de aflevering van vandaag nog niet op Videoland staat?

1 like

Ik had wel medelijden met kitty, maar het is wel het spel. Hoop dat ze goede nazorg krijgt.

Ben benieuwd naar komende week met de knop! Ook wel leuk dat er weer een huismeester komt.

Ben kristoff wel heel erg zat, hoop dat hij het niet gaat worden.

1 like

Ik vind het fijn dat Peter mag blijven. Kreeg bij Kitty op een gegeven moment het idee dat ze het probeerde af te dwingen dat zij zou kunnen blijven door steeds maar weer te blijven herhalen waarom het voor haar zo erg zou zijn. Maar op iemand stemmen uit medelijden is ook niet de bedoeling. Hopelijk scheelt het ook wat qua negativiteit, helemaal prima hoor om jezelf te uiten maar de uitzendingen waren zó gevuld met Kitty die klaagt/zichzelf blijft herhalen.

3 likes

Kitty had ook echt niet langer kunnen blijven. Ze trekt alles zo erg aan. Dat had ze toch niet langer vol kunnen houden. Denk dat haar vertrek ook beter voor de sfeer zal zijn.

1 like

Ik heb de livestream na de uitzending een beetje gevolgd en af en toe ging het gesprek over Kitty en volgens mij vinden ze het niet zo erg dat ze weg is. Ze mengde zich helemaal niet in de groep en stond alleen maar hele dagen in de keuken. Ze voegde niks toe aan de groep behalve dat ze kookte, schoonmaakte en het eten opschepte.

Het viel me gisteravond ook op dat Dimi wat afwezig was en totaal geen connectie met Vera had. Zij leek hem vaak aan te kijken voor wat aandacht ofzo maar er gebeurde niks, geen gesprekken, momentjes of wat dan ook. Maar verder weet ik het ook niet, het was maar 1-2 uur ofzo dat ik gekeken heb (livestream 1 uur teruggespoeld en dan stukjes skippen).

1 like

Ik heb ook even gekeken en dat van Dimitri viel mij ook op, Vera keek zwijmelend naar hem maar hij stond er maar een beetje koeltjes bij en met andere dingen bezig leek het

Heftige exit zeg, wat een gescheld en negativiteit… Zo wil je toch ook niet weggaan? Ben nu wel blij dat Peter erin is gebleven.

Spoilers livestream

Ik kijk de livestream niet maar las wel over 3 potentieel nieuwe bewoners: een psychologe, een kapper en iemand die van musicals en dansen houdt!

1 like

Ja kreeg op een gegeven moment ook wat last van plaatsvervangende schaamte.

2 likes

Ja ik ook, het bleef maar doorgaan, zelfs in de studio. Lijkt echt alsof ze BB zag als oplossing voor al haar problemen… Ben wel benieuwd naar maandag, hoe en welke van de bewoners het koken gaan oppakken!

1 like

Nou ook gewoon alsof ze vond dat ze door haar verleden/problemen meer recht erop had dan een ander om te blijven ofzo? Ze leek ook boos om dat ze net haar eruit gestemd hadden want zij deed eindelijk iets voor zichzelf. En denk ook dat die hoofdfocus op koken/poetsen ook deels was om ‘belangrijk’ in het huis te zijn en daarmee proberen te voorkomen dat ze weggestemd zou worden, terwijl ik denk dat zowel voor haar als haar plek in de groep het beter was geweest als daar meer balans in had gezeten.

3 likes

Hoe ze reageert nadat vera die vrijstelling kreeg. Wat een naar mens zeg.

1 like