Big Brother

Ik had wel medelijden met kitty, maar het is wel het spel. Hoop dat ze goede nazorg krijgt.

Ben benieuwd naar komende week met de knop! Ook wel leuk dat er weer een huismeester komt.

Ben kristoff wel heel erg zat, hoop dat hij het niet gaat worden.

1 like

Kitty had ook echt niet langer kunnen blijven. Ze trekt alles zo erg aan. Dat had ze toch niet langer vol kunnen houden. Denk dat haar vertrek ook beter voor de sfeer zal zijn.

1 like

Ik heb de livestream na de uitzending een beetje gevolgd en af en toe ging het gesprek over Kitty en volgens mij vinden ze het niet zo erg dat ze weg is. Ze mengde zich helemaal niet in de groep en stond alleen maar hele dagen in de keuken. Ze voegde niks toe aan de groep behalve dat ze kookte, schoonmaakte en het eten opschepte.

Het viel me gisteravond ook op dat Dimi wat afwezig was en totaal geen connectie met Vera had. Zij leek hem vaak aan te kijken voor wat aandacht ofzo maar er gebeurde niks, geen gesprekken, momentjes of wat dan ook. Maar verder weet ik het ook niet, het was maar 1-2 uur ofzo dat ik gekeken heb (livestream 1 uur teruggespoeld en dan stukjes skippen).

1 like

Ik heb ook even gekeken en dat van Dimitri viel mij ook op, Vera keek zwijmelend naar hem maar hij stond er maar een beetje koeltjes bij en met andere dingen bezig leek het

Heftige exit zeg, wat een gescheld en negativiteit
 Zo wil je toch ook niet weggaan? Ben nu wel blij dat Peter erin is gebleven.

Spoilers livestream

Ik kijk de livestream niet maar las wel over 3 potentieel nieuwe bewoners: een psychologe, een kapper en iemand die van musicals en dansen houdt!

1 like

Ja ik ook, het bleef maar doorgaan, zelfs in de studio. Lijkt echt alsof ze BB zag als oplossing voor al haar problemen
 Ben wel benieuwd naar maandag, hoe en welke van de bewoners het koken gaan oppakken!

1 like

Hoe ze reageert nadat vera die vrijstelling kreeg. Wat een naar mens zeg.

1 like

En steeds dat gezeik van “Doe je alles voor anderen wordt je daar op afgestraft”. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Ze wordt gewoon afgestraft, omdat ze zich afzonderd en heel veel negativiteit brengt in de groep. En leek ook steeds meer dat ze bewoners tegen elkaar wilde opzetten met haar negativiteit. Haar afkeer tegen Vera was ook kinderachtig. Tobias kreeg ook steeds rare blikken van Kitty als hij even met Vera ging praten.

5 likes

Zie al de eerste nieuwe bewoner op de livestream. En het is geen jong persoon :grin:

2 likes

Ik vind Kitty een beetje zielig maar ik erger me ook kapot aan haar. Dat slachtofferige idd, kan er niet zoveel mee. BB is niet de oplossing voor je problemen.

3 likes

Net 2 nieuwe erin. Ik keep net op tijd de livestream toen ze binnen kwamen.
:stuck_out_tongue:

2 likes

Gaat hard vandaag!
Leroy is bekend van Lang Leve de Liefde.

1 like

Salar heeft z’n koffer terug, was echt hilarisch haha

5 likes
Samenvatting

Nouchin

Is huismeester door de rode knop.

1 like

Julio lijkt me een hele lieve man.

1 like

Amy die zegt dat ze niet van verandering houdt. Hoe doe je dan mee aan big brother :confused:

9 likes

Over nominaties?
Ja, met momenten was dat ook heel erg.
Tot Els en Nathalie waren opgestapt. Dan was het paar weken rustig.

Ik geef Salar er de schuld van. Maar ik vrees dat hij er dit weekend nog niet uit zal liggen.

1 like

Ik vind Salar al van in het data centrum manipulatief.
Nawel onmiddellijk vanaf dag één laten beloven om samen naar het einde te gaan. De laatste dagen stelt Nawel zich terecht vragen bij zijn gedrag en nu gaat hij bij de jongens klikken dat ze zwak en labiel is.

Hanne en Leroy zijn de nieuwe Michel en Julie

Och och, Dimitri is echt niet into Vera

7 likes