Big Brother

En steeds dat gezeik van “Doe je alles voor anderen wordt je daar op afgestraft”. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Ze wordt gewoon afgestraft, omdat ze zich afzonderd en heel veel negativiteit brengt in de groep. En leek ook steeds meer dat ze bewoners tegen elkaar wilde opzetten met haar negativiteit. Haar afkeer tegen Vera was ook kinderachtig. Tobias kreeg ook steeds rare blikken van Kitty als hij even met Vera ging praten.

5 likes

Zie al de eerste nieuwe bewoner op de livestream. En het is geen jong persoon :grin:

2 likes

Ik vind Kitty een beetje zielig maar ik erger me ook kapot aan haar. Dat slachtofferige idd, kan er niet zoveel mee. BB is niet de oplossing voor je problemen.

3 likes

Net 2 nieuwe erin. Ik keep net op tijd de livestream toen ze binnen kwamen.
:stuck_out_tongue:

2 likes

Gaat hard vandaag!
Leroy is bekend van Lang Leve de Liefde.

1 like

Salar heeft z’n koffer terug, was echt hilarisch haha

5 likes
Samenvatting

Nouchin

Is huismeester door de rode knop.

1 like

Julio lijkt me een hele lieve man.

1 like

Amy die zegt dat ze niet van verandering houdt. Hoe doe je dan mee aan big brother :confused:

9 likes

Over nominaties?
Ja, met momenten was dat ook heel erg.
Tot Els en Nathalie waren opgestapt. Dan was het paar weken rustig.

Ik geef Salar er de schuld van. Maar ik vrees dat hij er dit weekend nog niet uit zal liggen.

1 like

Ik vind Salar al van in het data centrum manipulatief.
Nawel onmiddellijk vanaf dag één laten beloven om samen naar het einde te gaan. De laatste dagen stelt Nawel zich terecht vragen bij zijn gedrag en nu gaat hij bij de jongens klikken dat ze zwak en labiel is.

Hanne en Leroy zijn de nieuwe Michel en Julie

Och och, Dimitri is echt niet into Vera

7 likes

Echt opvallend he… Vind het wel sneu voor dr want andersom is het duidelijk wel zo.

3 likes

Blijft het zo stom vinden dat hun koffers werden achtergehouden en na 18 dagen nog steeds niet iedereen zijn koffer heeft. Vind het een beetje saai worden… Vond het ook altijd wel leuk om ze uitgedost te zien tijdens de liveshows.

1 like

Dimitri is echt een slappe vaatdoek, bah

2 likes

Ik vind die Amy echt irritant.

5 likes

Ik ben benieuwd naar de aflevering van morgen waarom ze zo boos op op Nouchin

Ik vind haar juist best leuk, meer relatable dan Vera of Nawel. Ik kijk wel alleen de uitzendingen op tv dus die discussie met Nouchine heb ik nog niet gezien

Weet niet of iedereen hier al mee bekend mee is (dus miss spuitelf), maar op deze website lees je vaak over de belangrijkste gebeurtenissen in de livestreams. Bigbrothernederland.nl

Vind het pijnlijk om te zien hoe Dimitri gewoon niet echt lijkt te reageren op Vera en haar dan maar kust. Terwijl ze eigenlijk gewoon een gesprek wilt over elkaars interesses etc. Niet dat ze zoenen erg vindt natuurlijk, maar ze wilt wat diepgang en Dimi geeft echt nul terug. Zo sneu voor haar. Is geen goed teken. Al weet ik niet hoe ze in de livestream zijn.

3 likes