Big Brother

Toch vind ik Vera hierin ook lafjes. Gister een hele relaas tegen anderen over dat ze diepgang wilt, en gaat zeggen dat ze niet meer naast hem wilt slapen etc om vervolgens met hem op bed te liggen lief te lachen en helemaal niks te zeggen.

4 likes

Iemand die de livestream volgt
 Van Amy weet ik wel ongeveer wat de ‘oude’ bewoners over haar denken, maar hoe zit het met Evelien? Hoe valt zij in de groep?

Ja dat is ook zo. Ook dat ze niet echt eerlijk was over wat haar dwars zat, maar ik verwijt dat ook wel aan haar ‘verliefdheid’. Vind het sowieso lastig om hoogte te krijgen van Vera. Volgens mij is ze ook best onzeker. Ze maakt zich best druk over wat anderen van haar denken. Zowel buiten als binnen het BB huis.

1 like

Ja eens. Vind het wel pijnlijk om te zien omdat zij echt vet verliefd lijkt en het zo mega overduidelijk is dat Dimi dit voor het spel doet. Benieuwd wat voor een staartje dit krijgt.

1 like

Dit indd! Je ziet echt dat Vera gevoelens heeft voor hem en hij is zo vlak. Ik hoop voor haar dat het niet te lang zo doorgaat. Dat zou ik wel sneu voor haar vinden, als hij zo met haar gevoelens speelt

1 like

Ook zo.
Zij probeert lief te zijn en hij toont beetje interesse omdat het ‘moet’.

Op zich goed, maar ze vinden het wel stom dat ze zoveel moeite heeft met haar open te stellen.
Ze hebben niets tegen haar, maar doen ook nog weinig moeite voor haar want ze moet het zelf maar doen.
Ze snappen ook wel dat ze niet helemaal past bij de jongere speelse andere vrouwen.
Maar Hanne en Vera zijn ook niet zo uitbundig.

1 like

Misschien ben ik blind, maar ik geloof niet dat Vera écht verliefd is hoor. Het komt in mijn ogen echt geacteerd over en een beetje kinderachtig ook

4 likes

Je kan stemmen!

Op wie zijn koffer terug mag krijgen :unamused:

Echt gaan we dit de komende weken nog doen? Beter doen ze een opdracht en krijgt gewoon iedereen zijn koffer terug. Nouchine heeft trouwens ook haar koffer terug. Dimi drukte op de rode knop en mocht iemand kiezen.

Ik vond dat eerst ook wel, maar volgens mij is ze gewoon zo als ze verliefd is. Ze praat ook zo over Dimi met Grace in de woonkamer als iedereen slaapt. Daarom denk ik niet dat het persé geacteerd is of ze moet echt heel goed zijn xD.
En ze heeft het ook over haar onzekerheid met Dimi*. Denk als je verliefdheid speelt je niet echt daarover gaat hebben of
 ze wil juist Dimi eruit xD

*de onzekerheid die ze voelt bij Dimi. Alleen praat ze daar dan niet over met Dimi zelf. Wat ik weer verwijt aan haar onzekerheid.

Ik hoop niet dat tussen Vera en Dimi nog twee maanden door gaat. Dimitri zie ik namelijk niet zo snel veranderen.

2 likes

Hij drukte vandaag op de rode knop en mocht iemands koffer kiezen. Hij koos Nouchine, want Vera lag te voor de hand liggend en ook niet zichzelf want hij denkt dus dat hij genomineerd zal worden

De bewoners hebben al mogen stemmen en
Nouchine (little bro/huismeester) heeft waarschijnlijk een keuze moeten maken dus twee spelers. Voormoedelijk was er gelijk spel qua stemmen. Dus ben ook erg benieuwd wie erop zullen staan. Hoop dus Dimi :see_no_evil:

3 likes

Nominaties zijn net bekendgemaakt in het huis

Leroy, Evelien en Amy

2 likes

Beetje flauw dat de nieuwelingen zijn genomineerd. Maar hoop dat Amy exit gaat.

5 likes

Oeps ging niet helemaal goed

Nominaties

Vind het echt zo stom en oneerlijk dat de nieuwe bewoners genomineerd worden. Echt stom dat dat mag
 Vorig jaar gebeurde dat ook

1 like

O no waarom Leroy? Ze hadden de laatste drie bewoners een weekje vrijstelling moeten geven. Dit wordt weer een saaie week😭

4 likes

Evelien snap ik wel; je ziet haar echt nooit (ik kijk alleen via tv)

3 likes

Toen Matt, Jerrel en Mike er met 3 in kwamen, waren ze de eerste week vrijgesteld.
Ik kan het me herinneren omdat ik Jerrel er onmiddellijk uit wilde en daar dus nog even op moest wachten.

2 likes

Klopt! Ik hoop volgende week echt op Kristof, Vera/ Dimi en Nawel. Krijgen we eindelijk drama!

4 likes

Indd echt zo stom dit -.-