Beetje flauw dat de nieuwelingen zijn genomineerd. Maar hoop dat Amy exit gaat.
Oeps ging niet helemaal goed
Nominaties
Vind het echt zo stom en oneerlijk dat de nieuwe bewoners genomineerd worden. Echt stom dat dat mag⦠Vorig jaar gebeurde dat ook
O no waarom Leroy? Ze hadden de laatste drie bewoners een weekje vrijstelling moeten geven. Dit wordt weer een saaie weekš
Evelien snap ik wel; je ziet haar echt nooit (ik kijk alleen via tv)
Toen Matt, Jerrel en Mike er met 3 in kwamen, waren ze de eerste week vrijgesteld.
Ik kan het me herinneren omdat ik Jerrel er onmiddellijk uit wilde en daar dus nog even op moest wachten.
Klopt! Ik hoop volgende week echt op Kristof, Vera/ Dimi en Nawel. Krijgen we eindelijk drama!
Indd echt zo stom dit -.-
Wat een stomme nominaties. Had gehoopt op Kristof, ben hem echt zat
De livestream staat hier op en ze zijn zich uitgebreid aan het opmaken. En daardoor heb ik nu zin in een feestje
Wat er uiteraard niet meteen in zit 
Amy die jankt en zegt āis toch normaal, is gewoon een spelā. Meid waarom maak je je dan zo druk 
Ze maakt zich niet geliefd zo
Poeh ik vind Amy echt oprecht heel irritant. Steeds dat gehuil en gezeur. Hoop dat zij eruit vliegt eerlijk gezegd 
Eerst dacht ik ook dat ze het inzetten maar inmiddels ontstaat er wel een dynamiek waarbij hij zij heel erg vraagt om aandacht/ goedkeuring / soort klef zijn en āverliefdeā gesprekjes wat hij duidelijk afwijst
Ik vond dat spel tussen Leroy en Hanne ook niet echt eerlijk. Leroy moest zijn arm helemaal naar boven strekken en Hanne die had gewoon een gebogen arm. Dat plateau van haar was veel te hoog.
Julio is nu een meditatie/relaxatie oefening aan het geven en wouw wat doet hij dat goed. Ik val er zelf bijna van in slaap. Ik had me beter ook even op de zetel gelegd.
Ik vind zijn stem zo fijn. Val er ook bijna in slaap van haha. En op de andere stream zie je Nawel al een uur de wenkbrauwen epileren van Grace xD.
Ben vandaag beetje meer de stream aan het kijken, maar vind het zwaar irritant dat de live stream steeds stopt uit het niets en dan ook best lang op bb scherm blijft staan.
Ik vind Dimitri echt een engnek. Hoe hij uit zān ogen kijkt en iedereen observeert en er alles aan doet om te winnen. Vertrouw 'm nog minder dan Salar. En vond 't ook heel irritant hoe hij over Amy praatte met dat zij een vies spelletje speelt, ehhh jij zelf ook
Ik snap dat mensen komen om te winnen maar je wil toch ook gewoon een leuke tijd hebben.
Edit: Oh en nu dat stukje met die koffer. Bah, Vera is echt te lief voor Dimitri
Ja ik vind Amy eigenlijk net wel leuk omdat zij Salar en Dimi lijkt te doorzien en hen erop aanspreekt.
Erger me nu het meest aan Salar, Dimi, Vera en Kristof.
Leukste vind ik Julio, Peter en Grace.
Hoop dat Eveline eruit gaat want vind Leroy meer toevoegen dan zij
Chips proeven zou echt mijn opdracht zijn 
Ik hoop ook op Eveline maar het wordt wel weer heel voorspelbaar.
Vind het nu ook helemaal niet leuk om te stemmen. Er zijn andere bewoners die meer een nominatie verdienen dan deze nieuwelingen. Vind het echt zo jammer.
Ik zou eigenlijk niet weten wie eruit zal gaan. Het zal wel tussen Evelien en Amy gaan. Nou is Amy niet echt goed in beeld gebracht, maar Evelien is daartegen bijna niet in beeld geweest. Dus daar hebben kijkers helemaal geen hoogte van.