Big Brother

Wat een stomme nominaties. Had gehoopt op Kristof, ben hem echt zat

7 likes

De livestream staat hier op en ze zijn zich uitgebreid aan het opmaken. En daardoor heb ik nu zin in een feestje :slightly_smiling_face: Wat er uiteraard niet meteen in zit :rofl:

1 like

Amy die jankt en zegt ā€œis toch normaal, is gewoon een spelā€. Meid waarom maak je je dan zo druk :see_no_evil:
Ze maakt zich niet geliefd zo

2 likes

Poeh ik vind Amy echt oprecht heel irritant. Steeds dat gehuil en gezeur. Hoop dat zij eruit vliegt eerlijk gezegd :four_leaf_clover:

5 likes

Eerst dacht ik ook dat ze het inzetten maar inmiddels ontstaat er wel een dynamiek waarbij hij zij heel erg vraagt om aandacht/ goedkeuring / soort klef zijn en ā€˜verliefde’ gesprekjes wat hij duidelijk afwijst

Ik vond dat spel tussen Leroy en Hanne ook niet echt eerlijk. Leroy moest zijn arm helemaal naar boven strekken en Hanne die had gewoon een gebogen arm. Dat plateau van haar was veel te hoog.

3 likes

Julio is nu een meditatie/relaxatie oefening aan het geven en wouw wat doet hij dat goed. Ik val er zelf bijna van in slaap. Ik had me beter ook even op de zetel gelegd.

1 like

Ik vind zijn stem zo fijn. Val er ook bijna in slaap van haha. En op de andere stream zie je Nawel al een uur de wenkbrauwen epileren van Grace xD.

Ben vandaag beetje meer de stream aan het kijken, maar vind het zwaar irritant dat de live stream steeds stopt uit het niets en dan ook best lang op bb scherm blijft staan.

Ik vind Dimitri echt een engnek. Hoe hij uit z’n ogen kijkt en iedereen observeert en er alles aan doet om te winnen. Vertrouw 'm nog minder dan Salar. En vond 't ook heel irritant hoe hij over Amy praatte met dat zij een vies spelletje speelt, ehhh jij zelf ook

Ik snap dat mensen komen om te winnen maar je wil toch ook gewoon een leuke tijd hebben.

Edit: Oh en nu dat stukje met die koffer. Bah, Vera is echt te lief voor Dimitri

5 likes

Ja ik vind Amy eigenlijk net wel leuk omdat zij Salar en Dimi lijkt te doorzien en hen erop aanspreekt.
Erger me nu het meest aan Salar, Dimi, Vera en Kristof.
Leukste vind ik Julio, Peter en Grace.

Hoop dat Eveline eruit gaat want vind Leroy meer toevoegen dan zij

1 like

Chips proeven zou echt mijn opdracht zijn :laughing:

1 like

Ik hoop ook op Eveline maar het wordt wel weer heel voorspelbaar.

1 like

Vind het nu ook helemaal niet leuk om te stemmen. Er zijn andere bewoners die meer een nominatie verdienen dan deze nieuwelingen. Vind het echt zo jammer.

Ik zou eigenlijk niet weten wie eruit zal gaan. Het zal wel tussen Evelien en Amy gaan. Nou is Amy niet echt goed in beeld gebracht, maar Evelien is daartegen bijna niet in beeld geweest. Dus daar hebben kijkers helemaal geen hoogte van.

2 likes

Van Evelien heeft niemand hoogte. Ik hoop dat ze gaat.

1 like

Ja das waar :sweat_smile:. Op de live stream zie je haar trouwens ook weinig of verspringen de camera’s. Ik heb ook echt nog geen idee wie Evelien is. Alleen dat haar ouders gescheiden zijn.

1 like

Maar echt! Het maakt ook niet uit wie er uit gaat want degene die achterblijft gaat volgende week.

1 like

Ze hebben het in de live stream over waar ze het geld aan zouden uitgeven. En Vera verteld dat ze ocean clean up ook wel belangrijk vind. Dus dan zou ze daar voor kiezen, want ze woont aan de oceaan en ziet meeuwen met plastic aan de pootjes.

Vera woont blijkbaar aan de oceaan in Nederland :see_no_evil:

Trouwens hebben jullie meegekregen dat toen Vera en Dimi onder de dekens wat suggestief deden BB vroeg of alles goed was aan Vera. En dat de anderen daar dus wakker van werden? Hier artikel erover . Ik heb geen idee of ik dit gemist heb in de aflevering, maar ondanks het voor hen ongemakkelijk was vond ik het wel goed dat gecheckt werd of alles goed was.

1 like

Ja volgens mij een paar dagen geleden in de aflevering dat ze huilend op bed met Grace zat en zei dat ze niet meer met hem wilde slapen, volgens mij ging het er toen ook over dat ze dingen had gedaan die ze eigenlijk toch liever niet had gedaan. Toen werden er korte scĆØnes tussendoor laten zien dat Dimi haar -volgens mij- aanraakte onder de dekens en je zag haar een soort giechelen / proberen niets te laten merken omdat de anderen ook in de kamer lagen.

Ja dat had ik indd gezien, maar niet dat BB aan Vera vroeg of alles okay was, daarom zat ik te denken. Van hebben ze dat nou wel of niet uitgezonden. Vind wel goed dat bb eigenlijk gelijk ingrijpt ook al was het voor Vera en Dimi ongemakkelijk.

Dat is zeker goed.
Ik denk dat ze dit geleerd hebben van een verkrachting in een Spaanse Big Brother paar jaar geleden en in Nederland van het dating programma De Villa (?). Daar is iemand onder invloed aangerand.
Volgens mij ook de reden waarom alcohol zo beperkt gegeven wordt.

Ok, die alcohol is dit jaar ook door het format dat niet zo maar alles beschikbaar is ( cfr geen koffers, koffie, hottub, sauna…)
Maar ook vorig jaar werd alcohol beperkt geleverd, paar consumpties per persoon, wel geregeld achteraf nog een wat extra. Maar duidelijk met controle van BB.
De grote zuip-partijen waar mensen achteraf spijt hebben van hun daden (al dan niet seksueel getint) gaan we hopelijk niet vaak meer zien. Daarvoor is er Temptation Island nog.

1 like