Big Brother

Ja ondanks alle kritiek op de NL/BE BB vind ik het goed dat dit soort dingen op deze manier worden gedaan. Ook wat betreft roken. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn maar nog te veel programma’s doen dat niet.

En ondanks dat het gedoe met de koffers langdradig begint te worden, vind ik het wel leuk dat er bijna iedere dag iets georganiseerd wordt. Vorige week iedere dag een survival opdracht, deze week op een hele andere manier met de rode knop. De vogel opdracht vond ik ook hilarisch

5 likes

Nee niet uitgezonden, hadden ze wat mij betreft wel mogen doen. Deels omdat het nu een vreemd verhaal was (al had ik zelf wel hier dus al gelezen hoe het gegaan was) maar ook omdat dat best duidelijker mag zijn voor de kijker ook dat er zicht op wordt gehouden of het met consent is.

2 likes

Vind het toch wel jammer van de afvaller, had het idee dat zij redelijk wat invloed had op de machtsverdeling in het huis. Nu is het gewoon weer de kliek van Salar/Kristof en de onzichtbaren als Hanne en Eveline

1 like

Idd! Ze hadden de afvaller na het datacenter moeten sturen.

Och nee niet weer, ik ben nog steeds aan het bijkomen van de 23 afvallerseilanden in Expeditie Robinson

5 likes

Amy wilde ook naar huis. BB was blijkbaar dan toch niets voor haar en de mensen waren haar ‘bloedgroep’ niet. Zo’n afvaller moet je niet redden. In het huis wordt ze volgens mij ook niet gemist.
Al had ik voor de commotie wel op haar gestemd om te blijven. Ik vind Evelien te saai en gewoon omdat ze haar niet wil open stellen en beetje idem voor Leroy.

1 like

Ik snap ook niet dat het na die zoen ineens gelijk een “stelletje” is. Ze lijken elkaar nauwelijks te kennen, doen daar ook totaal de moeite niet voor. Wat is dan naast de 1e aantrekkingskracht de reden waarom ze elkaar leuk vinden vraag ik me af?
Vind het naast het eenrichtingsverkeer vrij tenenkrommend naar te kijken in z’n geheel. Gaat er zo onvolwassen aan toe allemaal, terwijl ze beide 26 zijn (hier verbaasde ik me ook echt over, vind die twee veel jonger lijken door hoe ze zich gedragen, in z’n algemeen dus ook).

7 likes

Vind het wel een leuke opdracht met die laserguns en kattenoortjes :laughing:. Wel beetje dom dat die anderen niet goed geluisterd hadden en gelijk niet meer konden schieten na 1 ronde. Desondanks vond ik het wel leuk om te kijken. Jammer zo kort duurde.

2 likes

Ik hoop dat Dimitri er voor Valentijn uitlicht!! Maar dat zal wel niet😭

Lees online dat er nu een bondje wordt gesmeed om Nawel of Julio eruit te krijgen. Tobias vindt hemzelf, Kristof, Salar en Grace de “inner circle”:roll_eyes::roll_eyes:

Liever Vera eruit, want anders moeten we nog al die tijd haar geknies aanzien dat ze Dimitri mist, en andersom allesbehalve denk ik :wink:

1 like

Tobias :nauseated_face:

O vreselijk! Hij voegt ook echt niks toe.

De bewoners zijn zojuist door BB aangesproken…er mogen geen racistische, discriminerende en seksistische uitspraken gedaan worden. Hij gaf verder geen voorbeelden dus er wordt nu door de bewoners druk gespeculeerd. Ze zijn zich van geen kwaad bewust. Op Twitter gaat een filmpje rond van Dimitri die racistische uitspraken doet in het huis. Vind het wel goed dat BB ze hierop aanspreekt maar wel raar dat dit pas gebeurt als er op internet ophef over ontstaat. En de bewoners confronteren met beelden was misschien ook wat duidelijker geweest.

4 likes

Gaat denk ik ook over Kristof, die heeft blijkbaar ook niet echt niet okay uitspraken gedaan (artikel )

Spoiler over nominaties

Team Goud heeft immuniteit gewonnen en alleen op de personen uit team groen kan er gestemd worden.

1 like

Beter waren ze er gewoon beide uitgegooid. Nou is het wel zo als ze doorgaan bb vast met iets komt. Was met Theo natuurlijk ook zo. Of dat hoop ik in elkgeval.

Heeft iemand in het huis nog wat gezegd over de uitspraak van Dimi? Ik zou er wel van schrikken en gelijk wat van zeggen. Was beter geweest als bb hem gelijk apart riep of gewoon hem de deur wees.
En van Kristof zou je toch ook hopen dat bb er gelijk al iets overgezegd zou hebben.

1 like

Na de mededeling van bb keken de meesten heel verbaasd en werd gesproken over welke opmerking het nou geweest kon zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Dimitri niets gezegd tijdens dit gesprek. Salar is bang dat het over hem gaat en Kristof volgens mij ook. Salar schatte goed in dat het waarschijnlijk ging om iets wat rondging op internet en dat ze daarom nu een soort waarschuwing krijgen.

2 likes

Oh bah die uitspraken van Kristof, vind dat toch al zo’n engerd. En dan heel verbaasd kijken toen BB ze aansprak.

Dat hoop ik idd ook, en dat ze er misschien persoonlijk nog op worden aangesproken want nu zaten ze echt allemaal te speculeren wat het geweest kon zijn en niemand kon echt duidelijk iets noemen.

Volgens mij heeft niemand Dimitri er op aangesproken…ik weet ook niet precies van wanneer het filmpje is en heb het zelf ook niet live gezien. Maar het lijkt me dat als dat gebeurt was ze nu ook wel wisten dat het o.a. om die uitspraak ging. Hij zei het ook echt zo casual :nauseated_face:

3 likes

Dan helemaal stom als bb het houd bij deze algemene mededeling. Vind dat ze er gewoon beide erop aangesproken moeten worden. Nu is het voor de bewoners een raad spel wie wat gezegd heeft.

Die kale man van vorig jaar (sorry even z’n naam vergeten) werd toch ook aangesproken op zijn uitspraken? Ik vind dat ze dat nu ook moeten doen