Na de mededeling van bb keken de meesten heel verbaasd en werd gesproken over welke opmerking het nou geweest kon zijn. Voor zover ik heb gezien heeft Dimitri niets gezegd tijdens dit gesprek. Salar is bang dat het over hem gaat en Kristof volgens mij ook. Salar schatte goed in dat het waarschijnlijk ging om iets wat rondging op internet en dat ze daarom nu een soort waarschuwing krijgen.
Oh bah die uitspraken van Kristof, vind dat toch al zoān engerd. En dan heel verbaasd kijken toen BB ze aansprak.
Dat hoop ik idd ook, en dat ze er misschien persoonlijk nog op worden aangesproken want nu zaten ze echt allemaal te speculeren wat het geweest kon zijn en niemand kon echt duidelijk iets noemen.
Volgens mij heeft niemand Dimitri er op aangesprokenā¦ik weet ook niet precies van wanneer het filmpje is en heb het zelf ook niet live gezien. Maar het lijkt me dat als dat gebeurt was ze nu ook wel wisten dat het o.a. om die uitspraak ging. Hij zei het ook echt zo casual 
Dan helemaal stom als bb het houd bij deze algemene mededeling. Vind dat ze er gewoon beide erop aangesproken moeten worden. Nu is het voor de bewoners een raad spel wie wat gezegd heeft.
Die kale man van vorig jaar (sorry even zān naam vergeten) werd toch ook aangesproken op zijn uitspraken? Ik vind dat ze dat nu ook moeten doen
Liese Luwel van vorig jaar heeft een clipje getwitterd. Hij gebruikt het n-woord voor de grap om ergens naar te verwijzen en vind dat dood normaal
Ben ook niet verbaasd, ik vind Dimitri en Kristof echt de Nick van vorig seizoen
Genomineerden:
Eveline, Julio en Nawel
Ga inderdaad op hem stemmen
En de muur is weer weg! 
En als aanvulling op gisteren. Dimi is gisteren aangesproken door bb in de dagboekkamer over zijn racistische woorden. En Kristof heeft volgens mij niks gehoord. Dus ging dan toch blijkbaar alleen over Dimiā¦
aaaaah hoezo geen Vera
Pff echt wat een figuur. Ja, ben benieuwd of dit wordt uitgezonden met zijn uitspraak en het gesprek in de dagboekkamer.
Hoop wel dat het nog wat spannender gaat worden met nomineren. Nu heb je weer zo groep (met idiote als dimi en kristof), die zichzelf buiten schot kunnen houden. Die voelen zich echt te veilig
Nawel gaf aan dat zij niet echt vlees of kip in haar lichaam heeft sinds ze bij Big Brother is⦠Maar ze eet toch vegetarisch?
Dit snapte ik ook niet echt
, wellicht is ze pas vegetarisch gaan eten in het bb huis?
Ze eet halal en daardoor vaak de vleesvervangers die worden aangeboden door BB
Oja nu je het zegt! Ze eet indd halal. Was dat ook even helemaal vergeten.
Dit artikel beschrijft een gesprek tussen Nouchine en Salar. Salar voelt zich wel echt de koning. Zo naar dat groepje van Salar, Kristof, Dimi en Tobias. Zij voelen zich zo veilig en denken het spel al gespeeld te hebben. Hoop echt dat de immuniteits pinnen niet weer bij die groep terecht komen volgende week.
Het artikel
Ja ik ook. En daarom dat ik het ook jammer vind dat zij eruit is, zorgde wel voor wat opschudding
In hoop echt dat die vier uit elkaar worden gehaald
Hoe Salar ook praat⦠zo vol van zichzelf, walgelijke gast
Aaah vandaar! Dat klinkt logisch inderdaad